امنیت, اینستاگرام, شبکه های اجتماعی, موبایل, همه مطالب

قفل اینستاگرام با اثر انگشت

حل مشکلات با کمک رایانه               

در صورتی که برای گذاشتن قفل اینستاگرام با اثر انگشت با مشکل مواجه شدید ، می توانید به صورت شبانه روزی با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ فقط از طریق خط ثابت بدون کد ( تماس با موبایل امکان پذیر نیست ) با همراه رایانه تماس بگیرید .

چنان چه برای گرفتن تماس دچار مسئله ای شدید می توانید به لینک ( شماره تماس مشاوران همراه رایانه  ) سر بزنید و از آن بهره ببرید تا کارشناسان با تجربه ما  شما را در زمینه گذاشتن قفل اینستاگرام با اثر انگشت یاری دهند .

برای دانستن ۸ راه ارتباطی با پشتیبانی پلتفرم اینستا و رفع ۱۰ مشکلی که برای اکثر کاربران به وجود می آید ، از لینک پشتیبانی اینستاگرام استفاده کنید .

ایجاد حریم خصوصی در دنیای امروز یکی از واجبات برای شبکه های اجتماعی ست . داشتن پسورد برای ورودی برنامه ها امنیت و حفظ اطلاعات شخصی را بالا می برد ؛ این کار برای افرادی همچون ادمین ها و صاحبان کسب و کار بسیار ضروری می باشد . به همین علت قصد داریم نحوه قفل اینستاگرام با اثر انگشت در تلفن های اندروید و آی او اس را برای شما شرح دهیم .

اگر پسورد خود را مدت هاست چنج نکرده اید و قصد انجام این کار را دارید به مطلب تغییر رمز اینستاگرام سر بزنید .

حل مشکلات با کمک رایانه

چنان چه بلد نیستید حساب خود را از ریپورتی خارج کنید و با مشکل رو به رو شده اید، پیشنهاد می کنیم از مطلب رفع محدودیت اینستاگرام بهره ببرید .

 

فعال کردن قفل اینستاگرام با اثر انگشت

 

فعال کردن قفل اینستاگرام با اثر انگشت

فعال کردن قفل اینستاگرام با اثر انگشت

بسیاری از برنامه ها همچون تلگرام امکانی برای قفل کردن ورودی خود با استفاده از پین و … دارند ؛ اما متاسفانه سوپر اپلیکیشن اینستا تا به حال اقدام خاصی در این خصوص نکرده است . فعال کردن قفل اینستاگرام با اثر انگشت در تلفن های اندروید با آیفون دارای تفاوت های زیادی می باشد .

 

قفل اینستاگرام با اثر انگشت در اندروید

برای فعال کردن قفل اینستاگرام با اثر انگشت در تلفن های سامسونگ ، شیائومی و … نیاز به نصب برنامه های app lock می باشد و نمی توان از طریق تنظیمات موفق به قفل اینستاگرام با اثر انگشت شد .

از بهترین اپ ها در این زمینه می توان نرم افزار app lock finger print را معرفی کرد . با استفاده از این برنامه شما می توانید علاوه بر اینستاگرام بر روی هر برنامه دیگری هم قفل ورودی تعیین کنید . علاوه بر آن شما قادر هستید عکس های خصوصی خود را وارد این برنامه کنید و با گذاشتن پسورد این عکس ها را از دید دیگر افراد مخفی کنید .

چنان چه برای استفاده از قابلیت های این اپلیکیشن سوالی دارید ، می توانید در هرزمان با شماره گیری شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ با ما تماس بگیرید تا کارشناسان مرکز مشاوره همراه رایانه شما را یاری رسانند .

  1. برای استفاده از این نرم افزار لازم است ابتدا یک پسورد انتخاب نمایید .
  2. سپس همان پسورد را تکرار کنید .
  3. از لیست اپ ها ، اینستا را پیدا کرده و تیک قفل کردنش را لمس کنید .
  4. اکنون قفل ورودی اینستا ی شما همان پسورد می باشد ؛ برای قفل اینستاگرام با اثر انگشت احتیاج به رفتن به تنظیمات اپ لاک می باشد .
  5. حال آیکون اثر انگشت ( finger print unlock ) را به سمت راست بکشید . از این پس قفل اینستاگرام با اثر انگشت همراه با پسورد برای شما فعال شده است .

قفل اینستاگرام با اثر انگشت در آی او اس

برای قفل اینستاگرام با اثر انگشت و سایر قفل های ورودی در تلفن های آی او اس ، در مطلبی جدا به طور کامل این موضوع را مورد بررسی قرار دادیم . برای دسترسی و مطالعه این مقاله کافی ست قفل ورودی اینستاگرام در آیفون را لمس نمایید .

 

کلام پایانی

به انتهای مطلب قفل اینستاگرام با اثر انگشت در آیفون و اندروید رسیدیم . امیدواریم مقاله قفل اینستاگرام با اثر انگشت برای شما عزیزان کاربردی باشد ؛ چنان چه در هر قسمت با مسئله ای مواجه شدید ، تیم همراه رایانه آماده پاسخگویی به شما خواهد بود . کافی ست با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ با ما تماس بگیرید .

 

حل مشکلات با کمک رایانه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *