ایمیل, اینترنت و شبکه, جیمیل, شبکه های اجتماعی, موبایل, نرم افزار, همه مطالب, واتس اپ

مشکل آپلود در واتساپ

حل مشکلات با کمک رایانه               

چنانچه قصد دارید مشکل آپلود در واتساپ را حل کنید ، با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ از تلفن ثابت بدون کد تماس بگیرید ( تماس با موبایل ممکن نیست ) . در صورتی که به تلفن ثابت دسترسی ندارید از پست ( شماره مشاورین همراه رایانه ) برای ارتباط با کارشناسان همراه رایانه در جهت حل مشکل آپلود در واتساپ استفاده کنید .

نسل جدیدی از پیام رسان های بین المللی که کاربران در آن به گفتگو و ارسال و دریافت اطلاعات می پردازند ، واتساپ است  . پیام رسان واتساپ تنها می تواند با استفاده از شماره تلفن فعالیت کرده و به واسطه آن کاربران هدف خود را پیدا کند .

ارتیاط با پشتیبانی واتساپ یکی از رایج ترین درخواست های هر کاربر این پیام رسان است . برای آشنایی بیشتر با نحوه ارتباط با پشتیبانی به پست پشتیبانی واتساپ مراجعه نمایید . 

رایج ترین مشکلی که اگر از هر یک از کاربران واتساپ بپرسید متوجه می شوید که با آن سر و کار دارند ، مشکل آپلود در واتساپ است . مشکل آپلود در واتساپ بسیار گسترده تر از همه مشکلات است ، نه قابلیت ارسال عکس و فیلم وجود دارد ، نه توان ارسال فایل و داده .

اگر تنها قادر به ارسال عکس در واتساپ نیستید ، تنها لازم است پست مشکل ارسال نشدن عکس در واتساپ را مطالعه کنید . 

حل مشکلات با کمک رایانه

در این پست وبلاگ مشکل آپلود در واتساپ را به صورت دقیق بررسی می کنیم . جهت ارتباط با پشتیبانی واتساپ در ایران با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ از تلفن ثابت تماس بگیرید .

 

 

بررسی مشکل آپلود در واتساپ

بررسی مشکل آپلود در واتساپ

بررسی مشکل آپلود در واتساپ

با واتساپ می توان به گقتگو ، ارسال فیلم و عکس و دریافت آن ، گذاشتن استاتوس و ساخت انجمن های متنوع پرداخت . قابلیت های بسیاری در این پیام رسان رمزنگاری شده وجود دارد که اختلال در هر یک از آن ها کیفیت کار و فعالیت در واتساپ را پایین می آورد .

ارسال فیلم ، عکس ، ویس و یا حتی فایل های متنوع در واتساپ با مشکل آپلود در واتساپ عملا غیر ممکن است . بنابراین مشکل پیش آمده در اولین فرصت باید حل و برطرف شود .

برخی از کاربران ممکن است در ارسال پیام در واتساپ به مشکل بخورند و موفق به ارسال آن نباشند ، در این صورت لازم است که حتما از مطالب آموزش پست مشکل ارسال پیام در واتساپ استفاده کنند . 

علت مشکل آپلود در واتساپ گسترده ست ، چرا که مختص به یک حوزه و تنها یک قابلیت نیست . در ادامه دلایلی که موجب مشکل آپلود در واتساپ می شود را بررسی می کنیم .

 

۱ . اتصال ضعیف اینترنت

واتساپ در بستر اینترنت فعالیت می کند ! هر چه اتصال شما ضعیف تر بوده و از سرعت کمتری برخوردار باشد ، قابلیت آپلود در واتساپ به مشکل بر میخورد .

 

۲ .اشکال در نسخه نصبی واتساپ

نصب و استفاده از فایل نامعتبر واتساپ ، منسوخ بودن و با حتی قدیمی بودن واتساپ موجب می شود مشکل آپلود در واتساپ به سادگی به وجود بیاید .

 

۳ . متغییر بودن آی پی دستگاه

وجود ابزار های تغییر آی پی متعدد و عوض شدن سرور های آن باعث می شد برنامه شما را ربات شناسایی کند و قابلیت آپلود در واتساپ را از شما بگیرد .

 

۴ . ریپورت بودن حساب کاربری

در صورتی که حساب کاربری کاربر محدود شده و با مشکل ریپورت شدن رو به رو شود ، مشکل آپلود در واتساپ پدید می آید .

 

۵ . اشکال در فرمت داده ها

واتساپ برخی از فرمت های داده های فیلم و یا ویس را پشتیبانی نمی کند ، بنابراین ارسال فابل و آپلود آن در واتساپ عملا غیر ممکن است .

 

۶ . حجم بالای ویدئو

پیام رسان واتساپ ، ویدئو هایی با حجم بالا را آپلود نمی کند ! اگر ویدئو و یا حتی فایل ارسالی شما بیشتر از ۱۰۰ مگا بایت باشد ، مشکل آپلود در واتساپ به وجود می آید .

 

۷ . خراب بودن فایل صوتی

بعضی از فایل های صوتی با فرمت های اشتباه ذخیره شده اند ، واتساپ بنا به دلایل امنیتی فایل های نامعتبر و مشکوک را پشتیبانی نمی کند .

 

 

حل مشکل آپلود در واتساپ

حل مشکل آپلود در واتساپ

حل مشکل آپلود در واتساپ

بخش بالا ، دلایل رایج به وجود آمدن مشکل آپلود در واتساپ است . با رعایت این دلایل دیگر به مشکل آپلود در واتساپ بر نمی خورید و در ارسال فایل ها هیچ مشکلی ندارید .

  1. از یک اتصال قدرتمند استفاده نمایید .
  2. واتساپ را حذف و نصب کرده و آخرین نسخه آن را دانلود کنید .
  3. استفاده از یک آیپی ثابت بسیار کمک کننده حل مشکلات شماست ، سرور های خود را ثابت کنید .
  4. مشکل ریپورت بودن حساب کاربری را برطرف کرده تا به مشکل آپلود در واتساپ دچار نشوید .
  5. از فرمت های معتبر در ارسال داده های خود استفاده کنید .
  6. از کوتاه کردن ویدئو ها یا کم کردن حجم آنان دریغ نکنید .
  7. فرمت داده ها اللخصوص فایل های صوتی را به یک فرمت استاندارد تبدیل نمایید .

در ادامه اگر با انجام مراحل بالا همچنان در آپلود فیلم و عکس مشکل داشته اید و با مشکل آپلود در واتساپ مواجه هستید با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ از تلفن ثابت بدو کد و پیش شماره تماس بگیرید تا کارشناسان همراه رایانه شما را راهنمایی کنند .

حل مشکلات با کمک رایانه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *