اندروید, دانلود, دانلود اندروید, دسته‌بندی نشده, موبایل, نرم افزار

مشکل جی پی اس گوشی سامسونگ

حل مشکلات با کمک رایانه               

برای مشکل جی پی اس گوشی سامسونگ خود کافیست ، کد را تنها با خط ثابت ( تماس از طریق ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵۰ شماره موبایل امکان پذیر نمی باشد ) شماره گیری نمایید و با کارشناسان همراه رایانه در ارتباط باشید.
کار برانی که خط دسترسی ندارند میتوانند با مطالعه مطلب تماس با مشاورین همراه رایانه از طریق موبایل جهت رفع مشکل جی پی اس با مشاوران در ارتباط باشید .

موبایل هایی با برند سامسونگ و با سیستم عامل اندروید یک سری انتن های جی پی اس دارند که با استفاده از این قابلیت کاربران میتواند موقعیت مکانی خود را برای دیگران ارسال کنند . دیگران می توانند با استفاده از برنامه های خاص از آن لوکیشن استفاده کنند .

ممکن است کاربران گوشی های سامسونگ با مشکل جی پی اس گوشی سامسونگ خود مواجه شوند بدین صورت که نتوانند موقعیت مکانی خود را به درستی گزارش دهند . در برخی مواقع ممکن است جی پی اس گوشی های سامسونگ فعال نشود و همین مشکل کاربران را دچار مشکل کند .

اگر شماهم در این زمینه دچار مشکل شدید ، نگران نباشید همراه رایانه اینجاست تا شما را راهنمایی کرده و به حل مشکل شما بپردازد ، تا پایان این وبلاگ آموزشی با همراه رایانه همراه باشید .

۳ راه حل مشکل جی پی اس گوشی سامسونگ

براساس سیاست ها و خط معش ، برنامه ها و گوگل برای اجازه و دسترسی و آگاه شدن از اطلاعات جی پی اس باید اجازه دسترسی به کاربران بگیرند .

حل مشکلات با کمک رایانه

 

3 راه حل مشکل جی پی اس گوشی سامسونگ

۳ راه حل مشکل جی پی اس گوشی سامسونگ

کاربران برای استفاده از برنامه هایی که به جی پی اس نیاز دارند ، پیامی مربوط به اعلان ها که برای اجازه به دسترسی به موقعیت ها در تنظیمات مخصوص پدیدار میشود ، که امکان این است که کاربر بعد از تغییر دادن دسترسی های مربوطه از یاد ببرند .

اگر کاربر موقعیت همان لحظه خود را در اپلیکیشن یا برنامه مورد نظر خود نتواند پیدا کند و به آن دسترسی یابد .
تیم تولید محتوای همراه رایانه ۳ راه حل مشکل جی پی اس گوشی سامسونگ را برای شما کاربران عزیز فراهم کرده که در ادامه مطلب به آن میپردازیم .

۱ اجازه دسترسی به موقعیت مکانی از طریق تنظیمات گوشی:

یکی از روش های حل مشکل جی پی اس در گوشی های سامسونگ صدور فعال کردن مجوز های دسترسی به جی پی اس گوشی می باشد برای فعال کردن مجوز لازم مراحل زیر را دنبال کنید .

اول برای اینکه مجوزها را پیدا کنیم باید به قسمت ( تنظیمات ) بعد ( موقعیت ) و در اخر در قسمت ( مجوز برنامه ها ) این قسمت هارا به ترتیب طی کنید .

۲ اجازه دسترسی به جی پی اس از طریق برنامه مورد نظر:

برای اینکه اجازه دسترسی همیشگی را داشته باشید ، وارد یکی از برنامه های مورد نظر بشوید و در قسمت ( ناوبری ) همان
(Maps) را لمس کنید با اینکار اجازه دسترسی همیشگی را دارید .

۳ اپدیت کردن اپلیکیشن مورد نظر:

حتما به این مورد توجه داشته باشید که حتما بروزرسانی نسخه برنامه چند وقت گذشته و اگر نیاز است حتما آن را بروز کنید .

نکته مهم :برنامه هایی غیر از برنامه هایی مثل ناوبری یا نقشه ی دیگر کمک بگیرید ,اگر این مراحل را به درستی انجام داده باشید و برنامه بالا آمد و مشکلی نداشت پس برنامه مورد نظری که از آن استفاده میکردیم خطا میزند و به مشکل برخورده در این مواقع میتوان با تماس گرفتن با پشتیبانی برنامه کمک بگیریم ، اما میدانیم که ارتباط گرفتن و تماس گرفتن به پشتیبانی برنامه سخت بوده و امکان تماس با آنها مشکل باشد و موجب اطلاف وقتتان می باشد , پس برای حل هرگونه مشکل خود در اپلیکیشن ها و همینطور حل مشکل جی پی اس گوشی در برنامه های مجازی از همراه رایانه کمک بگیرید.

مشکل روشن نشدن دکمه جی پی اس در گوشی سامسونگ :

در برخی مواقع ممکن است دکمه جی پی اس در گوشی اندروید شما روشن نشود و شما حتما نیاز دارید که از قابلیت های این برنامه استفاده کنید پس برای ایمکه بتوانید از این قابلیت بهره مند شوید مراحل زیر را دنبال کنید .

 

مشکل روشن نشدن دکمه جی پی اس در گوشی سامسونگ :

مشکل روشن نشدن دکمه جی پی اس در گوشی سامسونگ :

راه حل ۱:

با یکبار خاموش روشن کردن گوشی یا می توانید گوشی خود را ری استارت کنید و ممکن است با این کار مشکل حل شود .

راه حل ۲:

با ارتقاع دادن اندروید گوشی خود میتوان از مشکل جلوگیری کرده و آن را حل کرده . اندروید گوشی خود را چند وقت یکبار ارتقاع دهید تا بعدا به مشکل برنخورید .

در اخر  

 

اگر با مطالعه مطالب بالا هنوزم مشکل شما ادامه دار بود و هنوز حل نشده بود و پا برجاست می توانید با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ دقت داشته باشید که با تلفن همراه پاسخگو نمی باشد وحتما با خط ثابت تماس گرفته و با کارشناسان همراه رایانه صبحت کنید مشاوره بگیرید و مشکلتان را حل کنید ، کاربران همراه رایانه در شبانه روز پاسخگو هستند .

حل مشکلات با کمک رایانه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *