آیفون, اینترنت و شبکه, اینستاگرام, شبکه های اجتماعی, موبایل, همه مطالب

مشکل باز نشدن اینستاگرام در آیفون

حل مشکلات با کمک رایانه               

در این مطلب قصد داریم به موضوع مشکل باز نشدن اینستاگرام در آیفون بپردازیم اگر هر جای مقاله سوالی داشتید می توانید با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ تماس بگیرید تا کارشناسان همراه رایانه مشکل را رفع کنند .
اینستاگرام نرم افزار بسیار محبوبی است که در سه سال گذشته توانسته است اغلب کاربران گوشی های هوشمند را به استفاده از این نرم افزار ترغیب کند .

امروزه کمتر کسی پیدا می شود که حداقل یک بار از این نرم افزار استفاده نکرده باشد! و با آماری که سایت اینستاگرام ارائه داده است گفته می شود که ۳/۴ مردم دنیا که تلفن هوشمند دارند هرروزه از اینستاگرام استفاده می کنند .

این آمار و ارقام بالا باعث می شود که اختلالاتی در برخی از دستگاه ها به وجود بیاید مثل مشکل باز نشدن اینستاگرام در آیفون که ما در این پست قصد رفع این مشکل را به روش های مختلف داریم .

همچنین می توانید برای راهنمایی بیشتر به مطالب اینستاگرام ما سر بزنید : مشکل قفل شدن اکانت اینستاگرام  ، مشکل قطعی اینستاگرام ، مشکل در دسترس نبودن پیج اینستاگرام  و مطالب دیگری که همکاران بنده زحمت کشیده اند تا راه های سریع حل مشکلات اینستاگرام را به شما توضیح دهند . 

هر روزه کارشناسان همراه رایانه گزارش هایی مبنی بر باز نشدن برنامه اینستاگرام در آیفون ، لود نشدن پیج اینستاگرام در آیفون ، مشکل سفید ماندن صفحه ، گیر کردن در صفحه لوگو اینستا و خیلی از مشکلات دیگر را از سوی کاربران دریافت می کنند که واقعا ازیت کننده هستند و ما سعی داریم این مشکلات را رفع کنیم .

حل مشکلات با کمک رایانه

بررسی مشکل باز نشدن اینستاگرام در آیفون

 

بررسی مشکل باز نشدن اینستاگرام در آیفون

بررسی مشکل باز نشدن اینستاگرام در آیفون

نرم افزار اینستاگرام برای همه سیستم عامل ها نسخه ای ارائه داده است که ios هم جزو همین نسخه ها می باشد اما در هر یک از نسخه های این برنامه باگ هایی یافت می شود که دلیل های مختلفی می تواند داشته باشد! از این رو می توانید برای رفع مشکل باز نشدن اینستاگرام در آیفون راه های گفته شده را به کار ببرید .

بررسی فعال بودن حساب اینستاگرام

اولین کار این است که از فعال بودن پیج اینستاگرام خود مطمئن شوید . برای این کار کافیست وارد نسخه وب اینستاگرام شوید و با وارد کردن یوزر نیم و پسورد وارد پیج خود شوید واگر توانستید بدون هیچ مشکلی وارد شوید یعنی حساب شما فعال بوده و می بایست گزینه های دیگر را چک کنید .

تنظیمات شبکه آیفون 

برای انجام این کار کافیست وارد تنظیمات یا ستینگ آیفون شوید و در قسمت ریست ، تنظیمات شبکه را ریست کنید .

چک کردن نسخه آی او اس

از نسخه آی او اس گوشی خود مطلع شوید و چک کنید که آیا از نسخه جدید اینستاگرام پشتیبانی می کند یا خیر ، اگر آیفونتان آپدیت داده است حتما آن را بروز رسانی کنید البته بعضی مواقع آپدیتی که توسط خود گوشی انجام می شود کار ساز نیست و می بایستی با استفاده از نرم افزار آیتونز گوشی را بروز رسانی کنید .

اتصال اینترنت

بعضی مواقع مشکل می تواند از متصل شدن به یک اتصال نا پایدار و ضعیف باشد که با تغییر دادن سرور می توانید مشکل را رفع کنید .

بروز رسانی نرم افزار

شما می توانید از طریق برنامه آپ استور اینستاگرام خود را بروز رسانی کنید و چک کنید که آیا مشکل هنوز باقیست یا خیر .

تغییر اتصال

اگه می توانید گوشی خود را به هات اسپات گوشی دیگری وصل کنید یا با متصل شدن به مودم ، اینستاگرام خود را چک کنید .

با انجام روش های گفته شده معمولا مشکل باز نشدن اینستاگرام در آیفون رفع می شود
اما اگر سوالاتی ذهنتان را درگیر کرد یا مطلبی را متوجه نشدید می توانید از طریق تماس با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ از طریق تماس تلفنی تماس بگیرید و مشکلات خود را به صورت تماس مستقیم با کارشناسان مجرب همراه رایانه به صورت کامل حل کنید .

 

حل مشکلات با کمک رایانه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *