آیفون, اندروید, موبایل, همه مطالب

مشاوره خرید گوشی از ۱۵ تا ۲۰ میلیون تومان (مهر ۱۴۰۳)

حل مشکلات با کمک رایانه               

اگر شما قصد خرید گوشی از ۱۵ تا ۲۰ میلیون تومان را داشتید ، در صورت نیاز می توانید با دریافت مشاوره خرید گوشی از ۱۵ تا ۲۰ میلیون تومان (مهر ۱۴۰۳) اطلاعاتی را بدست آورید .

شما می توانید با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ بدون کد و پیش شماره و با تلفن ثابت ( تماس با تلفن همراه امکان پذیر نیست ) جهت دریافت مشاوره، تماس بگیرید .

چنان چه به تلفن ثابت دسترسی نداشتید، می توانید از سامانه شارژی استفاده کنید. برای بهره بردن از این سامانه، مطلب تماس با مشاورین همراه رایانه از طریق موبایل را مطالعه کنید . در این مطلب راه های تماس با کارشناسان همراه رایانه ذکر شده است .

امروزه تلفن های هوشمند نقش بسیار مهمی در بر قراری ارتباط دارند. معمولا افراد نسبت به نیاز هایشان از انواع مختلف گوشی استفاده می کنند.

شرکت های سامسونگ ، شیائومی و آیفون از معروف ترین سازندگان تلفن های همراه هستند . اگر قصد دارید بودجه کمتری را برای خرید تلفن همراه کنار بگذارید پست مشاوره خرید گوشی از ۵ تا ۱۰ میلیون تومان (مهر ۱۴۰۳) برای شما مناسب و کاربردی است.

حل مشکلات با کمک رایانه

هر کدام از این گوشی ها به دلایل متفاوتی محبوبیت زیادی کسب کردند . برای مثال گوشی های اپل به علت امنیت بالا و طراحی زیبا ، تلفن های همراه شیائومی به دلیل کیفیت و قیمت مناسب و گوشی های هوشمند سامسونگ به علت داشتن قابلیت های پیشرفته و دوربین مناسب محبوبیت دارند .

البته این نکته را به یاد داشته باشید که مدل و سازنده یک تلفن همراه می تواند در کارایی و قیمت آن تفاوت زیادی را ایجاد کند.

شما می توانید جهت آشنایی با گوشی های ۱۵ تا ۲۰ میلیون تومان این مطلب را تا انتها مطالعه کنید.

 

دریافت مشاوره خرید گوشی از ۱۵ تا ۲۰ میلیون تومان (مهر ۱۴۰۳)

از آن جایی که قیمت های تلفن های همراه همواره در حال تغییر هستند، شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت دقیق گوشی ها و مشاوره خرید گوشی از ۱۵ تا ۲۰ میلیون تومان (مهر ۱۴۰۳) با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ بدون کد و پیش شماره و با تلفن ثابت تماس بگیرید.

دریافت مشاوره خرید گوشی از 15 تا 20 میلیون

دریافت مشاوره خرید گوشی از ۱۵ تا ۲۰ میلیون

گوشی های زیادی وجود دارند که می شود آن ها را به عنوان یک تلفن هوشمند مناسب و با کیفیت در محدوده قیمتی ۱۵ تا ۲۰ میلیون تومان معرفی کرد .

چنان چه شما قصد دارید با قیمت بیشتری گوشی هوشمند تهیه کنید می توانید مطلب  مشاوره خرید گوشی از ۲۵ تا ۳۰ میلیون تومان (مهر ۱۴۰۳) را مشاهده کنید .

 

با توجه به تغییرات قیمت برای مشاوره دقیق تر تماس بگیرید

ویژگی گوشی های ۱۵ تا ۲۰ میلیون

گوشی های ۱۵ تا ۲۰ میلیون تومان یک سری ویژگی ها دارد که در ادامه مطلب مشاوره خرید گوشی از ۱۵ تا ۲۰ میلیون تومان (مهر ۱۴۰۳) ما به شرح آن ها می پردازیم . پس تا پایان این مطلب با ما همراه باشید .

 

ویژگی گوشی های 15 تا 20 میلیون

ویژگی گوشی های ۱۵ تا ۲۰ میلیون

 

باتری

تصور برخی افراد از باتری گوشی های این رنج قیمت معمولا باتری هایی ضعیف با کیفیتی کم است . در صورتی که می توان از برخی از این باتری ها به مدت یک روز بدون شارژ مجدد استفاده کرد .

دوربین

همچنین در این رنج قیمت ، گوشی هایی با کیفیت مناسب دوربین نیز وجود دارند که حتی کیفیت دوربین برخی از این گوشی ها به ۲۰۰ مگاپیکسل نیز می رسد ! البته این نکته را در نظر داشته باشید که مگاپیکسل تنها یکی از عواملی است که بر روی کیفیت دوربین تاثیر دارد .

 

شارژ سریع

علاوه بر باتری مناسب سرعت شارژ تلفن های همراه در این محدوده قیمتی مناسب و نسبتا خوب و بالا است. شما می توانید جهت دریافت مشاوره خرید گوشی از ۱۵ تا ۲۰ میلیون تومان (مهر ۱۴۰۳) با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ بدون کد و پیش شماره و با تلفن ثابت تماس بگیرید . 

 

 

 گوشی های ۱۵ تا ۲۰ میلیون 

در این بخش از مطلب مشاوره خرید گوشی از ۱۵ تا ۲۰ میلیون تومان (مهر ۱۴۰۳) ما قصد داریم برای شما قیمت گوشی های برند های معتبر همانند سامسونگ، هواوی، شیائومی، آیفون، موتورولا، سونی، آنر و اچ تی سی را برای شما شرح دهیم ، پس تا پایان این مطلب با ما همراه باشید .

 

گوشی های 15 تا 20 میلیون

گوشی های ۱۵ تا ۲۰ میلیون

 

لیست گوشی های ۱۵ تا ۲۰ میلیون تومان سامسونگ مهر ۱۴۰۳

سامسونگ یک شرکت کره ای است که به عنوان یکی از بزرگ ترین شرکت های تولید تلفن هوشمند در جهان شناخته می شود .

لیست گوشی های 15 تا 20 میلیون سامسونگ

لیست گوشی های ۱۵ تا ۲۰ میلیون سامسونگ

گوشی های این برند به دلیل کیفیت دوربین و باتری محبوبیت زیادی را کسب کرده اند . شما می توانید جهت اشنایی با گوشی های ۱۵ تا ۲۰ میلیون تومان جدول زیر را مطالعه کنید .

نوع محصولقیمت
Galaxy A54/256 GB۱۸۴۰۰۰۰۰
Galaxy A54/128 GB۱۷۲۰۰۰۰۰
Galaxy A35/128 GB۱۵۰۰۰۰۰۰
Galaxy A55/128 GB۱۸۵۰۰۰۰۰
Galaxy A53/128 GB۱۵۱۰۰۰۰۰
Galaxy A53/256 GB۱۷۰۰۰۰۰۰
S20 FE/128 GB۱۸۹۰۰۰۰۰
A34/256 GB۱۵۹۰۰۰۰۰
A73/128 GB۱۵۰۰۰۰۰۰
A72/128 GB۱۸۹۵۰۰۰۰
F54/256 GB۱۸۱۰۰۰۰۰
A32/128 GB۱۵۶۰۰۰۰۰
A25/256 GB۱۵۸۰۰۰۰۰

 

 

فهرست گوشی های ۱۵ تا ۲۰ میلیون تومان شیائومی مهر ۱۴۰۳

شیائومی یک شرکت چینی است که در سال ۲۰۱۰ توسط لی جون راه اندازی شد. این برند با ارائه گوشی های هوشمند با کیفیت بالا و فیمت مناسب، توانست یک جایگاه ویژه را در بازار به خود اختصاص دهد . همچنین این شرکت به تولید محصولاتی مانند لپ تاپ، گوشی، لوازم خانگی و تبلت می پردازد .

 

فهرست گوشی های 15 تا 20 میلیون شیائومی

فهرست گوشی های ۱۵ تا ۲۰ میلیون شیائومی

اگر شما نیز از طرفداران گوشی شیائومی هستید و به دنبال یک گوشی هوشمند بین ۱۵ تا ۲۰ میلیون می گردید با مطالعه جدول زیر می توانید اطلاعاتی را در این زمینه به دست آورید .

 

نوع محصولقیمت
poco x6 /512 GB۱۶۰۰۰۰۰۰
Redmi note 13 pro/512 GB۱۶۵۰۰۰۰۰
poco x6 pro/512 GB۱۸۶۰۰۰۰۰
poco x5 pro/256 GB۱۶۹۰۰۰۰۰
Redmi note 12 pro/256 GB۱۶۴۹۰۰۰۰
poco f5/256 GB۱۸۶۹۰۰۰۰
Redmi note 12 pro plus/256 GB۱۹۳۵۰۰۰۰
poco f4/256 GB۱۷۳۰۰۰۰۰
Redmi note 10 pro/256 GB۱۷۳۳۰۰۰۰
Redmi k50/256 GB
۱۶۷۰۰۰۰۰
۱۱T/128GB۱۸۸۰۰۰۰۰
۱۲T/256 GB۱۸۶۹۹۰۰۰

 

 

فهرست گوشی های ۱۵ تا ۲۰ میلیون تومان هوآوی مهر ۱۴۰۳

هوآوی نیز همانند شیائومی یک شرکت چینی است . این شرکت توسط رن ژنگفی تاسیس شد . برای این برند، گوشی هوشمندی در این رنج قیمت تلفن همراه وجود ندارد . قیمت های این برند تلفن همراه حدودا کمتر از ۱۴ میلیون است . اگر شما نیز از علاقه مندان به این برند هستید، می توانید با مطالعه مطلب مشاوره خرید گوشی از ۵ تا ۱۰ میلیون (مهر ۱۴۰۳ ) از فهرست گوشی های هوآوی ای که در این محدوده قیمتی وجود دارند مطلع شوید .

 

لیست گوشی های ۱۵ تا ۲۰ میلیون تومان آیفون مهر ۱۴۰۳

شرکت اپل در یکم آوریل سال ۱۹۷۶ تاسیس شد . البته این شرکت در سوم ژانویه ۱۹۷۷ به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرد . تلفن های همراه این برند به علت طراحی زیبا و کیفیت مناسب دوربین، محبوبیت زیادی در بین مردم پیدا کردند . قیمت تلفن های همراه این برند معمولا بالا است و نمی توان برای این مارک گوشی هوشمند تا سقف ۲۰ میلیون گوشی ای را معرفی کرد .

 

لیست گوشی های ۱۵ تا ۲۰ میلیون تومان موتورولا مهر ۱۴۰۳

شرکت موتورولا یک شرکت آمریکایی است که در سال ۱۹۲۸ تاسیس شد . ابتدا موتورولا یک شرکت سازنده رادیو های خودرو بود اما سپس وارد عرصه ساخت وسایل ارتباطی شد . گوشی های موتورولا به علت ساده و خوش دست بودن کاربران زیادی را به خود جذب کرده اند .

 

لیست گوشی های 15 تا 20 میلیون موتورولا

لیست گوشی های ۱۵ تا ۲۰ میلیون موتورولا

شما می توانید جهت آشنایی با برخی ار گوشی های این برند جدول زیر را مشاهده کنید .

 

نوع محصولقیمت
moto G13/128 GB۱۶۰۵۰۰۰۰
Edge 20 pro/256 GB۱۶۱۹۰۰۰۰
Edge 40 neo/256 GB۱۹۴۰۰۰۰۰

 

 

فهرست گوشی های ۱۵ تا ۲۰ میلیون تومان آنر مهر ۱۴۰۳

آنر یک برند چینی است که به تولید لوازم جانبی تلفن همراه، گوشی هوشمند، تبلت و ساعت هوشمند می پردازد . این برند برای هر میزان بودجه تلفن همراه ارائه می دهد .

 

فهرست گوشی های 15 تا 20 میلیون آنر

فهرست گوشی های ۱۵ تا ۲۰ میلیون آنر

اما فقط دو گوشی در این رنج قیمت وجود دارد که در ادامه به معرفی آنها می پردازیم .

نوع محصولقیمت
honor x9b /256 GB۱۷۴۹۰۰۰۰
honor 90 /256 GB۱۹۷۰۰۰۰۰

 

 

فهرست گوشی های ۱۵ تا ۲۰ میلیون تومان اچ تی سی مهر ۱۴۰۳

اچ تی سی یک برند تایوانی است، همچنین اچ تی سی یکی از بهترین برند های گوشی هوشمند است که ویژگی های منحصر به فردی دارد .

البته این نکته را در نظر داشته باشید که قیمت گوشی های اچ تی سی زیر ۱۰ میلیون است و در این رنج قیمت تلفن همراهی وجود ندارد .

 

لیست گوشی های ۱۵ تا ۲۰ میلیون تومان سونی مهر ۱۴۰۳

سونی یک شرکت ژاپنی است، که اکنون به یکی از مشهور ترین برند های تلفن هوشمند در جهان تبدیل شده است . البته قیمت این تلفن همراه اکنون از ۲۵ میلیون نیز بیشتر است، اگر شما قصد دارید یک تلفن همراه از برند سونی را خریداری کنید پیشنهاد می دهم که هزینه بیشتری را برای خرید گوشی هوشمند کنار بگذارید .

 

 

بهترین گوشی های ۱۵ تا ۲۰ میلیون تومان از نظر ویژگی

اگر شما نیز به دنبال پرفروش ترین و بهنرین گوشی های ۱۵ تا ۲۰ میلیون هستید تا پایان مطلب مشاوره خرید گوشی از ۱۵ تا ۲۰ میلیون تومان (مهر ۱۴۰۳) با ما همراه باشید .

بهترین گوشی های 15 تا 20 میلیون از نظر ویژگی

بهترین گوشی های ۱۵ تا ۲۰ میلیون از نظر ویژگی

بهترین گوشی های ۱۵ تا ۲۰ میلیون تومان از نظر باتری

اگر شما قصد دارید یک گوشی ای را خریداری کنید که مدت زمان زیادی باتری را نگه دارید می توانید مدل های زیر را مشاهده کنید .

 

بهترین گوشی های 15 تا 20 میلیون از نظر باتری

بهترین گوشی های ۱۵ تا ۲۰ میلیون از نظر باتری

نوع محصولظرفیت
Galaxy m54۶۰۰۰ میلی امپر
Redmi note 13 pro۵۰۰۰ میلی امپر
motorola moto G60۶۰۰۰ میلی امپر

 

 

بهترین گوشی ۱۵ تا ۲۰ میلیون از نظر حافظه

در این بخش از مطلب مشاوره خرید گوشی از ۱۵ تا ۲۰ میلیون تومان (مهر ۱۴۰۳) قصد داریم بهترین گوشی های ۱۵ تا ۲۰ میلیون تومان از نظر حافظه را برای شما شرح دهیم .

بهترین گوشی های 15 تا 20 میلیون از نظر حافظه

بهترین گوشی های ۱۵ تا ۲۰ میلیون از نظر حافظه

همانطور که می دانید معمولا گوشی های شیائومی دارای حافظه زیادی هستند و در این بخش از این مطلب نیز بیشتر تلفن های نام برده شده از برند شیائومی هستند .

 

نوع محصولحافظه داخلیحافظه رم
Redmi note 13 pro ۵۱۲GB ۱۶GB
poco x6۵۱۲GB۱۲GB
Redmi note 13 pro۵۱۲GB۱۲GB
Redmi note 13 pro plus۵۱۲GB۱۲GB

 

 

بهترین گوشی های ۱۵ تا ۲۰ میلیون از نظر دوربین

گوشی های شیائومی و سامسونگ کیفیت بهتری نسبت به دوربین سایر برند ها دارند . شما می توانید جهت آشنایی با بهترین تلفن های همراه ۱۵ تا ۲۰ میلیون از نظر دوربین جدول زیر را مطالعه کنید .

 

بهترین گوشی های 15 تا 20 میلیون از نظر دوربین

بهترین گوشی های ۱۵ تا ۲۰ میلیون از نظر دوربین

 

نوع محصولکیفیت
T13 ۵۰ مگاپیکسل
Galaxy A54۵۰ مگاپیکسل
Redmi note 13 pro plus۲۰۰ مگاپیکسل

 

 

پرفروش ترین گوشی های ۱۵ تا ۲۰ میلیون 

 

همانطور که پیش تر گفتیم شرکت سازنده می تواند تاثیر زیادی بر روی قیمت یک تلفن همراه داشته باشد . در ادامه مطلب مشاوره خرید گوشی از ۱۵ تا ۲۰ میلیون تومان (مهر ۱۴۰۳) ما قصد داریم به معرفی پر فروش ترین گوشی های ۱۵ تا ۲۰ میلیون بپردازیم و قیمت آن ها را برای شما شرح دهیم .

 

پرفروش ترین گوشی های 15 تا 20 میلیون

پرفروش ترین گوشی های ۱۵ تا ۲۰ میلیون

با توجه به تغییرات قیمت برای مشاوره دقیق تر تماس بگیرید

 شیائومی

گوشی های شیائومی به دلیل داشتن بلندگو های قوی و باتری مناسب محبوبیت زیادی را کسب کرده اند . در رنج قیمت ۱۵ تا ۲۰ میلیون تومان گوشی های شیائومی پرفروش زیادی وجود دارد که در ادامه مطلب مشاوره خرید گوشی از ۱۵ تا ۲۰ میلیون تومان (مهر ۱۴۰۳) به شرح ۶ مورد از آن ها می پردازیم .

  تومان poco x5 pro/256 GB : ۱۵۰۰۰۰۰۰

 تومان ۱۶۵۰۰۰۰۰ : poco F4 GT /256 GB

تومان ۱۶۴۹۰۰۰۰: Redmi note 12 pro / 256 GB

تومان ۱۶۰۰۰۰۰۰:  Redmi note 11 pro / 256 GB

 تومان ۱۵۴۰۰۰۰۰: poco 4x pro /256 GB

تومان ۱۹۰۰۰۰۰۰:  Redmi note 13 pro plus / 512 GB

 

 سامسونگ

گوشی های سامسونگ زیادی در این محدوده قیمتی وجود دارند که از بین آن ها می توان به تلفن های هوشمندی که در لیست زیر موجود است اشاره کرد .

 Galaxy A54 / 256 GB  

  Galaxy s20 fe /128 GB

Galaxy A34 / 128 GB

Galaxy A52s / 256 GB 

Galaxy A53 /128 GB

Galaxy A73 /128 GB

Galaxy s21 FE /128 GB

 

 

پیشنهاد خرید گوشی از ۱۵ تا ۲۰ میلیون تومان

شما می توانید برای خرید تلفن همراه خود در این رنج قیمت از این پیشنهاد نیز استفاده کنید .

 

پیشنهاد خرید گوشی از 15 تا 20 میلیون

پیشنهاد خرید گوشی از ۱۵ تا ۲۰ میلیون

Poco x6

پوکو x6 که توسط یک شرکت چینی ساخته شده است یکی از بهترین تلفن های هوشمند در این رنج قیمت است. به طور تقریبی قیمت این گوشی حدود ۱۶ تا ۲۰ میلیون تومان است . اگر مهمترین ملاک شما برای خرید گوشی، نمایشگر آن است، برای خرید این گوشی تامل نکنید .

دوربین poco x6 pro دارای سنسور ۶۴ مگاپیکسلی است و عکس های خوبی را به ثبت می رساند. چنان چه الویت شما برای خرید تلفن همراه دوربین نیست ، می توانید بدون هیچ مشکلی از این تلفن هوشمند استفاده کنید .

 

Galaxy A54

دلایل زیادی وجود دارد که ما ترغیب به خرید گوشی galaxy A54 می شویم ، مانند دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی که می تواند عکس های با کیفیتی را بگیرد و باتری بزرگ ، که موجب می شود در طول روز این گوشی نیاز به شارژ شدن نداشته باشد.

اگرچه قیمت A54 با پوکو x6 تقریبا برابر و یا حتی بیشتر است اما اگر بخواهیم A54 و poco 6x pro را مقایسه کنیم ، پوکو عملکرد نسبتا بهتری به A54 دارد. قیمت گوشی  Galaxy A54 از ۱۸ تا ۲۰ میلیون تومان است ، اما در نهایت انتخاب هر کدام از این ها به الویت و نیاز های شما بستگی دارد.

 

 

Redmi note 13 pro plus

گوشی ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس یکی از بهترین گوشی های میان رده است . این تلفن همراه با داشتن یک دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی و یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ، یکی از بهترین گوشی های شیائومی است. قیمت تقریبی این تلفن همراه از ۱۹ تا ۲۴ میلیون تومان است .

 

 

Galaxy s20FI

اگر شما به دنبال یک گوشی مناسب برای گیم می گردید، s20FI با صفحه نمایش بزرگ و کیفیت بالا می تواند یک انتخاب بسیار مناسب برای شما باشد. قیمت این گوشی حدود ۱۶ تا ۱۹ میلیون است . گلکسی اس ۲۰ اف ای دارای مزایای زیادی از جمله دوربین مناسب، عملکرد بالا ، ضد آب و باتری با ظرفیت بالا است.

البته این تلفن علاوه بر مزایا دارای معایبی همچون کیفیت کم دوربین سلفی و وجود شارژر ۱۵ واتی در جعبه گوشی است. همچنین یکی دیگر از معایب این گوشی داغ شدن آن است که موجب کاهش سرعت این گوشی می شود.

با توجه به تغییرات قیمت برای مشاوره دقیق تر تماس بگیرید

 

 

کلام آخر

در این مطلب ما برای شما نحوه دریافت مشاوره خرید گوشی از ۱۵ تا ۲۰ میلیون تومان (مهر ۱۴۰۳) را شرح دادیم و همچنین چند گوشی هوشمند در این محدوده قیمتی را به شما معرفی کردیم .

از آن جایی که قیمت تلفن های همراه در حال تغییر است، شما می توانید جهت اطلاع پیدا کردن از قیمت های دقیق آن ها با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ بدون کد و پیش شماره و با تلفن ثابت تماس بگیرید  .

 

 

 

 

 

 

حل مشکلات با کمک رایانه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *