اینستاگرام, شبکه های اجتماعی, موبایل, همه مطالب

ضد فیلتر و رفع فیلتر کردن اینستاگرام

حل مشکلات با کمک رایانه               

چنان چه قصد ضد فیلتر و رفع فیلتر کردن اینستاگرام خود را دارید ، می توانید در ۷ روز هفته حتی در ایام تعطیل با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ فقط با خط ثابت ( تماس با موبایل امکان پذیر نیست ) تماس بگیرید .

در صورتی که نتوانستید تماس بگیرید ، به پست ( شماره تماس مشاوران همراه رایانه  ) سر بزنید تا با کارشناسان ما در ارتباط باشید . همکاران ما شما را در زمینه ضد فیلتر و رفع فیلتر کردن اینستاگرام راهنمایی می کنند .

همراه رایانه در مطلبی به ۸ راه ارتباطی با پشتیبانی و ۱۰ مشکلی که اغلب مردم در این برنامه دارند اشاره کرده است . برای دستیابی به این مقاله بر روی پشتیبانی اینستاگرام کلیک کنید .

اینستاگرام یکی از پرمخاطب ترین برنامه ها در ایران می باشد ؛ کاربران با استفاده از این برنامه توانستند علاوه بر اشتراک گذاری رسانه و گفت و گو با دوستان خود موفق به کسب درآمد های بسیار عالی شوند .

اما از چندین سال پیش متاسفانه این اپ همچون برنامه هایی مانند تلگرام و واتساپ دچار تحریم های کشورمان شد . این روزها برای استفاده از این اپلیکیشن مجبورید تا انواع ف.ی.ل.ت.ر.ش.ک.ن های مختلف را امتحان کنید . در حال حاضر ضد فیلتر و رفع فیلتر کردن اینستاگرام تبدیل به یکی از دغدغه های مهم مردم کشور ما در این پلتفرم شده است .

حل مشکلات با کمک رایانه

در ادامه قرار است راه هایی که منجر به ضد فیلتر و رفع فیلتر کردن اینستاگرام می شوند را بررسی کنیم . با وب سایت همراه رایانه همراه باشید .

در صورتی که با محدودیت های اینستا مواجه شده اید ، مشکل محدود شدن در اینستاگرام را مطالعه فرمایید .

اگر شما هم با معضل وصل نشدن در این برنامه روبه رو شده اید ، پیشنهاد می کنیم مشکل کانکت نشدن اینستاگرام را بخوانید .

بلاک شدن کلیپ ها پس از انتشار پست یکی از بدترین اتفاقاتی ست که برای محتوا بوجود می آید ؛ اگر با دلایل این مشکل آشنایی ندارید ، به پست مشکل بلاک شدن ویدئو اینستاگرام سر بزنید .

چنان چه پس از گذاشتن زمان زیادی برای تولید محتوا بازخورد خوبی دریافت نکردید ، از مقاله مشکل فیدبک اینستاگرام استفاده کنید .

در صورتی که قصد برگرداندن اکانت خود را دارید احتیاج است به سایت مورد نظر برای این کار بروید ؛ سایت برگرداندن پیج حذف شده اینستاگرام توضیحاتی کامل در این مورد به شما عزیزان داده است .

 

ترفند هایی برای ضد فیلتر و رفع فیلتر کردن اینستاگرام

 

ترفند هایی برای ضد فیلتر و رفع فیلتر اینستاگرام

ترفند هایی برای ضد فیلتر و رفع فیلتر اینستاگرام

در ادامه راهکار هایی برای ضد فیلتر و رفع فیلتر کردن اینستاگرام به شما عزیزان ارائه خواهیم داد .

 

استفاده از اینستاگرام های بدون فیلتر

شاید با خواندن این تیتر تعجب کرده باشید ، اما باید بگوییم که بله اینستاگرام هایی وجود دارد که بدون فیلتر می باشند . چنان چه قصد ضد فیلتر و رفع فیلتر کردن اینستاگرام خود را دارید می توانید با استفاده از نسخه های غیر رسمی این موضوع را به سادگی هر چه تمام تر حل نمایید .

 در صورتی که تصمیم به آشنایی با این نسخه ها را دارید ، از طریق مطلب اینستاگرام فارسی بدون فیلتر به این موضوع دست پیدا کنید .

ضد فیلتر و رفع فیلتر کردن اینستاگرام از طریق تنظیمات

برای ضد فیلتر و رفع فیلتر کردن اینستاگرام در ادامه دو راه را به شما ارائه خواهیم داد . توجه داشته باشید این روش ها احتمالی ست و ممکن است برای بعضی افراد جواب ندهد .

 

روش اول : رفتن به تنظیمات برنامه

توجه داشته باشید برای ضد فیلتر و رفع فیلتر کردن اینستاگرام قبل از استفاده از این روش زبان برنامه را به انگلیسی تغییر دهید .

  • در این ترفند ابتدا وارد اپلیکیشن شوید و به تنظیمات وارد شوید .
  • اکنون گزینه ی درباره را پیدا کنید .
  • بر روی دکمه درباره اکانت کلیک کنید .
  • سپس گزینه account based in را لمس کرده و تیک آن را فعال نمایید .
  • پس از انجام مراحل بالا برای یک دقیقه موبایل خود را در حالت هواپیما قرار دهید . و تمام !

ممکن است گزینه آخر برای بعضی افراد هنوز فعال نشده باشد که در این حالت نمی توانید این روش را برای ضد فیلتر و رفع فیلتر کردن اینستاگرام خود انجام دهید .

 

روش دوم : رفتن به تنظیمات موبایل

در این راهکار علاوه بر تنظیمات موبایل باید وارد تنظیمات اینستا هم بشوید .

  • ابتدا توسط نماد پروفایل ، نماد همبرگری را لمس نمایید و به تنظیمات بروید .
  • سپس زبان اینستای خود را به انگلیسی بریتانیایی تغییر دهید . توجه داشته باشید که حتما نوع زبان بریتانیایی باشد نه گویش دیگری .
  • اکنون به تنظیمات تلفن خود بروید و شبکه های تلفن همراه را پیدا کنید .
  • بر روی نقطه ها دستیابی کلیک نمایید ، شبکه مورد نظر خود را انتخاب کنید وارد تنظیمات آن شوید .
  • حال تمامی فیلد ها به جز پروتکل ها و فیلد های ضروری را پاک نمایید .
  • سپس موبایل خود را ری استارت کنید و از ضد فیلتر و رفع فیلتر کردن اینستاگرام خود لذت ببرید  .

 

کلام پایانی

مطلب ضد فیلتر و رفع فیلتر کردن اینستاگرام به پایان رسید . همان طور که پیش تر گفتیم ممکن است این روش ها برای همه افراد جوابگو نباشد اما قطعا ارزش امتحان کردن را دارند . در صورتی که پس از مطالعه مقاله ضد فیلتر و رفع فیلتر کردن اینستاگرام سوال یا مشکلی داشتید با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ بدون پیش شماره با مرکز مشاوره همراه رایانه تماس حاصل فرمایید .

حل مشکلات با کمک رایانه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *