اینترنت و شبکه, روبیکا, شبکه های اجتماعی, همه مطالب

مشکل تماس صوتی و تصویری روبیکا

حل مشکلات با کمک رایانه               

اگر با مشکل تماس صوتی و تصویری روبیکا مواجه شده اید ، نگران نباشید . کافی ست تلفن ثابت خود را بردارید و با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ تماس بگیرید ( تماس از طریق موبایل امکان پذیر نیست ) تا با کارشناسان همراه رایانه به صورت شبانه روزی ارتباط بگیرید .

همچنین کاربرانی که به خط ثابت دسترسی ندارند ، می توانند از طریق لینک تماس با مشاورین همراه رایانه ، نحوه ارتباط با همراه رایانه از طریق موبایل را آموزش ببینند و مشکل تماس صوتی و تصویری روبیکا خود را حل نمایند .

تیم تولید محتوای همراه رایانه جهت سهولت کاربران روبیکا ، عمده مشکلات و سوالات این برنامه را در مطلبی تحت عنوان پشتیبانی روبیکا جمع آوری نموده که مطالعه آن را به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم .

در این مطلب نیز قصد داریم مشکل تماس صوتی و تصویری روبیکا را مورد بررسی قراردهیم و راهکار های حل آن را با شما به اشتراک بگذارید . قبل از هر چیز لازم است بدانید که روبیکا یک اپلیکیشن داخلی ست که قابلیت های ویژه و چشم گیری دارد و دلیل محبوبیت و پر مخاطب بودنش ، همین قابلیت هاست .

یکی از قابلیت هایی که مورد توجه قرار گرفته است ، تماس صوتی تصویری می باشد که ممکن است گاها کاربران را دچار چالش نموده و نتوانند ازآن  بهره مند شوند .

حل مشکلات با کمک رایانه

قبل از خواندن این مطلب شما را به مطالعه وبلاگ مشکل استوری گذاشتن در روبیکا دعوت می کنم . با ما همراه باشید .

 

۷ دلیل بروز مشکل تماس صوتی و تصویری روبیکا

 

7 دلیل بروز مشکل تماس صوتی و تصویری روبیکا

۷ دلیل بروز مشکل تماس صوتی و تصویری روبیکا

طبیعی ست که مشکل تماس صوتی و تصویری روبیکا بی دلیل رخ نمی دهد . ما علل مختلف بروز مشکل تماس صوتی و تصویر روبیکا را بررسی نموده و عمده دلایل آن را در این بخش مطلب بازگو خواهیم کرد .

دلایل بروز مشکل ذکر شده به شرح زیر است ؛

 

۱ – آپدیت نبودن روبیکا

اگر جزء کاربرانی هستید که هنوز از نسخه قدیمی روبیکا استفاده می کنید و نسبت به اخطار بروزرسانی بی توجهید ، همین الان برنامه را آپدیت نمایید و یا ان را حذف نموده و آخرین نسخه روبیکا را دانلود نمایید تا مشکل تماس صوتی و تصویری روبیکا حل شود . در جریان باشید قدیمی بودن برنامه علاوه بر تماس صوتی و تصویری ، ممکن است سایر قابلیت های روبیکا را نیز دچار اختلال کند .

 

۲ – عدم مجوز دسترسی به دوربین و میکروفن

وقتی برای اولین بار می خواهید از تماس صوتی و تصویری روبیکا استفاده نمایید ، با پیام اجازه دسترسی به دوربین و میکروفن مواجه می شوید . در اینصورت اگر اجازه ندهید طبیعتا دچار مشکل تماس صوتی و تصویری روبیکا می شوید . پس حتما دسترسی های لازم را به برنامه بدهید . اگر به اشتباه اجازه نداده اید ، نگران نباشید می توانید از بخش تنظیمات گوشی تان مجوز های لازم را فعال کنید .

 

۳ – روشن بودن ف ی ل ت ر ش ک ن ها

اگر از نرم افزار های تغییر آی پی جهت استفاده از برنامه های خارجی استفاده می کنید ، برای اینکه با مشکل تماس صوتی و تصویری روبیکا مواجه نشوید ، آن ها را بررسی و اتصال را قطع کنید . ف ی ل ت ر ش ک ن ها باعث ایجاد اختلال در برنامه های داخلی می شوند .

 

۴ – نوع تنظیمات حریم خصوصی تماس روبیکایی

گاهی مخاطب مورد نظرتان حریم خصوصی و امنیت خود را جوری تنظیم نموده که کسی نتواند با او از طریق روبیکا تماس بگیرد . در این صورت آیکون تماس در بالای صفحه چت نمایان نمی شود . از او بخواهید تنظیمات حریم خصوصی خود را تغییر دهد تا موفق به تماس صوتی و تصویری شوید .

 

۵ – قطع اتصال اینترنت یا ضعیف بودن آن

همین دلیل ساده گاهی باعث مشکل تماس صوتی و تصویری روبیکا می شود . طبیعتا بدون متصل بودن دستگاه به اینترنت نمی توانید از برنامه استفاده نمایید . در صورت ضعیف بودن اینترنت نیز برخی از قابلیت ها از جمله تماس صوتی و تصویری قابله استفاده نمی باشد .

 

۶ – آفلاین بودن مخاطب مورد نظر

قبل از برقراری تماس از طریق روبیکا ، از آنلاین بودن و یاروشن بودن اینترنت شخص مورد نظر مطلع شوید و سپس اقدام به تماس کنید . زیرا در صورتی که داده تلفن همراه آن فرد خاموش باشد و به صورت آفلاین ، شما نمی توانید تماس روبیکایی بگیرید .

 

 ۷ – تعلیق بودن کاربر روبیکا

چنانچه فرد مور نظر مسدود یا تعلیق شده باشد ، شما قادر به تماس نخواهید بود و با مشکل تماس صوتی و تصویری روبیکا مواجه می شوید  و پیغام نسخه نرم افزار مخاطب از تماس پشتیبانی نمی کند برایتان قابل مشاهده می گردد . در این زمان بایستی صبر کنید تا فرد مورد نظر از حالت تعلیق خارج شود . همراه رایانه برای کاربرانی که تعلیق شده اند ، مطلب رفع تعلیق روبیکا را فراهم نموده است ، آن را لمس و مطالعه کنید .

 

آموزش تماس صوتی و تصویری روبیکا

 

آموزش تماس صوتی و تصویری روبیکا

آموزش تماس صوتی و تصویری روبیکا

برای برقراری تماس روبیکایی لازم است وارد صفحه شخصی مخاطب مورد نظرتان شوید و مراحل زیر را دنبال کنید ؛

  • برروی آیکون تماس که در بالای صفحه وجود دارد کلیک کنید و در صورت برقراری تماس و پاسخگویی با شخص مورد نظر صحبت کنید .
  • برای برقراری تماس تصویری بایستی هنگام برقرای تماس صوتی ، شروع ویدیو را لمس نمایید .
  • سپس بر روی اشتراک گذاری ویدیو کلیک کنید و منتظر قبول کردن درخواست تماس تصویری خود ، توسط شخص مورد نظر شوید .
  • به همین راحتی می توانید از طریق روبیکا تماس صوتی و تصویری بگیرید و با دوستان خود در ارتباط باشید .

 

سخن پایانی

کاربرانی که می خواهند از طریق روبیکا تماس صوتی و تصویری گرفته و هیچ گونه مشکلی در این زمینه نداشته باشند ، این مطلب آموزشی را مطالعه کنند و در صورت حل نشدن مشکلشان با کارشناسان همراه رایانه در ارتباط باشند . تیم مجرب همراه رایانه دلایل عدم تماس صوتی و تصویری در روبیکا را به طور کامل مورد بررسی و در مطلب فوق درج نموده است .

چنانچه نیاز به صحبت با کارشناسان روبیکا را دارید ، شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ را بدون کد و تنها از طریق خط ثابت شماره گیری نمایید و به صورت شبانه روزی با آن ها هم کلام شوید .

حل مشکلات با کمک رایانه

مطالب مرتبط

1 نظر در “مشکل تماس صوتی و تصویری روبیکا

  1. محمد جمعه گفت:

    وتساف من مسدود شدن لطفاً وتساف من رسمی کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *