اینترنت و شبکه, سروش, شبکه های اجتماعی, موبایل, نرم افزار, همه مطالب

مشکل ارسال نشدن پیام در سروش پلاس

حل مشکلات با کمک رایانه               

 

درصورت مواجه شدن با مشکل ارسال نشدن پیام در سروش پلاس میتوانید در همراه رایانه با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ بدون کد وپیش شماره و با تلفن ثابت ( تماس با موبایل امکان پذیر نیست ) تماس بگیرید . در صورتی که موفق به تماس با تلفن ثابت نشدید از لینک ( شماره تماس مشاورین همراه رایانه ) استفاده کنید ، و به حل مشکل ارسال نشدن پیام در سروش پلاس بپردازید .

همان طور که می دانید این روز ها با تعداد زیادی برنامه ها ی ایرانی و خارجی سر و کار داریم که به دلایلی آن ها را ممکن است روی گوشی هوشمند خود نصب کنیم یکی از این پیام رسان ها ، پیام رسان سروش پلاس می باشد ، سروش پلاس را می توان یکی از پر نصب ترین  پیام رسان ایرانی است .

سروش پلاس

سروش پلاس

سروش پلاس

 

سروش پلاس یک برنامه ایرانی است که در سال ۱۳۹۴ اولین نسخه آزمایشی خود را رو نمایی که و قرار بود که تا پایان سال ۱۳۹۵ نسخه بهتر خود را رو نمایی کند این برنامه تحت حمایت جمهوری اسلامی گسترش پیدا کرده و بخش عمده  آن سهام جمهوری اسلامی است .

حل مشکلات با کمک رایانه

برای نصب آخرین نسخه سروش پلاس ، دانلود سروش پلاس را لمس کنید بعد از دانلود این برنامه می توانید برای آموزش بیشتر مطلب ، آموزش نصب سروش پلاس را مطالعه فرمایید

شما هم ممکن است برای نصب سروش پلاس به مشکل برخورده باشید در این صورت می توانید با مرا جعه به صفحه سروش چرا وصل نمیشه ، قطعی سروش پلاس و متن های ذکر شده را لمس کنید .

اگر در هنگام نصب با مشکل وارد نشدن به حساب کاربری مواجه شدید دلیل کار نکردن سروش پلاس ، و در اردامه ممکن اس با تلاش های فراوان ریپورت شده باشید در اینجا می توانید رفع ریپورت سروش پلاس ، را لمس ومطالعه کنید .

امکانات سروش پلاس

امکانات سروش پلاس

امکانات سروش پلاس

این برنامه ویژگی های قابل توجهی دارد برای مطالعه بیشتر در ارتباط با ویژگی های سروش پلاس با ما همراه باشید .

یکی از قابلیت های معروف سروش پلاس پخش زنده سروش پلاس می باشد . برای اطلاع از امکانات بیشتر میتوانید متن امکانات سروش پلاس ، را لمس کنید .

یک دیگر از ویژگی های این پلتفرم داشتن گذروازه می باشد ، قبل از هر چیزی بهتر است سری به پست تنظیمات سروش پلاس بزنید ، سپس برای آموزش فعال کردن گذرواژه سروش پلاس ، به راحتی می توانید با لمس متن ذکر شده مطلب مورد نظر را مطالعه کنید و یا وارد پست تایید دو مرحله ای سروش پلاس شوید .

برای بررسی مشکل ارسال نشدن پیام  در سروش پلاس تا آخر این پست ما را همراهی کنید .

اگر برای تغییر پروفایل سروش پلاس ، به مشکل برخوردید ، متن ذکر شده را لمس کنید .برای اطلاعت بیشتر در ارتباط با ارسال نشدن فایل سروش پلاس ، به پست ذکر شده مراجعه کنید .

اگر به مشکلاتی اعم از بروز رسانی سروش پلاس ، مشکل نصب سروش در کامپیوتر ، دیلیت اکانت ، کد ندادن سروش پلاس ، مشکل نوتیفیکیشن ، برخوردید می توانید با لمس متون ذکر شده و مراجعه به پشتیبانی سروش پلاس ، و یا شماره گیری ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵  بدون کد و با خط ثابت مشکل و سوالات خود را با کارشناسان مجرب همراه رایانه ، درمیان بگذارید .

 

حال با ما باشید تا مشکل ارسال نشدن در سروش پلاس را باز گو کنیم .

علت ارسال نشدن پیام درسروش پلاس

  • اینترنت خود را چک کنید .
  • از آخرین نسخه نصبی استفاده کنید .
  • فیل . تر . شکن را خاموش کنید .
  • حافظه کش و دیتا را خالی کنید .
  • برنامه را برسانی کنید .
  • از حساب کار بری خارج شوید .
  • سروش پلاس را حذف نصب کنید .
  • فضای حافظه گوشی خود را بررسی کنید .
  • دسترسی ها را فعال کنید .
  • نسخه دسکتاپ سروش را نصب کنید .

چنانچه با پشت سر گذاشتن تمام این مراحل همچنان موفق به ارسال پیام نبودید ، با پیام به پشتیبانی و یا شماره گیری ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ بدون کد و با خط ثابت می توانید به رفع مشکل خود کمک کنید .

 

در آخر خوش حالیم که توانستیم در این پست اطلاعات لازم درباره ی مشکل ارسال نشدن پیام را با شما به اشتراک بگذاریم حال اگر مشکلات دیگر اعم از نرم افزار ، سخت افزار ، سیستم کامپیوتر و یا گوشی هوشمند و اندروید خود را دارید می توانید با این شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ تماس بگیرید .

 

 

 

حل مشکلات با کمک رایانه

مطالب مرتبط

1 نظر در “مشکل ارسال نشدن پیام در سروش پلاس

  1. سروش‌‌مسدود‌شده‌تلفن‌ثابت‌هم‌ندارم‌الان‌دو‌ماه‌مسدودم‌یکاری‌بکنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *