آیفون, اندروید, اینترنت و شبکه, اینستاگرام, شبکه های اجتماعی, موبایل, همه مطالب

غیر فعال کردن موقت اینستاگرام

حل مشکلات با کمک رایانه               

 

برای غیر فعال کردن موقت اینستاگرام شما می توانید این مطلب را به طور کامل مطالعه کنید و یا با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ بدون کد و پیش شماره از طریق تلفن ثابت ( تماس از طریق موبایل امکان پذیر نیست ) تماس بگیرید .

در صورتی که موفق به تماس از طریق تلفن ثابت نشدید می توانید با مطالعه مطلب ( تماس با مشاورین همراه رایانه ) از طریق گوشی موبایل با کارشناسان در تماس باشید و در خواست آموزش غیر فعال کردن موقت اینستاگرام را برایشان شرح دهید فقط کافی است بر روی لینک کلیک کنید .

برنامه اینستاگرام را باید یکی از محبوب ترین و پر کاربرد ترین شبکه اجتماعی در دنیا شناخت که کاربران زیادی در سراسر کره زمین بیش تر وقت خود را در ان می گذارند . گاهی اوقات ممکن است که این کاربران قصد داشته باشند که اکانت اینستاگرام خو را برای مدتی غیر فعال کنند . اگر شما هم جزو این افراد هستید ، می بایست برای آموزش غیر فعال کردن موقت ایستاگرام این مطلب را به صورت کامل مطالعه کنید .

همراه رایانه مطلبی برای ارتباط با پشتیبانی اینستاگرام تهیه کرده است که که شما می توانید با مطالعه آن ۸ را ارتباط با پشتیبانی را مشاهده و ۱۰ مشکل رایج اینستاگرام را مطالعه کنید برای مطالعه روی لینک پشتیبانی اینستاگرام کلیک کنید .

حل مشکلات با کمک رایانه

چنانچه در اپلیکیشن اینستاگرام قصد دیلیت اکانت داشته باشید و با مشکلاتی رو به رو شوید در این زمینه همراه رایانه مطلبی با عنوان مشکل دیلیت اکانت نشدن اینستاگرام تهیه کرده است شما می توانید با کلیک بر روی مطلب ذکر شده به مطالعه آن بپردازید .

در این مقاله قصد داریم تا روش غیر فعال کردن موقت اینستاگرام را آموزش دهیم تا در صورت نیاز برای غیر فعال کردن موقت اینستاگرام اقدام های لازم را انجام دهید .

 

آموزش غیر فعال کردن موقت اینستاگرام

غیر فعال کردن موقت اینستاگرام

غیر فعال کردن موقت اینستاگرام

در صورتی که قصد دارید برای مدت زمان کوتاهی از اینستاگرام فاصله بگیرید ، و اما کماکان نیامند در دسترس قرار داشتن اطلاعات خود هستید ، غیر فعال کردن موقت اینستاگرام می تواند راه چاره باشد . در این بخش روش انجام کار را آموزش داده ایم تا بتوانید تا بتوانید در سریع ترین زمان ممکن ، اقدام به غیر فعال کردن موقت اینستاگرام کنید :

  • ابتدا وارد برنامه اینستاگرام شوید سپس وارد صفحه اصلی یعنی صفحه شخصی تان شوید .
  • ادیت پروفایل انتخاب کنید .
  • سپس تا انتهای صفحه پایین بروید ، در انتهای صفحه روی عبارت Temporarily deactivate my account  کلیک کنید .
  • در ادامه طبق تصاویری که در بالا مشاهده می کنید می بایست مراحل را انجام دهید .
  • در صفحه غیر فعال کردن اکانت می توانید به اینستاگرام دلیل غیر فعال کردن اکانتتان را بگویید .
  • اگر تنها به غیر فعال کردن اکانتتان فکر می کنید ، چندان اهمیتی ندارد و می توانید گزینه Something Else را انتخاب کنید .
  • بعد از انتخاب دلیل برای غیر فعال کردن موقت اینستاگرام ، لازم است که دوباره رمز عبور خود را وارد کنید .
  • پس از وارد کردن رمز ورود در کادر مورد نظر ، روی کادر آبی رنگ که با عبارت Temporarily Deactivate Account پایین صفحه مشخص شده است کلیک کنید .
  • اینستاگرام برای انجام کار مجدد از شما تایید می خواهد ، پس از تایید انجام عملیات به پایان می رسد .
  • پس از آن به صورت خودکار و توسط اینستاگرام از برنامه خارج می شوید .

حالا فرایندغیر فعال بودن موقت اینستاگرام شما آغاز می شود .

 

شما با انجام مراحل ذکر شده در این مطلب می توانید به سادگی فرایند غیر فعال بودن موقت اینستاگرام خود را آغاز کنید . چنانچه قادر به دی اکتیو اکانت اینستاگرام نشدید می توانید از مطلب مشکل دی اکتیو نشدن اینستاگرام دیدن کنید .

در آخر

شما کاربران عزیز برای غیر فعال بودن موقت اینستاگرام اگر به طور دقیق طبق مراحلی که گفته شده است مرحله به مرحله پیش بروید عملکرد شما در انجام مراحل غیر فعال کردن اینستاگرام بسیار ساده و آسان خواهد بود .

چنانچه با مطالعه این مطل همچنان قادر به انجام غیر فعال  بودن موقت ایسنتاگرام نشدید با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ بدون کد و پیش شماره و با تلفن ثابت تماس بگیرید تا کارشناسان مجرب و باترجبه همراه رایانه شما عزیزان را راهنمایی کنند .

 

حل مشکلات با کمک رایانه

مطالب مرتبط

یک فکر در مورد “غیر فعال کردن موقت اینستاگرام

  1. عارف گفت:

    سلام ببخشید حساب من تعلیق شده من الان تلفن ثابت تو روستا ندارم اصلا نیست تمام کسب کار من داخل اکانت هست. یه رفیق داشتم میگع میزنم تعلیق کردن ببینم چی میشه امشب دیدم تعلیق شدم لطفا دربیارید ممنونم ۰۹۹۱۶۷۵۶۴۵۸

    1. رسول سالاری گفت:

      مطلب تماس با سامانه شارزی رو در سایت بخونید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *