بله, شبکه های اجتماعی, موبایل, نرم افزار, همه مطالب

عدم ارسال پیام در بله

حل مشکلات با کمک رایانه               

اگر برای شما هم مشکل عدم ارسال پیام در بله رخ داده است تلفن رو بردارید و با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ از تلفن ثابت بدون کد و پیش شماره با همراه رایانه تماس بگیرید ( تماس با موبایل ممکن نیست ) در صورت عدم برقراری تماس از پست ( شماره مشاورین همراه رایانه )  استفاده کنید تا به پشتیبانی بله برای حل مشکل عدم ارسال پیام در بله وصل شوید .

برای ورود به بله هر کاربر نیازمند به دریافت کد ورود یکبار مصرف است . اگر به هر دلیلی قادر به دریافت کد ورود نبودید مطالعه پست دریافت کد ورود به بله برای شما واجب است .

پیام رسان بله یک تیم قوی ۲۴ ساعته پشتیبانی تلفنی مختص به خود را ایجاد کرده است ؛ برای ارتباط با پشتیبانی بله فقط کافیست به روی شماره پشتیبانی بله کلیک کنید .

ارسال و دریافت پیام ، انجام هر گفتگو در بستر این پیام رسان به سادگی امکان پذیر است اما برخی از کاربران این برنامه پس از یک مدت استفاده از این نرم افزار گاها با مشکلاتی مثل عدم ارسال پیام در بله مواجه می شوند .

در این پست وبلاگ مشکل عدم ارسال پیام در بله را بررسی کرده و حل آن را آموزش می بینیم . همچنین برای ارتباط با پشتیبانی بله کافی ست با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ از تلفن ثابت تماس بگیرید .

حل مشکلات با کمک رایانه

 

 

دلایل بروز مشکل عدم ارسال پیام در بله

دلایل بروز مشکل عدم ارسال پیام در بله

دلایل بروز مشکل عدم ارسال پیام در بله

برنامه بله یک نرم افزار دوجانبه ست که علاوه بر انجام فرایند پیام رسانی به انجام خدمات مالی نیز می پردازد . با بله می توان به گفتگو پرداخت و کارت به کارت کرد ، بسته اینترنتی و شارژ خرید و یا حتی ارز مسافرتی تهیه کرد .

اگر فایل های دریافتی در پیام رسان بله شما دانلود نمی شود و قادر به باز کردن آنان نیستید پست مشکل دانلود فایل در بله برای شما راه حل های آموزشی مفیدی را به همراه دارد .

یکی از مشکلاتی که در سر راه پیام رسان بله ممکن است اتفاق بی افتد ، مشکل عدم ارسال پیام در بله ست . این خطا دلایل مختلف و چه بسا راه حل های گوناگونی دارد که در ادامه به آن می پردازیم . 

آیا ممکن است عدم ارسال پیام در بله به دلیل مسدود شدن حساب کاربری شما باشد ؟ بله ، این اتفاق می تواند ناشی از مسدودیت حساب بله شما باشد . برای کسب اطلاعات بیشتر و حل مشکل محدودیت در بله به روی رفع مسدودی بله کلیک نمایید .

به نظر شما چه دلایلی باعث می شود پیام ها در بله ارسال نشود و کاربر با مشکل عدم ارسال در بله مواجه شود ؟

 

  • عدم اتصال اینترنت

اگر اتصال اینترنت شما ضعیف شده باشد برنامه نمی تواند پیامی را ارسال کند و به سرور ها متصل شوید . بنابراین اتصال ضعیف اینترنت یکی از دلایلی ست که مشکل عدم ارسال پیام در بله را ایجاد می کند .

 

  • قدیمی بودن فایل نصبی

نرم افزار ها هر از چند گاهی نیاز به بروزرسانی دارند و نسخه های متفاوتی از آن ها ارائه می شود . اگر نسخه برنامه خود را در زمان مقرر بروزرسانی نکنیم به تدریج قابلیت های موجود در آن از کار افتاده و دیگر کارایی مناسب خود را ندارد .

 

  • ریپورت شدن اکانت کاربری

مشکل محدودیت در همه اکانت های شبکه مجازی بنا به دلایل خاص خود اتفاق می افتد ! ریپورت شدن اکانت کاربری بله اجازه انجام برخی از فعالیت ها نظیر ارسال پیام را به کاربر نمی دهد . بنابراین یکی از دلایل قطعی عدم ارسال پیام در بله ریپورت شدن حساب بله ست .

 

  • روشن بودن فیل.ترش.کن

از آنجایی که بله یک پیام رسان ایرانی ست تنها با آی پی ایران قادر به انجام فعالیت است و نمی تواند از طریق سرور های دیگر فعالیت کند . از هر دستگاهی که برای ورود به بله استفاده می کنید لازم است آی پی ایران را در اختیار داشته باشید .

 

  • اختلال در نرم افزار بله

اگر نرم افزار بله دارای باگ و یا اختلالات خاصی باشد ، عدم ارسال پیام در بله امری طبیعی ست . در صورت بروز همچین اختلالی کاربران برای دریافت و یا ارسال پیام در بله به مشکل می خورند .

 

  • مشکلات سرور

یکی از دلایلی که موجب بروز مشکل عدم ارسال پیام در بله می شود ، مشکلات سرور است . در صورتی که سرور های اپلیکیشن بله دچار اختلال شده باشند ، کاربران قادر به ارسال پیام در بله نیستند .

 

 

حل مشکل عدم ارسال پیام در بله

حل مشکل عدم ارسال پیام در بله به واسطه استفاده از روش های زیر به راحتی امکان پذیر است .

توجه داشته باشید که دلایل زیادی برای ایجاد مشکل عدم ارسال پیام در بله وجود دارد بنابراین لازم است راهکار های متفاوتی را اجرا کنید تا به نتیجه مطلوب و دلخواه خود برسید .

  • حذف و نصب برنامه بله
  • بروزرسانی کردن بله
  • بازنشانی تنظیمات شبکه
  • رفع محدودیت در پیام رسان بله
  • خاموش کردن فیل.ترشک.ن

در مرحله آخر اگر با انجام مراحل بالا قادر به حل مشکل عدم ارسال پیام در بله نبودید لازم است به پشتیبانی بله اطلاع رسانی کنید تا مشکل شما را به صورت مستقیم پیگیری کنند .

جهت ارتباط با پشتیبانی بله و تماس با مرکز مشاوره تلفنی تخصصی همراه رایانه با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ از تلفن ثابت بدون کد و پیش شماره تماس بگیرید .

 

حل مشکلات با کمک رایانه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *