ثبت نام سامانه ها, سامانه ها, موبایل, همه مطالب

مشکل ثبت نشدن گوشی در همتا

حل مشکلات با کمک رایانه               

اگر با مشکل ثبت نشدن گوشی در همتا مواجه شدید ، کافیه شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ رو بدون کد و با تلفن ثابت شماره گیری کنید ( تماس با موبایل ممکن نیست ) تا کارشناسهای همراه رایانه خیلی سریع مشکل شما رو برطرف کنند .

در صورتی که خط ثابت ندارید مطلب ( تماس با مشاورین همراه رایانه  ) رو مطالعه کنید .

 

سال‌های قبل که قاچاق موبایل زیاد شده بود برای جلوگیری از این تلفن‌های تقلبی که سامانه راه‌اندازی شد به نام همتا یا همون رجیستری .

کار این سامانه برای این هست که هر کسی بخواد یه گوشی بخره اول از همه باید گوشیش رو تو این سامانه فعال سازی کنه و اگر موبایلی ثبت نشه اون تلفن همراه از دسترس خارج میشه . حالا اگر دچار مشکل ثبت نشدن گوشی در همتا شدید در ادامه با ما همراه باشید تا این موضوع رو با هم پیگیری کنیم .

حل مشکلات با کمک رایانه

 

بررسی مشکل ثبت نشدن گوشی در همتا

حتما میدونید که سامانه همتا بصورت شبانه روزی فعالیت میکنه تا در هر زمانی که کاربرها خواستن موبایلشون رو رجیستری کنن، با مشکل مواجه نشن . در ادامه مواردی که به ثبت نشدن موبایل در این سامانه مربوط هست رو بررسی می کنیم .

 

بررسی مشکل ثبت نشدن گوشی در همتا

بررسی مشکل ثبت نشدن گوشی در همتا

 

اگر زمانی که میخواین در سامانه همتا گوشیتون رو ثبت کنید و بعد از موبایلتون استفاده کنید ، اما برای شما پیغام خطا میاد و گفته میشه شناسه دستگاه شما قانونی نیست ، بهتره این مقاله رو مطالعه کنید تا بتونید مشکل ثبت نشدن گوشی در همتا رو رفع کنید .

 

 

۶ راهکار برای حل مشکل ثبت نشدن گوشی در همتا

در ابتدای امر باید اینو مطمئن باشید که گوشیتونو از جای معتبر خریدید و برگه گارانتی رو دریافت کردید. اما اینو بدونید که اگر با پیامکی مواجه شدید که به شما گفت دستگاهتون قانونی نیست و دیگه به شما سرویس نمیده نباید در وهله اول سراغ فروشنده و شکایت از اون بنده خدا برید !!! چرا که فقط کافیه کالای شما گارانتی داشته باشه و کد فعال سازی روی جعبه رو به شماره ستاره ۷۷۷۷ مربع ارسال کنید .

6راهکار برای حل مشکل ثبت نشدن گوشی در همتا

۶راهکار برای حل مشکل ثبت نشدن گوشی در همتا

 

 

در واقع برای اینکه این پیامک رو دریافت نکنید باید بدونید که راه حل‌های مختلفی برای این مسئله وجود داره . پس بهتره با ما همراه باشید این راه حل‌ها رو برای حل مشکلتون امتحان کنید .

 

۱- جایگاه سیم کارت

اگر گوشی شما دو تا سیم کارت داره اید از هر دو تای اون‌ها برای سامانه رجیستری استفاده کنید در واقع اگر فقط یکی از سیم کارت‌ها رو در سامانه رجیستری فعال کنید پیغام خطا برای شما صادر میشه

 

۲- جابجایی سیم کارت

اگر شما رجیستری موبایلتون رو انجام دادید اما سیم کارت‌ها را اشتباه در جایگاه خودش قرار دادید یعنی سیم کارت ۱ به جای ۲ قرار داده شده و برعکس ن پیغام خطا برای شما ارسال می‌شه پس بهتره یک بار دیگه سیم کارت‌ها رو کنترل کنید .

 

۳- قانونی بودن گوشی

اگر موبایل خودتون رو از طریق غیرقانونی مثل کپی کردن شناسه ثبت کرده باشید سامانه همتا دسترسی به گوشی شما رو قطع می‌کنه چرا که این دستگاه‌ها هیچ وقت قانونی نمی‌شن و نمی‌تونن از اپراتورهای داخل کشور استفاده کنن .

 

۴- ثبت مسافری

اگر شما مسافر باشید و imi گوشی خودتون را ثبت نکرده باشید امکان استفاده از اپراتورهای داخل کشور ما رو ندارید .

 

۵- تعمیر موبایل

موبایل‌هایی که تعمیر میشن باید ناسه اون‌ها با شناسه روی دستگاه مطابقت داشته باشه اما اگر به هر دلیلی به تعمیرکار خودتون دسترسی نداشتید و شماره شناسه شما تغییر کرده بود ی‌تونید به قسمت ثبت تعمیری توی سامانه همتا برید و شناسه جدید را ثبت کنید .

 

۶- ثبت غیر قانونی

اگر به هر دلیلی برای ثبت دستگاه خودتون ، تخلفی انجام داده باشید سامانه همتا اون تخلف رو شناسایی می‌کنه و دسترسی به اپراتورش رو برای کاربر قطع می‌کنه .

 

 

پیشنهاد آخر

در مطلب فوق ۶ روش برای حل مشکل ثبت نشدن گوشی در همتا رو برای شما عزیزان بازگو کردیم و به طور کامل مراحل انجام هر روش رو بیان کردیم . اگر پس از خواندن مطلب باز هم برایتان سوال و یا مشکلی پیش آمد ، با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ تماس بگیرد تا کارشناسان همراه رایانه که به صورت شبانه روزی پاسخگوی شما باشند و به رفع مشکل شما بپردازند .

در ضمن شماره فوق را بایستی از طریق تلفن ثابت و بدون کد شماره گیری کنید  .

امیدوارم با این مقاله مشکل شما برطرف شده باشه و به اطلاعات مفیدی دست پیدا کرده باشید .

حل مشکلات با کمک رایانه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *