ایتا, دانلود, دانلود نرم افزار ویندوز, شبکه های اجتماعی, کامپیوتر, نرم افزار, همه مطالب, ویندوز

مشکل باز نشدن ایتا در ویندوز

حل مشکلات با کمک رایانه               

اگر شما نیز به مشکل باز نشدن ایتا در ویندوز برخوردید می توانید شبانه روزی با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ فقط از طریق خط ثابت ( تماس با موبایل امکان پذیر نیست ) تماس بگیرید . در صورتی که نتوانستید تماس بگیرید ، از لینک ( شماره تماس مشاوران همراه رایانه ) استفاده کنید تا همکاران ما شما را در حل مشکل باز نشدن ایتا در ویندوز راهنمایی کنند .

ایتا پیام رسانی ایرانی ست که بر عکس بیشتر برنامه ها از تمامی نسخه ها و سیستم عامل های مختلف پشتیبانی می کند !

از راه های ارتباط با پشتیبانی پیام رسان ایتا با خبر هستید ؟ پست پشتیبانی ایتا  روش های ارتباط با پشتیبانی فنی برنامه ایتا را آموزش داده است که با مطالعه آن می توانید به راحتی برای ارتباط با پشتیبانی ایتا اقدام کنید .

این برنامه در سال ۱۳۹۶ توسط شرکت اندیشه یاوران تمدن بشر نوشته و ارائه شده است . با ایتا می توانیم به راحتی در بستر اینترنت به گفتگو در پیوی شخصی و گروه ها ، تبادل عکس و فیلم و به ساخت کانال و .. بپردازیم .

این برنامه ویژگی ها و امکانات بسیاری را در خود جای داده است که با مطالعه پست ویژگی های پیام رسان ایتا می توانید با تمامی آن ها آشنا شوید .

حل مشکلات با کمک رایانه

در این پست وبلاگ قصد داریم مشکل باز نشدن ایتا در ویندوز را بررسی کنیم تا به راحتی برنامه ایتا را در سیستم خود بدون هیچ مشکلی نصب کنیم .

توجه داشته باشید که برای استفاده و نصب یک برنامه لازم است از بروز ترین نسخه ارائه شده آن استقاده کنیم ، شما می توانید با پست دانلود برنامه ایتا با لینک مستقیم نسخه بروز این برنامه را بارگیری کنید .

جهت ارتباط با مرکز پشتیبانی همراه رایانه در جهت حل مشکل باز نشدن ایتا در در ویندوز با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ از طریق تلفن ثابت بدون کد و پیش شماره تماس بگیرید تا کارشناسان همراه رایانه شما را راهنمایی کنند .

 

 

بررسی مشکل باز نشدن ایتا در ویندوز

بررسی مشکل باز نشدن ایتا در ویندوز

بررسی مشکل باز نشدن ایتا در ویندوز

ایتا مانند پیام رسان آیگپ تنها نرم افزاری ست که از تمامی نسخه ها و سیستم عامل های مختلف پشتیبانی می کند . از آنجایی که پیام رسان ایتا در حال حاظر جزو پیام رسان های مشهور ایرانی به حساب می آید ، بیشتر کاربران دنیای مجازی یک اکانت کاربری ایتا دارند .

اگر با وجود این که برنامه شما نصب است و هنگام بالا اومدن با خطای در حال اتصال رو به رو می شود بهتر است که از مشکل کانکت شدن ایتا استفاده کنید .   

از آنجایی که برای استفاده از این برنامه در تلفن های هوشمند آیفون نیاز به خرید اشتراک است ، بیشتر کاربرانی که از سیستم عامل IOS استفاده می کنند ، نسخه های وب و دسکتاپ را جایگزین کرده اند .

در صورتی که مایل به نصب برنامه به روی ویندوز نیستید می توانید از نسخه ایتاوب استفاده کنید .

برخی اوقات ممکن است که کاربر نتواند برنامه ایتا را به روی ویندوز نصب کند و با اختلال مواجه شود ، در این جا لازم است دلایل مشکل باز نشدن ایتا در ویندوز را بررسی کنیم .

 

  • سازگار نبودن ایتا با نسخه ویندوز

دلیل : اگر ویندوز شما پایین باشد نسخه جدید ایتا به روی آن نصب نمی شود و به نوعی با یک دیگر سازگار نیستند! بنابراین کاربر احتیاج دارد نسخه مناسب ویندوز خود را نصب کند تا بتواند از برنامه ایتا استفاده کند .

راهکار : از سایت رسمی ایتا متناسب با نسخه و بیت سیستم عامل ویندوز خود فایل مناسب ویندوز را دانلود و نصب کنید تا برنامه به خوبی اجرا شود .

 

  • نصب نشدن کامل ایتا در ویندوز

دلیل : یکی از دلایلی که باعث می شود نرم افزار ها چه بسا پیام رسان ایتا قابل باز شدن در ویندوز نباشند ، عدم نصب کامل برنامه ست . اگر برنامه به طور کامل به روی ویندوز نصب نشده باشد برنامه قابل اجرا نخواهد بود .

راهکار : مطابق آموزش نصب ایتا در ویندوز  پیش روید .

 

  • مشکل در تنظیمات اینترنت

دلیل : اینترنت خود را بررسی کنید و از اتصال درست آن مطمئن شوید . صحیح نبودن تنظیمات شبکه و اینترنت ویندوز موجب عدم اجرا شدن برنامه ست .

راهکار : اینترنت خود را عوض کنید و از یک نقطه اتصال دیگر استفاده کنید .

 

  • روشن بودن نرم افزار های تغییر آی پی

دلیل : هر گونه نرم افزاری که موجب تغییر آی پی سیستم شما می شود ، از اجرا شدن ایتا در ویندوز جلوگیری می کند و کاربر را از استفاده از برنامه معاف می کند .

راهکار : نرم افزار های تغییر آی پی خود خاموش کنید و در صورت امکان آن را به طور کامل غیر فعل کنید تا حتی نرم افزار آن موجب اختلال در ایتای شما نشود .

 

  • قدیمی بودن نسخه نصب شده

دلیل : اگر فایل نصبی ایتا به روی ویندوز قدیمی باشد موجب شده نه تنها برنامه با سیستم سازگار نبوده بلکه سرور های آن نیز از کار می افتد و برنامه اجرا نمی شود .

راهکار : ایتایی که روی ویندوز نصب کردید را حذف کرده و از طریق سایت رسمی آن آخرین نسخه از ایتا را بارگیری و نصب کنید .

 

  • عدم دانلود برنامه از سایت معتبر

دلیل : دانلود برنامه ایتا از سایت های غیر معتبر موجب شده برنامه به طور کامل نصب نشده و یا در صورت نصب شدن ، پیام رسان ایتا اجرا نشود .

راهکار : برای دانلود نسخه ویندوز ایتا لازم است حتما از سایت های معتبر نظیر سایت رسمی ایتا ، برنامه را دانلود و نصب کنید تا نه تنها برنامه به راحتی نصب می شود بلکه از پیش آمدن هر گونه خللی در اجرای آن جلوگیری می کند .

 

  • اختلال در برنامه نصبی

دلیل : برخی اوقات ممکن است اختلال در فایل نصبی برنامه صورت گرفته باشد ، بنابراین لازم است نسخه دیگری از ایتای ویندوز را داشته باشید .

راهکار : با دانلود کردن فایل اصلی ایتا کاربر می تواند به بهترین نحوه از تمامی کارکرد های یک برنامه استفاده کند و برنامه به راحتی برای او اجرا می شود .

اگر با انجام این مراحل و بررسی مشکلات فوق موفق به حل مشکل باز نشدن ایتا در ویندوز نشدید ، کافی ست با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ از طریق تلفن ثابت بدون کد و پیش شماره تماس بگیرید تا کارشناسان همراه رایانه به شما کمک کنند .

 

آموزش نصب ایتا در ویندوز

 

آموزش نصب ایتا در ویندوز

آموزش نصب ایتا در ویندوز

در ابتدا وارد سایت اصلی پیام رسان ایتا شوید و نسخه ویندوز ایتا را دانلود کنید .

  • پس از دانلود برنامه به روی آن کلیک کرده و فایل rar آن را باز کنید .
  • روی گزینه exe کلیک کتید .
  • از پنجره باز شده به روی گذینه run کلیک کرده و محل ذخیره سازی برنامه را تعیین نمایید و حال گزینه نصب و یا install را کلیک کنید .

برنامه ایتا شما با موفقیت نصب شد .

 

 

سخن پایانی

در این مقاله به بررسی حل مشکل باز نشدن ایتا در ویندوز پرداخته ایم . حال می توانید با مطالعه این پست به راحتی ایتای خود را نصب کرده و از اجرا شدن آن مطمئن شوید .

با مطالعه این پست می توانید مشکل باز نشدن ایتا در ویندوز رو بررسی کنید و علت به وجود آوردن این مشکل را پیدا کنید .

در ضمن شما می توانید با آموزش نصب ایتا در ویندوز  ، برنامه را به روی سیستم خود نصب کنید و از آن بهره مند شوید . اگر با توجه به مراحل فوق قادر به حل مشکل باز نشدن ایتا در ویندوز نشدید پست حل مشکل ایتا در دسکتاپ و ویندوز را بخوانید .

همراه رایانه به صورت ۲۴ ساعته و شبانه روزی حتی در ایام تعطیل پاسخگوی مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری موبایل و رایانه شما ست .

اگر در انجام این مراحل با مشکل مواجه شدید و قادر به حل مشکل باز نشدن ایتا در ویندوز نشدید می توانید با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ از طریق تلفن ثابت بدون کد و پیش شماره تماس بگیرید .

حل مشکلات با کمک رایانه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *