اینترنت و شبکه, اینستاگرام, شبکه های اجتماعی, همه مطالب

مشکل باز شدن خودکار اینستاگرام

حل مشکلات با کمک رایانه               

چنانچه شما هم جزو افرادی هستید که با مشکل باز شدن خودکار اینستاگرام روبه رو شدید کافی است تا با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ بدون وارد کردن هیچ گونه کد و پیش شماره و با تلفن ثابت ( تماس با موبایل امکان پذیر نیست ) تماس بگیرید تا کارشناسان مجرب و با تجربه همراه رایانه شما کاربران عزیز را راهنمایی کنند . در صورتی که نتوانستید با شماره فوق تماس بگیرید از پست شماره تماس مشاوران همراه رایانه استفاده نمایید

 

اپلیکیشن اینستاگرام از آنجایی که برنامه پر مخاطبی است همین امر باعث شده افراد زیادی در این پلتفرم کسب و کار و کسب در آمد خود را از طریق این برنامه به دست آوردند چنانچه شما جزو یکی از این افرادی که در برنامه اینستاگرام کسب و کار دارند هستید می توانید از طریق افزایش بازدید افزایش بازدید پیج اینستاگرام واقعی با تبلیغ و برای فالوور به افزایش درآمد برسید در همین راستا اینستاگرام برای شما مطالبی با عنوان  ، افزایش فالوور اینستاگرام و یکی از مطالب کاربردی  سایت تبلیغات پیج اینستاگرام ارزان ! ارائه کرده است .

درست است که اپلیکیشن اینستاگرام جزو دوست داشتنی ترین برنامه ها است اما وقتی داریم از یک برنامه دیگر استفاده می کنیم یا قصد داریم وارد مرورگر شویم خوشمان نمی آید هی با بازکردن هر برنامه اول صفحه اینستاگرام باز شود ، هم عصاب خوردی به بار میاورد هم راستش را بخواهید وسوسه انگیزس که وسط انجام کار دیگر وارد اکسپلور اینستاگرام شوی و بیرون آمدنت با کرم والکاتبین باشد .

برای ارتباط با پشتیبانی لازم است تا نکاتی را رعایت کنید برای اطلاع از ۸ راه  ارتباطی و دانستن نکات مهم برای ارتباط با پشتیبانی می بایست مطلب پشتیبانی اینستاگرام را مطالعه کنید  و همچنین در این مطلب راه های حل ۱۰ مشکل رایج اینستاگرام را ذکرده است .

حل مشکلات با کمک رایانه

حتما شما هم با مشکل باز شدن خودکار اینستاگرام روبه رو شده اید و به دنبال حل این مشکل هستید نحوه حل مشکل باز شدن خودکار اینستاگرام بسیار کار ساده ای است چند راه برای حل این مشکل وجود دارد در این مقاله قصد داریم تا مراحل حل مشکل باز شدن خودکار اینستاگرام برای شما عزیزان آموزش دهیم .

حل مشکل باز شدن خودکار اینستاگرام

مشکل باز شدن خودکار اینستاگرام

حل مشکل باز شدن خودکار اینستاگرام

گاهی ممکن اپلیکیشن اینستاگرام شما به صورت اتوماتیک شود به نظر شما چگونه می شود این مشکل را حل کرد ؟

چندین روش برای حل باز شدن خودکار اینستاگرام وجود دارد و شما می توانید با استفاده آن مشکل باز شدن خودکار اینستاگرام را حل کنید .

شما اولین کاری که می توانید انجام دهید این است یک آنتی ویروس نصب کنید ، زیرا ممکن است گوشی شما به بد افزار آلوده شده باشد .

پس از نصب آنتی ویروس می بایست گوشی خود را ری استارت کنید اگر همچنان مشکل شما حل نشد مراحل زیر را به طور دقیق انجام دهید .

مشکل باز شدن خودکار اینستاگرام

آموزش حل مشکل باز شدن خودکار اینستاگرام

گاهی اوقات مرورگر برنامه ها را از جمله اینستاگرام را به صورت اتوماتیک باز می کند ، برای رفع مشکل باز شدن خودکار اینستاگرام لازم است تا گزینه  Instant apps  را غیر فعال کنید .

برای غیر فعال کردن Instant apps  لازم است تا مراحل زیر را انجام دهید :

  1. وارد تنظیمات گوشی settings شوید .
  2. حالا به بخش Apps بروید .
  3. در اینجا گزینه Default apps انتخاب کنید .
  4. حالا برای حل باز شدن خودکار اینستاگرام وارد بخش Opening links شوید .
  5. حالا گزینه Instant apps غیر فعال کنید .

 

 

امید واریم که این مطلب و مقاله برای شما مفید واقع شده باشد چنانچه با مطالعه مطلب مشکل باز شدن خودکار اینستاگرام قادر به حل مشکل خود نشدید می توانید با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ بدون وارد کردن هیچ گونه کد و پیش شماره و با تلفن ثابت تماس بگیرید تا کارشناسان همراه رایانه شما کاربران گرامی را راهنمایی کنند .

 

حل مشکلات با کمک رایانه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *