ایتا, شبکه های اجتماعی, موبایل, همه مطالب

قابلیت بارکدخوان ایتا

حل مشکلات با کمک رایانه               

از قابلیت بارکدخوان ایتا چیزی می دانید؟ کافی ست شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ رو بدون کد و تنها با خط ثابت شماره گیری نمایید (تماس از طریق موبایل امکان پذیر نمی باشد) و در زمینه بارکدخوانی ایتا و سایر قابلیت های آن با همراه رایانه در راتباط باشید.

دوستانی که به تلفن ثابت دسترسی ندارند، ناراحت نباشند!

با لمس مطلب تماس با مشاوران همراه رایانه می توانند به راحتی از طریق تلفن همراه خود با کارشناسان ایتا در ارتباط باشند.

ایتا قابلیت بارکدخوانی را جهت سهولت کار کاربران خود درج نموده است، علی الخصوص کاربرانی که کانال های آموزشی و یا فروشگاه های اینترنتی دارند.

از پست آموزشی و کاربردی پشتیبانی ایتا دیدن فرمایید .

حل مشکلات با کمک رایانه

 

 

کاربرد قابلیت بارکدخوان ایتا

طی تماس هایی که با مرکز مشاوره همراه رایانه گرفته می شود، متوجه شدیم که کاربرانی هستند که برای ارسال لینک در ایتا با مشکل مواجه هستند ویا د ربرخی موارد افراد با لمس لینک متاسفانه نمی توانند وارد گروه و کانال شوند.

 

کاربرد قابلیت بارکد خوان ایتا

کاربرد قابلیت بارکد خوان ایتا

تمامی این مشکلات با طراحی یک بارکد واسکن کردن آن حل و فصل می شود. دیگر مدارس و موسسات آموزشی برای اد کردن اعضا نیاز به فعالیت خاصی ندارند.

 

کلیپ آموزشی قابلیت بارکدخوان ایتا

 

 

نحوه استفاده از بارکدخوان ایتا  

شاید برای شما هم این سوال پیش بیاید که بارکدخوان ایتا در کدام قسمت است، برای نحوه استفاده از بارکدخوان ایتا در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

 

نحوه استفاده از بارکد خوان ایتا

نحوه استفاده از بارکد خوان ایتا

منو اصلی ایتا را باز کنید و گزینه خدمات ایتا را انتخاب نمایید.

 

بخش خدمات ایتا

بخش خدمات ایتا

حالا همانطور که مشاهده می کنید، بالای صفحه در سمت راست بارکدخوان مشخص است.

 

لمس نماد بارکدخوان ایتا

لمس نماد بارکدخوان ایتا

برروی بارکدخوان ضربه بزنید و کد QR را اسکن نمایید .

 

 

چگونه بارکد (QR) بسازیم؟

کار بسیار ساده ای می باشد. کافی ست لینک گروه یا کانال خود را به دست وبسایت های ساخت بارکد بسپارید و کد QR را تحویل بگیرید.

 

چگونه بارکد بسازیم ؟

چگونه بارکد بسازیم ؟

با نصب برخی از برنامه ها نیز می توان لینک کانال و گروه را به بارکد تبدیل کنید. چنانچه برای ساخت بارکد گروه یا کانال خود به مشکل خوردید، با همراه رایانه تماس بگیرید و با در اختیار گذاشتن لینک کانال خود به آن ها، یارکدش را درکمترین زمان ممکن دریافت نمایید .

 

کلام پایانی

ایتا یکی از اپلیکیشن های داخلی می باشد که دائما در حال بروزرسانی و قرار دادن آپشن های جدید است. به جرات می توان گفت این برنامه در روز به روز کامل تر شده و با برنامه های قدرتمندی مانند تلگرام رقابت می نماید .

قابلیت بارکدخوانی یکی از ویژگی های منحصر به فرد این برنامه می باشد که در این پست آموزشی به طور کامل به شما عزیزان توضیح دادیم .

در هنگام بروز هر گونه مشکل در این زمینه و سایر مشکلات ایتا و همچنین برای تبدیل لینک کانال به بارکد، کافی ست شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ را بدون کد و تنها از طریق تلفن ثابت شماره گیری نمایید و با کارشناسان همراه رایانه در ارتباط باشید.

 

 

حل مشکلات با کمک رایانه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *