آیفون, اینستاگرام, شبکه های اجتماعی, موبایل

قفل ورودی اینستاگرام در آیفون

حل مشکلات با کمک رایانه               

چنان چه قصد گذاشتن قفل ورودی اینستاگرام در آیفون را دارید ، می توانید شبانه روزی با استفاده از شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ فقط از طریق خط ثابت ( تماس با موبایل امکان پذیر نیست ) تماس بگیرید .

در صورتی که برای برقرای ارتباط با مرکز مشاوره همراه رایانه دچار مشکل شده اید  ، از طریق لینک ( شماره موبایل مشاوران همراه رایانه  ) با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید . همکاران ما شما را برای ایجاد قفل ورودی اینستاگرام در آیفون راهنمایی می کنند .

در گذشته هر شخصی به راحتی می توانست بدون اجازه ی ما وارد گالری ، پیام ها و تک تک برنامه های موجود در تلفن شود . قفل ورودی برای برنامه موجب امنیت و حفظ اطلاعات شخصی ما می شود ؛ از این جهت یادگیری قفل ورودی بسیار مهم می باشد . ایجاد رمز برای برنامه بسیار آسان می  باشد ، قفل ورودی اینستاگرام در آیفون هم مانند همین موارد می باشد .

برای چگونگی انجام قفل ورودی اینستاگرام در آیفون با وب سایت همراه رایانه بمانید .

اگر علاقه دارید ۸ راه ارتباطی با پشتیبانی اینستاگرام را بشناسید و با ره حل ۱۰ مشکل معمول این برنامه آشنا شوید ، پیشنهاد می کنیم مطلب پشتیبانی اینستاگرام را مطالعه فرمایید و از آن بهره ببرید .

حل مشکلات با کمک رایانه

از سری معضلات مهم برای یک حساب کاری محدود شدن های مکرر است . اگر شما هم محدود شده اید و عملا هیچ کاری نمی توانید در پیجتان انجام دهید ، پست مشکل ریپورت شدن اینستاگرام برای شماست .

یکی از مهم ترین کارها برای حفظ امنیت در یک حساب تغییر به موقع پسورد اکانت تان است . عوض کردن رمز اینستاگرام این موضوع را به طور کامل برای شما پوشش داده است .

 

 

انواع روش های قفل ورودی اینستاگرام در آیفون

 

انواع روش های قفل ورودی اینستاگرام در آیفون

انواع روش های قفل ورودی اینستاگرام در آیفون

در ادامه چندین راه برای انجام قفل ورودی اینستاگرام در آیفون به شما معرفی خواهیم کرد که بسیار کاربردی می باشند . این روش ها به دو دسته ی  کلی  تقسیم خواهند شد ؛ نحوه قفل ورودی اینستاگرام در آیفون بسته به آی او اس آن متفاوت خواهد بود .

قفل ورودی اینستاگرام در آیفون های ۱۲ به بالا

برای رمز گزاشتن در ورودی اینستاگرام برای ایفون های ۱۲ به بالا از دو راه تنظیمات و نرم افزار های خارجی می توانید موفق شوید . با ما بمانید .

 

روش اول : استفاده از نرم افزار های خارجی

یکی از نرم افزار های موفق برای قفل ورودی اینستاگرام در آیفون نرم افزار CM Locker می باشد . با نصب این برنامه قادر هستید علاوه بر قفل ورودی اینستاگرام در آیفون هر برنامه ی دیگری که می خواهید را هم قفل کنید . با استفاده از این برنامه می توانید انواع قفل ها ( پین ، اثر انگشت و … ) را بر روی آن انجام دهید .

 

روش دوم : ایجاد رمز از طریق تنظیمات

شما برای ایجاد رمز برای اینستا از طریق تنظیمات قادر هستید این کار را از دو راه انجام دهید .

۱ – ابتدا به تنظیمات دستگاه خود بروید . در  پایین صفحه دو گزینه  ( Face ID & Passcode ) یا  touch ID & passcode )) مشاهده می نمایید . بسته به نوع سنسور تلفن خود گزینه مورد نظر را انتخاب کنید .

حال اگر قبلا برای دستگاهتان رمزی انتخاب نکرده اید با لمس گزینه ی turn passcode on رمز عبور جدیدی برای دستگاه خود تنظیم نمایید . در غیر این صورت همان رمز کنونی خود را در کادر مورد نظر وارد کنید .

اکنون بر روی گزینه ی نیاز به رمز عبور ضربه بزنید و زمان مورد نظر خودتان را از بین گزینه های پیشنهادی انتخاب نمایید . سپس برای قفل ورودی اینستاگرام در آیفون به صفحه اصلی تلفن خود باز گردید و به اپلیکیشن اینستا دسترسی پیدا کنید .

حال برای هربار باز کردن این برنامه به وارد کردن پسورد نیاز است .

 

۲ –  در این روش با استفاده از از مسیر screen time> content & privacy restrictions با گزینه ای به اسم allowed apps رو به رو شده اید . سپس اپ اینستا را پیدا کنید و آن را غیر فعال کنید .

 

قفل ورودی اینستاگرام در آیفون های قدیمی

قفل ورودی اینستاگرام در آیفون ۵s و ۸ با دیگر نسخه ها دارای تفاوت می باشد . برای اعمال رمز در این اپلیکیشن باید با استفاده از نرم افزار touch ID  این کار را انجام دهید .

در صورتی در این قسمت دچار مشکل شدید همین الان با گرفتن تماس از طریق شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ با ما تماس حاصل فرمایید .

 

قفل ورودی دایرکت اینستاگرام در آیفون

 

قفل ورودی دایرکت اینستاگرام در آیفون

قفل ورودی دایرکت اینستاگرام در آیفون

تا به حال شنیده بودین که می شود برای دایرکت ها قفل ورودی درست کرد ؟ ! این مورد می تواند بسیار جذاب و مهم باشد .

توجه داشته باشید در این مورد نمی شود از نسخه های اصلی استفاده نمود . بنابراین قبل از شروع یک اینستای مود شده مانند اینستا پرو را نصب کنید .

وارد تنظیمات پیشرفته برنامه خود شوید . در آن جا گزینه App Lock را لمس کنید . اکنون در بین گزینه های پیشنهادی گزینه Set chat pin code را انتخاب کنید .

پسورد دلخواه خود را در کادر مورد نظر وارد کنید . Ok  را بزنید و تمام ! شما موفق به قفل ورودی دایرکت خود شدید .

 

 

کلام پایانی

مطلب قفل ورودی اینستاگرام در آیفون به پایان رسید . حالا که به آخر این مقاله رسیدیم شاید برای شما سوال باشد که خود برنامه قابلیتی برای قفل ورودی اینستاگرام در آیفون ندارد ؟ جواب این سوال متاسفانه خیر می باشد . اینستا علی رغم بقیه برنامه ها هنوز این قابلیت را ندارد . در صورت هر گونه سوال می توانید با استفاده از شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ با ما تماس حاصل فرمایید ، همچنین می توانید نظرات خود را از دیدگاه ها با ما به اشتراک بگذارید .

حل مشکلات با کمک رایانه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *