اینترنت و شبکه, اینستاگرام, شبکه های اجتماعی, همه مطالب

مشکل بلاک شدن ویدئو اینستاگرام

حل مشکلات با کمک رایانه               

شاید شما هم با مشکل بلاک شدن ویدئو اینستاگرام روبه رو شده باشید و به دنبال راه حل باشید ، می توانید با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ بدون کد و پیش شماره با تلفن ثابت ( تماس با موبایل امکان پذیر نیست ) تماس بگیرید . در صورتی که موفق به تماس نشدید از لینک ( شماره تماس مشاورین همره رایانه ) استفاده کنید ، تا کارشناسان مجرب همراه رایانه برای حل مشکل بلاک شدن ویدئو اینستاگرام شما را راهنمایی کنند .

ممکن است شما هم با مشکل پست نشدن ویدئو در اینستاگرام روبه رو شده باشید و نتوانید پست ، فیلم و عکس خود را به اشتراک بگذارید ، برای حل مشکل پست نشدن ویدئو در اینستاگرام می توانید بر رو لینک مورد نظر کلیک کنید .

همراه رایانه پست فوق العاده ای برای ارتباط با پشتیبانی ، ۸ راه ارتباطی  پشتیبانی اینستاگرام را ذکر کرده است و همچنین به حل ۱۰ مشکل رایج اینستاگرام پرداخته است . برای مطالعه مطلب پشتیبانی اینستاگرام لازم است تا لینک پشتیبانی را لمس کرده ، وارد صفحه جدید شوید و به مطالعه مطلب بپدازید .

اپلیکیشن اینستاگرام یک برنامه پر مخاطبی است که ویژگی های زیادی دارد و همین ویژگی ها باعث افزایش کاربران این پلتفرم شده است . همان طور که می دانید که مخاطب و کاربران این برنامه بیشتر از تمام اپلیکیشن ها است  و اینکه خودتان هم جزو کاربران آن هستید . به همین علت پلتفرم اینستاگرام قوانینی را برای کاربران وضع کرده است که یکی از آن ها قانون کپی رایت است که باعث بروز مشکلاتی و همچنین باعث عصاب خوردی اکثر کاربران می شود .

در ادامه با جزئیات بیشتر درباره ی قوانین کپی رایت که باعث پست نشدن یا بلاک شدن ویدئو اینستاگرام می شود تو ضیح خواهیم داد ؛ برای بررسی مشکل تا آخر مطلب با همراه رایانه ، همراه باشید .

حل مشکلات با کمک رایانه

 

بررسی مشکل بلاک شدن ویدئو اینستاگرام

 

بررسی مشکل بلاک شدن ویدئو اینستاگرام

بررسی مشکل بلاک شدن ویدئو اینستاگرام

بیشتر اوقات کاربران اینستاگرام ، پست ها ، فیلم و ویدئویی را که داخل اکانت خود یا دیگران به اشتراک می گذارند ، بعد از مدتی مشاهده می کنند که پست توسط اینستاگرام بلاک و یا حذف شده است . برای بیشتر کاربران امکان دارن که این سوال پیش بیاید که دلیل و مشکل بلاک شدن ویدیئو اینستاگرام چیست و رفع مشکل بلاک شدن ویدیئو اینستاگرام چگونه انجام می شود . که در ادامه به بررسی آن می پردازیم .

برای اینستاگرام فرقی نمی کند که دفعه اول است پستی را به اشتراک میگذارید یا بار ها این کار را انجام داده اید ، اگر الگوریتم اینستاگرام تشخیص دهد که شما قانون کپی رایت را نقض کرده اید آن را بلاک خواهد کرد .

برای اکثر آثار ایجاد شده ، چه موسیقی ، تصاویر هنری یا اینکه هر مشابه دیگری یک نوع حق نشر وجود خواهد داشت . این موضوع به این معنی است که صاحب اثر این حق را دارا می باشد که اجازه انتشار دادن آثار خودش توسط فردی دیگری را بدهد یا خیر . در صورت مواجه شدن با مشکل کپی رایت اینستاگرام به مطالعه مطلب بپردازید .

خب همان طور که مطالعه کردید علت بروز مشکل بلاک شدن ویدئو اینستاگرام ، اکثراَ کپی رایت می باشد . حال در ادامه می خواهیم به حل مشکل بلاک شدن ویدئو اینستاگرام بپردازیم پس تا آخر مطلب با همراه رایانه ، همراه باشید .

 

رفع مشکل بلاک شدن ویدئو اینستاگرام

 

رفع مشکل بلاک شدن ویدئو اینستاگرام

رفع مشکل بلاک شدن ویدئو اینستاگرام

اکثر مواقع کاربرانی که با مشکل بلاک شدن ویدئو اینستاگرام روبه رو می شوند ، استفاده کردن از مراحل رفع مشکل بلاک شدن ویدئو اینستاگرام توانایی رفع اختلال بلاک شدن ویدئو اینستاگرام با وجود کپی رایت را دارند . مراحل لازم به شرح زیر می باشد .

  1. پیام ارسالی اینستاگرام به دلیل بلاک شدن ویدئو را انتخاب کرده و روی آن کلیک کنید .
  2. دکمه Appeal در قسمت آخر پیام را لمس کنید .
  3. در صفحه باز شده ، تیک گزینه Appeal می زنیم .
  4. نام خود را وارد کنید و دکمه Appeal را بزنید .
  5. پس از چند دقیقه اینستاگرام پیامی مبنی بر رفع بلاکی ویدئو ارسال می کند .

مراحل ذکر شده در متن فوق را انجام دهید و اگر رفع بلاکی نشد و نتیجه ای ندیدید ممکن است محدود شده باشید در این صورت می توانید مطلب مشکل محدود شدن در اینستاگرام را مطالعه کنید .

 

 

چنانچه با مراحل ذکر شده قادر به حل مشکل بلاک شدن ویدئو اینستاگرام نشدید می توانید با کمک کارشناسان همراه رایانه و مشاوره آن ها به حل مشکل خود بپردازید . برای ارتباط با کارشناسان همراه رایانه با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ بدون کد و پیش شماره و با تلفن ثابت تماس بگیرید . 

حل مشکلات با کمک رایانه

مطالب مرتبط

یک فکر در مورد “مشکل بلاک شدن ویدئو اینستاگرام

  1. محمد رضا اخلاقی اصفهانی گفت:

    هک شده ام کمک

    1. رضا کیوانلو گفت:

      کجا هک شدید ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *