اندروید, موبایل, نرم افزار, همه مطالب

مشکل بلوتوث گوشی شیائومی

حل مشکلات با کمک رایانه               

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره ی مشکل بلوتوث گوشی شیائومی ، باشماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ ،بدون کد و پیش شماره از طریق تلفن ثابت ( تماس از طریق موبایل امکان پذیر نمی باشد ) تماس بگیرید و با کارشناسانه به صورت شبانه روزی در همراه رایانه حضور دارند ، در ارتباط باشید .

کاربرانی که از دستگاه شیائومی استفاده میکنن ، اگر که به تلفن ثابت دسترسی ندارند با لمس و مطالعه مطلب تماس با مشاورین همراه رایانه ، به راحتی از طریق موبایل با کارشناسان همراه رایانه در ارتباط بوده و جواب سوالات متنوع خود در مورد مشکلات شیائومی را دریافت کنند .

بلوتوث یک فناوری بی سیم در دنیای امروزه است . شما از طریق بلوتوث می توانید فایل ، عکس ، فیلم و… را به دستگاه دیگر انتقال دهید . یکی دیگر فناوری بلوتوث که کاربرد بیشتری در زندگی کاربران دارد ، اتصال بلوتوث به اسپیکر ، ساعت های هوشمند ، ضبط ماشین ، هدفون و دیگر دستگاه  می توان استفاده کرد . یکی از قابلیت بلوتوث اتصال همزمان دستگاه است ، یعنی شما در هنگام انتقال فایل به دستگاه می توانید در همان زمان به بلوتوث دستگاه دیگری متصل شوید و همزمان عکس ، فیلم و… استفاده کنید .

اما بلوتوث با وجود این این قابلیت ها ممکن است برای کاربران مشکل ایجاد کند . این مشکل باعث نارضایتی کاربران گوشی شیائومی شود . نگران نباشید  همراه رایانه این پست را ایجاد کرد که با خیال راحت علت های مشکل بلوتوث گوشی شیائومی خود را پیدا کنید .

 

حل مشکلات با کمک رایانه

برای جویا شدن از مشکل بلوتوث گوشی شیائومی کافیست مطالب را تا انتها مطالعه کنید .

علت مشکل بلوتوث گوشی شیائومی چیست؟

دلایل مختلفی وجود دارد که بلوتوث مشکل برای شما کاربران دستگاه شیائومی ایجاد کند . بنابراین برای جلوگیری از مشکل بلوتوث گوشی شیائومی مطالب این پاراگراف را تا انتها مطالعه کنید .

علت مشکل بلوتوث گوشی شیائومی چیست؟

علت مشکل بلوتوث گوشی شیائومی چیست؟

همانطور که در خط بالا مطرح کردیم مشکل بلوتوث گوشی شیائومی چند علت دارد که عبارت اند از :

۱- به روز نبودن سیستم عامل

زمانی که بلوتوث شما روشن یا با دیگر دستگاه ها متصل نمی شود ، می توان گفت علت آن بروزرسانی نکردن سیستم عامل گوشی شیائومی است . اما شما برای حل این مشکل گوشی خود را خاموش و روشن میکنید و فکر میکنید با انجام این کار مشکل بلوتوث شما رفع می شود . بهترین است ابتدا از بروز بودن سیستم عامل اطمینان حاصل فرمایید . کاربران دستگاه شیائومی همانطور میدانید زمانی که شرکت شیائومی آبدیت جدید وارد گوشی ها میکند با کشید بالای صفحه به سمت پایین مشاهده میکنید ( بروزرسانی سیستم ) ، با زدن روی بروزرسانی میتوانید خیلی راحت دستگاه خود را به روز رسانی کنید تا به مشکل بلوتوث مواجه نشید .

چنانچه گوشی شیائومی شما آپدیت نشد می توانید به صفحه مشکل آپدیت نشدن گوشی شیائومی مراجعه کنید و از علت های آن جویا شوید .

۲- تنظیمات

می توان گفت هر مشکلی در گوشی به وجود می آید به دلیل تنظیمات نادرست برنامه ها است . برای اینکه مشکل بلوتوث گوشی شیائومی را بر طرف کنید ابتدا تنظیمات بلوتوث دستگاه خود را چک کنید و اطمینان حاصل کنید که بلوتوث به درستی تنظیم شده است .

 

۳- مشکلات سخت افزاری

مشکلات سخت افزاری یعنی ممکن است بلوتوث گوشی شیائومی دچار مشکل سخت افزاری شده است . برای حل این مشکل به تعمیرات موبایل مراجعه کنید .

 

۴-تداخل بین دستگاه

ممکن است هنگام اتصال به دستگاه تداخل ایجاد شود . برای مثال هنگام انتقال فیلم و عکس به دستگاه دیگر ارسال متوقف می شود . برای حل این مشکل عکس و فیلم های ارسال شده را متوقف کنید و بلوتوث خود را خاموش و روشن کنید و دوباره این عملیات را انجام دهید .

 

در پایان

تا کنون تمامی مطالب بالا را مطالعه کرده اید . حال شما آموختید علت های مشکل بلوتوث در گوشی شیائومی چیست و متوجه شدید برای حل این مشکل چه راه حل هایی را باید انجام بدید .

هدف همراه رایانه رفع کردن مشکل های نرم افزار و سخت افزاری است . شما برای حل مشکلات دیگر ، کافیست در سایت همراه رایانه مشکل خود را سرچ کنید یا می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ بدون کد و پیش شماره تماس بگیرید و به صورت زنده با کارشناسان ، مشکل خود را مطرح کنید و آنان در کمترین زمان مشکل شما را برطرف می کنند .

حل مشکلات با کمک رایانه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *