اینترنت و شبکه, بله, دسته‌بندی نشده, شبکه های اجتماعی, همه مطالب

مشکل باز نشدن ویس در بله و مشکل صدای بله

حل مشکلات با کمک رایانه               

می خوای ویس باز کنی نمیشه ؟ صدا ها مشکل داره ؟ نگران نباش اگه با  مشکل باز نشدن ویس در بله و مشکل صدای بله مواجه شدی با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ بدون وارد کردن هیچ گونه کد و پیش شماره و با تلفن ثابت ( تماس با موبایل امکان پذیر نیست ) تماس بگیرید تا کارشناسان مجرب و با تجربه همراه رایانه شما کاربران عزیز را راهنمایی کنند . در صورتی که نتوانستید با شماره فوق تماس بگیرید از پست شماره تماس مشاوران همراه رایانه استفاده نمایید .

درصورت مواجهه با مشکل تماس صوتی و یا تصویری در پیام رسان بله نگران باشید همرا رایانه مطالبی را برای شما با عنوان ، مشکل تماس صوتی پیام رسان بله و مشکل تماس تصویری پیام رسان بله ارائه کرده است با مطالعه این مطالب مشکل خود را حل کنید .

چنانچه برای ورود به پیام رسان بله دچار مشکل شدید و بله کد نمیداد می تونید مطلب مشکل ارسال کد پیام رسان بله را مطالعه کنید .

درصورت قصد ارتباط با پشتیبانی لازم است تا مطلب پشتیبانی بله را مطالعه کنید .

اپلیکیشن بله یک پیام رسان ایرانی می باشد که در کنار عملکر پیام رسان اکثر کار های بانکی را نیز انجام می دهد ؛ این برنامه یک پلتفرم اجتماعی مالی است که تحت حمایت بانک ملی می باشد . در صورت علاقه داشتن به برنامه بله می توانید به مطلب پیام رسان بله چیست؟ سری بزنید .

حل مشکلات با کمک رایانه

برنامه بله از امکانات بارزی برخورد دار است یکی از این امکانات امکان کارت به کارت کردن است بعضی از افراد برای کارت به کارت در بله با مشکلاتی رو به رو می شوند اگر شما هم جزء این افراد هستید لازم از است مطلب مشکل کارت به کارت در بله را مطالعه کنید .

در صورتی که قصد دارید درباره ی خصوصیات و خدمات بله بیشتر بدانید همراه رایانه دو تا مطلب در این باره برای شما  با عنوان امکانات برنامه بله و خدمات پیام رسان بله ارائه کرده اند .

خیلی وقت ها پیش می آید که ویس باز نمی شود یا اینکه صدا ها در بله مشکل دارد در این پست مقاله قصد داریم درباره ی مشکل باز نشدن ویس در بله و مشکل صدای بله مطلبی را به شما رائه دهیم .

بررسی مشکل باز نشدن ویس در بله و مشکل صدای بله

بررسی مشکل باز نشدن ویس در بله و مشکل صدای بله

بررسی مشکل باز نشدن ویس در بله و مشکل صدای بله

اختلال اینترنت

پر بودن حافظه کش

عدم دسترسی به حافظه و میکروفون

روشن بود برنامه تغییر آی پی

محدودیت درارسال و دریافت ویس

راه حل : در صورتی که حجم مصرفی اینترنتی شما کم باشد قادر به دریافت و باز کردن ویس نیست پس لازم است تا نوع اتصال داده را تغییر داده و از یک اتصال قوی تر استفاده کنید .

راه حل : پر بودن حافظه پنهان باعث می شود تا شما قادر به باز کردن ویس نشوید . شما لازم است تا حافظه پنهان خود را پاک نموده و یا حافظه داخلی بله را پاک سازی کنید .

راه حل : در صورت عدم دسترسی به میکروفن و مشخص نکردن حافظه قادر به حل مشکل صدای بله نخواهید بود مجوز های لازم را بدهید .

راه حل : در حال حاضر اکثر افراد از اپلیکیشن های تغییر آی پی استفاده می کنند برای استفاده از پلتفرم بله و برای حل مشکل صدا باید فیل . تر . شکن تلفن همراه خود را خاموش کنید .

راه حل : گاهی اوقات یکی از دلایلی که قادر به باز کردن ویس نخواهید بود اعمال محدودیت هاست که بله کاربر را ریپورت کرده است ، مراحل رفع ریپورتی را انجام دهید و سپس دوباره اقدام به باز کردن و استفاده از ویس بله کنید .

 و در آخر

در این مطلب سعی کردیم تا راه حل هایی برای حل مشکل باز نشدن ویس در بله و مشکل صدای بله را برای شما ارائه کنیم چنانچه بعد از مطالعه همچنان با مشکلاتی مواجه شدید و قادر به باز کردن ویس نبودید نگران نباشید همکاران ما در همراه رایانه ، شبانه روزی در خدمت شما هستند تا به بررسی و حل مشکل شما بپردازند ؛ اگر شما مشکلاتی اعم از شبکه های اجتماعی مشکلات نرم افزاری ، سخت افزاری موبایل و کامپیوتر را دارید کافی است با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ بدون وارد کردن هیچ گونه کد و پیش شماره ای و با تلفن ثابت تماس بگیرید تا کارشناسان مجرب ما به حل مشکل شما بپردازند .

حل مشکلات با کمک رایانه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *