اندروید, دسته‌بندی نشده, موبایل, نرم افزار, همه مطالب

مشکل جلو رفتن ساعت اندروید

حل مشکلات با کمک رایانه               

اگر با مشکل جلو رفتن ساعت اندروید مواجه شدید ، کافیه شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ رو بدون کد و با تلفن ثابت شماره گیری کنید ( تماس با موبایل ممکن نیست )  تا کارشناسهای همراه رایانه خیلی سریع مشکل شما رو برطرف کنند .

در صورتی که خط ثابت ندارید مطلب ( تماس با مشاورین همراه رایانه  ) رو مطالعه کنید .

 

همونطور که میدونید ساعت رسمی کشور دیگه مدتی هست که تغییر نمی‌کنه ، اما همچنان بعضی از کاربرهای تلفن همراه برای تغییر ساعت دچار سردرگمی شدن .

با اینکه در سال ۱۴۰۲ وزیر ارتباطات گفته بود که ساعات رسمی کشور تغییر نمی‌کنه و دیگه اختلال نرم‌ افزاری پیش نمیاد ، اما شواهد نشون میده هنوز کاربرانی با مشکل جلو رفتن ساعت اندروید در گوشی های خودشون مواجه هستن و ناچار هستن ساعت موبایلشون رو دستی تنظیم کنن .

حل مشکلات با کمک رایانه

 

 

بررسی مشکل جلو رفتن ساعت اندروید

بررسی مشکل جلو رفتن ساعت اندروید

بررسی مشکل جلو رفتن ساعت اندروید

 

برای حل این مشکل باید توجه کنیم که این مسئله راهکار قطعی نداره چرا که در هر برندی تنظیم ساعت متفاوته . ولی ما در همراه رایانه سعی می کنیم تمام مواردی که باعث مشکل جلو رفتن ساعت اندروید میشه رو برای شما بازگو کنیم تا بتونید این مشکل رو برطرف کنید .

 

 

۶ راه حل مشکل جلو رفتن ساعت اندروید

6 راه حل مشکل جلو رفتن ساعت اندروید

۶ راه حل مشکل جلو رفتن ساعت اندروید

 

شاید به نظر بیاد مشکل جلو رفتن ساعت اندروید مساله مهمی نباشه ، اما زمانی که آلارم موبایلتون رو برای یک قرار کاری مهم تنظیم کرده باشید و سر ساعت موبایل شما زنگ نخوره.. تازه متوجه عمق فاجعه میشید.. اما جای نگرانی نیست چون در ادامه این مطلب چند راه حل دیگه هم برای حل این مشکل به شما ارائه میدیم . پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید .

 

۱- سالم بودن باتری

یکی از مهمترین مشکلاتی که توی سخت‌افزار باعث مشکل جلو رفتن ساعت اندروید میشه ، خرابی باتری هست .
چون باتری‌های قدیمی در هنگام عمل کردن پایدار نیستن و باعث میشن که توی مدارهای داخلی گوشی هم دچار نقص بشید پس حتماً پیش یه متخصص سخت‌ افزار برید وسالم بودن باتری گوشیتون رو چک کنید .

 

۲- ریست فکتوری

یکی از آخرین راه‌های حل مشکل جلو رفتن ساعت اندروید این هست که به تنظیمات کارخانه برگردید پس اگر هر کاری کردید و ساعت گوشی درست نشد از اطلاعات گوشیتون بکاپ بگیرید و بعد از اون به تنظیمات برید و گزینه بازنشانی یا همان ریست رو انتخاب کنید بعد از این کار موبایل شما اکثر مشکلات نرم‌افزاریش حل میشه .

۳- تغییر منطقه زمانی

اگر به منطقه جدیدی سفر کردید و به صورت دستی منطقه رو تغییر داده باشید ، زمانی که به محل قبلی برمیگردید ، موبایلتون دچار مشکل جلو رفتن ساعت اندروید میشه .
برای رفع این‌ مساله به تنظیمات موبایلتون برید و اطمینان حاصل کنید که سرورهای گوشی بطور خودکار منطقه زمانی رو همگام سازی کرده باشن .

۴- بروزرسانی کردن

همیشه یکی از راه حل‌های برطرف کردن مشکلات گوشی اندروید بروزرسانی نرم‌افزارهای اون هست چرا که بخش هایی از این نرم‌افزارها دچار باگ میشن و با آپدیت اون‌ها می تونیم مشکل به وجود آمده رو برطرف کنیم .
اما قبل از بروزرسانی کردن به این نکته توجه کنید که ممکنه حتی نسخه به روز رسانی شده جدید باگ‌هایی داشته باش که روی ساعت گوشی اثر منفی بذاره پس اگر update کردید و دیدید که ساعت دچار مشکل شده از یک مهندس نرم افزار کمک بگیرید و به نسخه قبلی برگردید .

۵- بررسی سخت‌افزار

قبل از هر توضیحی این رو بگیم که احتمال این مشکل خیلی کمه پس نگران نباشید ما شما می‌تونید اگر راه حل‌هایی که گفتیم مشکلتون رو حل نکرد به یک مهندس سخت‌افزار مراجعه کنید تا گوشی شما رو بررسی کنه .

 

۶- بررسی اعتبار اپلیکیشن ها

عملکرد تلفن همراه ممکنه به خاطر نصب بعضی از برنامه‌هایی که معتبر نیستند دچار مشکل بشه پس باید میشه برنامه‌ها رو از یک منبع معتبر دانلود کنید .

 

 

کلام آخر

 

در مطلب فوق ۶ روش برای حل مشکل جلو رفتن ساعت اندروید رو برای شما عزیزان بازگو کردیم . اگر پس از خواندن مطلب باز هم برایتان سوال و یا مشکلی پیش آمد ، با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ تماس بگیرد تا کارشناسان همراه رایانه که به صورت شبانه روزی پاسخگوی شما باشند و به رفع مشکل شما بپردازند .

در ضمن شماره فوق را بایستی از طریق تلفن ثابت و بدون کد شماره گیری کنید  .

امیدوارم با این مقاله مشکل شما برطرف شده باشه و به اطلاعات مفیدی دست پیدا کرده باشید .

حل مشکلات با کمک رایانه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *