جیمیل, اندروید, موبایل, نرم افزار, همه مطالب

مشکل جیمیل در پابجی

حل مشکلات با کمک رایانه               

با سلام ، امروز با ما همراه باشید ، با آموزش روش های  حل مشکل بزرگ جیمیل در پابجی .

سبک بازی پابجی

پابجی یکی از بهترین بازی های چند نفره آنلاین و اولین بازی در سبک جهان باز یا بتل رویال بوده است که درون بازی از قابلیت های تیر اندازی ، ماشین سواری ، پیاده روی ، موتور سواری و در نسخه های جدید تر ، هلیکوپتر و پاراگلایدر و نیز مکان ها و نقشه های مختلف به بازی اضافه شده اند و به همین دلیل پابجی ابتدای ورود به عرصه بازی های آنلاین ، طرفداران زیادی را از همان ابتدای کار مجذوب خود کرد .

بازی جذاب پابجی یا Battle grounds Player Unknowns  در سال ۲۰۱۸ توسط یکی از استودیو های پابجی که زیر مجموعه شرکت Crafton  به حساب می آید ، منتشر شد . قبل از نسخه موبایل ، این بازی برای دستگاه های PS4  و کامپیوتر در سال ۲۰۱۷ ساخته شده بود .

حالا می خواهیم بعد از توضیحاتی در مورد گیم پلی بازی و سبکم آن به سراغ مشکل جیمیل در پابجی برویم که مشکل بزرگ ما ایرانی ها به حساب می آید .

مشکل جیمیل در پابجی

داستان بازی پابجی

داستان این بازی به این شکل است که در ابتدای بازی ، پلیر ها که تعداد آن ها حداکثر ۱۰۰ نفر است و شما یکی از آن صد نفر هستید ، در درون یک هواپیما قرار دارند و هر کس به دلخواه می تواند هرکجای نقشه فرود بیاید .

حل مشکلات با کمک رایانه

بعد از فرود آمدن شما باید دنبال سلاح های لازم برای برنده شدن باشید ، قانون بازی به این شکل است که هر کس اخرین نفر باقی مانده روی نقشه باشد او برنده بازی است .

البته نا گفته نماند که پابجی برای بازی کردن با موبایل نیازمند سخت افزار و نرم افزار قدرت مندی است که بتواند بازی را با کیفیت بالا و لگ کمتر و سرعت بازی بیشتر لود کند .

پابجی یعنی چه ؟

اسم کامل بازی پابجی Battle grounds Player Unknowns می باشد . احتمالا شما هم تا حالا به اسم عجیب این بازی دقت نکردید زیرا این اسم هیچ نکته مشابهی با سبک بازی ندارد ، دلیل انتخاب این نام به سازنده ی آن یعنی آقای برندن برمیگردد که یک گیمر حرفه ای در عصر خودش بود که نام خودش را در بازی ها Player Unknown) ) انتخاب کرده بود و بعد از تحقق رویای خود یعنی ساخت بازی پابجی و پیش گرفتن علم برنامه نویسی ، این اسم را برای یاد آوری روز های قدیم در اول ورود به بازی حک کرد .

مشکل جیمیل در بازی پابجی

چند وقتی هست که کاربران ایرانی برای ورود به بازی پابجی موبایل دارای مشکلی هستند که  هنگام ورود به بازی با آن مواجه می شوند .

مشکل جیمیل در پابجی

مشکل جیمیل در پابجی

از جمله مشکلات ارور System error occurred . Login failed  هست که بعد از اجرای بازی پابجی به سراغ کاربر می آید ، این پیغام به معنی ( خطای سیستم رخ داد ورود ناموفق بود ) میباشد ، اما در اصل مشکل از سیستم یا سرور بازی نیست ، در ادامه راه هایی را برای حل مشکل ورود به پابجی به شما معرفی میکنیم .

مشکل ورود به پابجی با جیمیل

اولین روش که همیشه جوابگو هست اینه که شما باید سرور وی پی ان خود را عوض کنید یعنی از هر وی پی انی که استفاده میکنید می بایست کشور اتصال خود را مثلا از امریکا به آلمان تغییر دهید .

در صورتی که رمز جیمیل خود را فراموش کرده اید ، میتوانید مطلب بازیابی رمز جیمیل را مطالعه نمایید .

مشکل اتصال به اینترنت در پابجی

اگر با این کار مشکل شما همچنان پابرجا بود می بایستی ISP  اینترنت خود را عوض کنید مثلا اگر با اینترنت ایرانسل وارد بازی می شود دفعه ی بعد با اتصال به وایفای یا اینترنت همراه اول امتحان کنید .

مشکل  قند شکن

اگه روش های بالا جواب نداد احتمال زیاد مشکل از سرعت وی پی ان شماست که در این مواقع باید از قند شکن های اشتراکی استفاده کنید که سرعت بالاتری نسبت به وی پی ان های رایگان دارند .

اما در مواقعی باز هم این روش ها جوابگو نیستند و برای ورود با حساب جیمیل قبلی به پابجی ، باز هم با مشکل ورود یا خطا مواجه می شوید که باید راه های زیر را امتحان کنید :

نکات مهم در ورود به پابجی با جیمیل

شما باید اخرین نسخه ی بازی پابجی را دانلود یا با اپدیت مشکل را حل کنید

وی پی ان خود را روشن کنید و برنامه Play store  یا فروشگاه پلی را باز کنید

حالا در نوار جستجو بنویسید PUBG  بعد از نمایش بازی روی گزینه اپدیت بزنید تا بازی بروز رسانی شود

بعد از بروز رسانی احتمالا مشکل شما حل می شود اما اگر در نصب بروز رسانی مشکل داشتی از روش پایین استفاده کنید .

مشکل جیمیل در پابجی

اگر گوگل پلی بازی پابجی را پیدا نکرد از روش زیر استفاده کنید

تنظیمات اصلی گوشی را باز کنید

به قسمت برنامه ها یا مدیریت برنامه ها بروید

نرم افزار گوگل پلی را پیدا کنید

گزینه محل ذخیره را پیدا کنید

مشکل جیمیل در پابجی

مشکل جیمیل در پابجی

در این قسمت روی گزینه پاک کردن داده های برنامه بزنید ( با زدن این دکمه اطلاعات شخصی شما اسیبی نمیبیند )

حالا قبل از اینکه گوگل پلی را اجرا کنید باید به یک وی پی ان با سرور خوب و سرعت بالا وصل شوید

بعد از کانکت شدن وی پی ان وارد فروشگاه پلی یا همان گوگل پلی شوید و PUBG  را جستجو و آپدیت کنید

 

روش اخر در مورد همه بازی ها و برنامه هایی که در گوگل پلی پیدا نمی شوند صدق می کند و با این روش می توانید خیلی از بازی های فیلتر شده مانند (کالاف ، پابجی ، کلش آف کلنز ، کلش رویال ، پی اس ، فیفا و ..) که حتی با وی پی ان نمی توانید آن ها را در گوگل پلی دانلود کنید ، قابل نصب و بروز رسانی می شوند .

 

مطالب پیشنهادی آموزش کامپیوتر و موبایل

آموزش های جامع و کاربردی در زمینه بحث حل مشکلات

حل مشکلات جیمیل

آموزش ایتا

آموزش اینستاگرام 

آموزش استفاده از سروش

آموزش نصب درایور پرینتر

آموزش واتس آپ

حل مشکلات با کمک رایانه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *