اندروید, دانلود اندروید, موبایل, نرم افزار, همه مطالب

مشکل خاموش نشدن صفحه گوشی اندروید

حل مشکلات با کمک رایانه               

برای حل مشکل خاموش نشدن صفحه گوشی اندروید می توانید به سایت همراه رایانه مراجعه کرده به خط ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ بدون کد و مستقیم ( تماس از طریق موبایل امکان پذیر نمی باشد ) و مشکل را در کمترین زمان و به ساده ترین حالت ممکن حل کنید ، البته در نظر داشته باشید که سایت همراه رایانه با ارائه لینک آموزش چگونه تماس با موبایل را به شما آموزش داده است که آن لینک در ( تماس با مشاورین همراه رایانه ) می باشد .

 

بخش اعظم از زندگی بیشتر مردمان جهان را گوشی هوشمند فرا گرفته ، بنابراین دلیل نیز مشکلات اعم از سخت افزاری و نرم افزاری برای ما اهمیت دارد و برای آن دنبال راه حل هایی نیز می باشیم یکی از آن مشکلات خاموش نشدن صفحه گوشی می باشد ، صفحه نمایش گوشی که مورد برسی ما می باشد برخی البته بیشتر آنها به طور خودکار وقتی روشن بمانند خاموش نیز می‌شود تا استفاده از انرژی باتری را به حداقل برساند و در بعضی از موارد به دلیل های مختلفی صفحه نمایشگر موبایل به طور خودکار خاموش نمی شود .

 

می تواند به دلایل های مختلفی این اتفاق رخ دهد دلایل ها می‌تواند دلیل تنظیم نبودن طولانی مدت زمان نمایش باشد ، از برنامه های  waklock باشد ، سایر تنظیمات دستگاه باشد که روی روشن ماندن صفحه ی تاثیر گذار نیز می باشد این مشکلات راه حل هایی دارد که می توانید خودتان ایراد کار را جویا شوید و نیاز  رفتن به مراکز تعمیرات گوشی نیز نمی باشد در صورتی که مشکل جدی و سخت افزاری باشد که نیاز به افراد متخصص نیز وجود دارد .

حل مشکلات با کمک رایانه

در سایت همراه رایانه این راه حل های نرم افزاری را در اختیار شما می گذاریم که آنها را رفع کنید سپس با ما در ادامه ی مطلب همراه باشید ‌….

مشکل خاموش نشدن صفحه گوشی اندروید

مشکل خاموش نشدن صفحه گوشی اندروید

علت خاموش نشدن صفحه گوشی چیست؟

اولین علت که یک نوع راه حل نیز حساب می شود تایم روشن ماندن صفحه نمایش گوشی از setting یا تنظیمات گوشی و بخش  Display می شود درست کرد. در بعضی از گوشی ها متفاوت است و برای تنظیم باید روش های دیگری را امتحان کنید . پس مهم ترین علت این مشکل راه حلش این است که خودمان در تنظیمات گوشی برویم و مدت زمان روشن و یا خاموش شدن آن را تنظیم کنیم ، این مراحل را به شما به صورت نکته ای در مطلب پایین گفته ایم…

  1. برای متوجه شدن مشکل در مرحله ی اول به قسمت تنظیمات یا setting گوشی بروید .
  2. روی قسمت  Display و Brightness کلیک کنید .
  3. گزینه ی screen timeout را انتخاب و کلیک کنید .
  4. حال مقدار زمان روشن ماندن صفحه نمایش را به سلیقه و دلخواه خود انتخاب کنید .

( اگر که با تمامی این مراحل باز هم مشکل حل نشد می توانید از راه حل هایی که در ادامه به شما آموزش می دهیم استفاده کنید . )

راه حل های رفع مشکل روشن ماندن صفحه گوشی اندروید

این مشکل نرم افزاری که اولین راه حل آن را در قسمت بالا برایتان توضیح دادیم راه حل های دیگری نیز دارد که با اولین مطالب می توانید رفع کنید و این مشکل را حل کنید .

۱ _ ری استارت کردن تلفن همراه اندروید

راه اندازی مجدد می تواند ساده ترین راه حل های این مشکل باشد برای راه اندازی مجدد بیشتر گوشی های اندرویدی می توان دکمه ی پاور ( دکمه بغل گوشی برای خاموش روشن شدن ) را برای چند لحظه نگه داشت و روی گزینه ی Power oof کلیک می کنیم و این یک نوع راه حل می باشد .

۲ _ به روز رسانی کردن برنامه های گوشی

بعضی از این مشکلاتی که در گوشی اندروید شما پیش می آید نصب بعضی از برنامه های کاربردی است که امکان دارد علت این خاموش نشدن صفحه گوشی نیز باشد ، باید برنامه های قدیمی گوشی خود را به آخرین نسخه جدید آپدیت کنید . برای حل این مشکل بروزرسانی کافیست مراحل پایین را انجام دهید ؛

  1. به قسمت گوگل پلی استور بروید .
  2. برنامه ای که می خواهید به روز رسانی کنید نامش را در کادر جست و جو سرچ کنید .
  3. بعد از کلیک کردن بر روی برنامه ی انتخابی بر روی گزینه ی  Update یا به روز رسانی کلیک کنید .
  4. بعد از اینکه برنامه نسخه جدید آن آپلود شد به صورت خودکار نصب می شود .

( به این نکته دقت داشته باشید که بعد از مراحل آپدیت باید تلفن همراه خود را ریبورت کنید و بعد از راه اندازی مجدد حتما تست کنید که تایم روشن و خاموش شدن صفحه ی نمایش موبایل شما معمولی است یا خیر هنوز هم مشکل را در بر دارد ؟!

۳ _ حذف و نصب کردن برنامه های چون  waklock و Rogue

باید برای مشکل رایج خاموش نشدن صفحه ی گوشی اندروید برنامه ها را در گوشی خود نصب کنید که مجوز waklock را از گوشی شما داشته باشد . این موضوع یعنی برنامه حق این را دارد که دسترسی به صفحه ی گوشی شما در حین کار کردن یا تایمی که به صورت دستی خاموش کنید داشته باشد . این نوع برنامه ها شامل صفحه خوان ها _ کتابخوان های الکترونیکی _ فیلتر های صفحه ی نمایش و تعداد زیادی از این نوع برنامه های می باشد .

۴ _ شخصی سازی کردن تنظیمات نوتیفیکیشن

برخی فعالیت ها در گوشی موبایل های مختلف که باعث روشن شدن صفحه ی نمایش گوشی می‌شود و انرژی بیشتری از باتری مصرف می کند دریافت کردن نوتیفیکیشن به تعداد زیادی می باشد برنامه های زیادی اعم از پیام رسان ها ، شبکه های اجتماعی و …. هستند که اعلان های زیادی را دریافت می‌کنند ، اگر برایتان در این باره دریافت اعلان مشکلی به وجود می آید و می‌خواهید هنگام این دریافت صفحه ی نمایش گوشی شما روشن نشود می توانید با رفتن به قسمت تنظیمات نوتیفیکیشن مخصوص هر نوع برنامه هر مورد از برنامه هارا شخصی سازی کنید .

۵ _ هدایت گوشی به تنظیمات کارخانه

یکی از نوع و روش رفع مشکل روشن ماندن صفحه ی گوشی هنگام رو به رو شدن با مشکلات نرم افزاری بردن گوشی به قسمت تنظیمات کارخانه می باشد ، هنگامی که موبایل شما به علت تنظیمات ناصحیح دچار مشکل هایی نیز می شود و شما اطلاعاتی راجب به تنظیمات اشتباه ندارید و نمی‌دانید که در کدام قسمت می باشد . می‌توانید گوشی خود را به تنظیمات حالت اولیه برگردانید تا از این مشکل دور باشید .

۶ _ کمک گرفتن از افراد حرفه ای و متخصص

بعد از گذراندن این نوع راه حل و اقدامات تا به حال برایتان توضیح داده ایم باز هم مشکل رفع نشد و فایده ای نداشت بهتر است برای حل این مشکل روشن ماندن صفحه‌ی نمایش گوشی با افرادی حرفه ای و متخصص در این باره مشاوره بگیرید . چنانچه روش هایی که گفته شده در این مطالب را انجام داده اید و به نتیجه ای نرسیدید و مشکل حل نشد به طور درصدی ممکن است گوشی شما نیاز به حل مشکل سخت افزاری نیز داشته باشد .

مشکل خاموش نشدن صفحه ی گوشی اندروید

مشکل خاموش نشدن صفحه ی گوشی اندروید

۷ _ خاموش کردن گزینه ی توسعه دهنده 

هنگامی که صفحه ی نمایش گوشی شما در بیشتر موارد خاموش نمی شود ملزوم به استرس داشتن و نگران بودن نیست و از خو بپرسید چرا این مشکل حل نمی شود ، این ایراد ها اغلب به راحتی حل خواهد شد . اندروید Android و یا هر سیستم عاملی که روی گوشی شما کار می کند امکان اینکه خودتان قابلیت دسترسی به خاموش و  روشن ماندن صفحه ی گوشی را دارا باشید می دهد و خودتان در این باره تنظیم می کنید .

راه حل این مشکل نکاتی دارد اعم از ؛

  • تنظیمات گوشی خود را باز کنید . 
  • روی گزینه ی Display و Brightness کلیک کنید . 
  • حال گزینه ی screen timeout را برگزیده و کلیک کنید . 
  • در آخر ،  timeout صفحه نمایش گوشی خود را روی تایم ۳۰ ثانیه یا ۱۵ ثانیه تنظیم کنید .

در آخر 

امیدوارم که مطالب سایت همراه رایانه به درد شما عزیزان خورده باشد اگر سوالی راجب به این نوع مشکل داشته اید و یا قسمتی از مطلب برایتان گیج کننده است با سایت همراه رایانه در ارتباط باشید به خط ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ بدون کد و مستقیم ( تماس از طریق موبایل امکان پذیر نمی باشد ) و هر مشکلی دارید اپراتور های ما در هر ساعت از شبانه روز  پاسخگو خواهند بود البته به این نکته توجه داشته باشید که لینک آموزش چگونه تماس با موبایل را برایتان  گذاشته ایم و می توانید حتی با گوشی همراه خود با ما در ارتباط باشید . با تشکر  

حل مشکلات با کمک رایانه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *