اینترنت و شبکه, شبکه های اجتماعی, همه مطالب, واتس اپ

مشکل ارسال نشدن فیلم در واتساپ

حل مشکلات با کمک رایانه               

چنانچه با مشکل ارسال نشدن فیلم در واتساپ مواجه شدید تا پایان این مطلب با ما همراه باشید . برای حل سریع تر این مشکل میتوانید با شماره  ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ بدون کد و پیش شماره و از طریق تلفن ثابت ( تماس با تلفن همراه امکان پذیر نیست ) با مشاوران همراه رایانه ارتباط برقرار کنید .

چنانچه به تلفن ثابت دسترسی نداشتید ، میتوانید از سامانه شارژی همراه رایانه استفاده کنید . برای استفاده از این سامانه لازم هست مقاله تماس با مشاورین همراه رایانه را مطالعه کنید .

شما میتوانید برای ارتباط با پشتیبانی مطلب پشتیبانی واتساپ را که در ان تمام راه های ارتباطی با پشتیبانی که توسط همراه رایانه شرح داده شده را ، لمس و مشاهده کنید .پ

برنامه واتساپ یکی از برنامه های کابردی و پیام رسان های محبوب است که دارای امکانات فراوانی است یکی از این امکانات امکان ارسال فیلم و عکس در این برنامه می باشد که گاهی وقت ها دچار مشکلاتی میشود . در ادامه این مطلب قصد داریم که علت مشکل ارسال نشدن فیلم در واتساپ را به شما عزیزان توضیح دهیم ، پس تا پایان این مطلب با ما همراه باشید تا ۵ علت مشکل ارسال نشدن فیلم در واتساپ را نیز برای شما شرح دهیم .

 

حل مشکلات با کمک رایانه

۵ علت مشکل ارسال نشدن فیلم در واتساپ

 

5 علت مشکل ارسال نشدن فیلم در واتساپ

۵ علت مشکل ارسال نشدن فیلم در واتساپ

مشکل ارسال نشدن فیلم در واتساپ می تواند علل مختلفی داشته باشد که تیم تولید محتوا همراه رایانه ، ۵ علت مهم آن را برای شما بازگو می کند .  پس با همراه رایانه همراه باشید ؛

 

۱.سرعت کم و کندی اینترنت

یکی از مهم ترین علت های مشکل ارسال نشدن فیلم در واتساپ میتواند سرعت کم و میزان کندی اینترنت باشد . برای حل این مشکل می توانید مودم خود را یک بار خاموش و روشن کنید و یا اگراز اینترنت همراه استفاده می کنید ، آنتن گوشی خود را بررسی کنید و تنظیمات شبکه آن را ریست کنید .

 

۲.انباشته شدن میزان زیادی از داده های قدیمی

ابتدا باید ازفضای آزاد حافظه رم و گوشی خود اطمینان پیدا کنید . در صورت نداشتن حافظه کافی ، میتوانید با حذف داده های استفاده نشده قدیمی و حذف حافظه پنهان این مشکل را برطرف سازید .

 

۳.بروز نبودن نسخه واتساپ

در صورت بروز نبود نسخه واتساپ میتوانید نسخه آپدیت این برنامه را از گوگل و یا دیگر مرورگرها دانلود کنید تا عملکرد این برنامه سریع تر شود . همانطورکه می دانید در صورت قدیمی شدن ، نسخه واتساپ نصب شده روی تلفن همراهتان ممکن است عملکرد بسیار ضعیفی داشته باشد .

 

۴.اختلال در برنامه

بعضی وقت ها با وجود بروز بودن اپلیکیشن ، در برنامه اختلال هایی به وجود میاد و آن برنامه هنگ می کند . برای حل این موضوع ، ساده ترین و راحت ترین کاری که می توانید انجام دهید این است که یک باراز برنامه خارج شوید و دوباره داخل برنامه شوید . در صورت نیاز حذف و نصب دوباره برنامه نیز می تواند راه حل مناسبی برای رفع این مشکل باشد .

 

۵.حجم زیاد فایل یا فیلم ارسال شده

یکی دیگر از علت های مشکل ارسال نشدن فیلم در واتساپ می تواند حجم زیاد فیلم یا فایل ارسال شده باشد . برای ارسال ویدئو با حجم زیاد می توانید از برنامه های کاهنده حجم ویدئو استفاده کنید .

 

حل مشکل ارسال فیلم در اپلیکیشن واتساپ

 

حل مشکل ارسال فیلم در اپلیکیشن واتساپ

حل مشکل ارسال فیلم در اپلیکیشن واتساپ

  • حذف و نصب برنامه واتساپ
  •  ری استارت کردن پلتفرم واتساپ
  • حذف داده های قدیمی موجود در حافظه واتساپ
  • ایجاد فضای خالی در موبایل و کارت حافظه برای ارسال ویدئو

راه حل های ارائه داده شده می توانند به شما برای حل مشکل ارسال نشدن فیلم در واتساپ کمک کنند . بهتر است این راه حل های ذکر شده را با دقت انجام دهید و در صورت بروز مشکل ، این اتفاق را با کارشناسان همراه رایانه به اشتراک بگذارید .

 

کلام اخر

در این پست ما مشکل ارسال نشدن فیلم در واتساپ را بررسی کردیم . بعضی وقت ها در هنگام استفاده از واتساپ مشکلاتی مانند ارسال نشدن فیلم در واتساپ برای افراد به وجود می آید و این مشکلات می توانند موجب سردرگمی کاربران این برنامه شود .

اگر شما نیز دچار مشکل ارسال نشدن فیلم در واتساپ شده اید و نیاز به توضیحات بیشتری دارید می توانید با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ از تلفن ثابت و بدون کد و پیش شماره تماس بگیرید تا با کارشناسان واتساپ جهت حل مشکل ارسال نشدن فیلم در واتساپ در ارتباط باشید .

 

حل مشکلات با کمک رایانه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *