اینستاگرام, شبکه های اجتماعی, همه مطالب

مشکل حق کپی رایت در اینستاگرام

حل مشکلات با کمک رایانه               

اگر برای کپی با مشکل حق کپی رایت اینستاگرام روبه رو شدید و نمی دانستید باید چه اعمالی را انجام دهید تا این مشکل را رفع کنید کافی ست با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ بدون کد و پیش شماره و با تلفن ثابت تماس بگیرید تا کارشناسان خبره همراه رایانه شما را در زمینه مشکلتان راهنمایی کنند .

 

اینستاگرام جزو پر مخاطب ترین شبکه های اجتماعی هست که بیش از ۲ میلیارد جمعیت عضو آن هستند و روزانه تعداد آنها افزایش می یابد . برخی افراد هم در این اپلیکیشن کسب و کاری را برای خود ایجاد کرده اند تا بتوانند با توجه به اینکه تعداد کاربران اینستاگرام بیشتر از تمام اپلیکیشن هاست  از این طریق به درآمدی برسند و محتوای ان ها می تواند مورد بازدید افراد زیادی قرار بگیرد و مشتریان زیادی راجذب خود کنند .

چنانچه قصد لاگین در این اپلیکیشن را داشتید و با مشکل لاگین اینستاگرام مواجه شدید کافی است تا مطلب ذکر شده را لمس کرده و مراحل و راهکار های گفته را را مطالعه کنید .

جهت ارتباط با پشتیبانی لازم است برای دانستن ۸ راه پشتیبانی اینستاگرام  و حل ۱۰ مشکل رایج اینستاگرام مطلب پشتیبانی اینستاگرام را مطالعه کنید تا راحت تر بتوانید با پشتیبانی ارتباط برقرار کنید .

حل مشکلات با کمک رایانه

اگر شما هم جزو این افراد هستید ، قطعا برای شما هم پیش آمده است که بخواهید یک پست را در فضای اینستاگرام به اشتراک بگذارید و با مشکل حق کپی رایت در اینستاگرام روبه رو شوید ؛ طبق قوانین اینستاگرام به دلیل کپی رایت پست شما به صورت خودکار حذف خواهد شد و امکان دیده شدن بیشتر ازبین می رود .

چنانچه چندین مرتبه با مشکل حق کپی رایت در اینستاگرام مواجه شده باشید ، اینستاگرام به صورت خودکار تعداد بازدید پیج شما را کاهش داده و در ادامه پیج تان را مسدود خواهد کرد .

اما در صورت مواجه شدن با مشکل حق کپی رایت در اینستاگرام باید چه کرد ؟ آیا راه حلی هم دارد ؟ یا باید نشست و دست رو دست گذاشت تا پیج کاری که از آن کسب در آمد می کنید به مرور زمان مسدود شود !؟

چگونه می شود که پست ها را به اشتراک بگذاریم و با این مشکل روبه رو نشویم ؟

راه حل رفع و زیر پا گذاشتن قانون حق کپی رایت اینستاگرام چیست ؟

در ادامه این پست همراه با همراه رایانه باشید تا به این پرسش ها پاسخ داده و روش های رفع مشکل حق کپی رایت در اینستاگرام را برای شما شرح دهیم .

کپی رایت چیست؟

کپی رایت در واقع یک حق است که باعث می شود تمامی مزایای اثر به صاحب اثر برسد و شخص دیگر نتواند بدون اجازه از این محتوا استفاده کند مزایایی را کسب کند . کپی رایت شامل موارد زیر می شود :

 

  • کتاب
  • طراحی و نقاشی
  • موزیک
  • تصاویر
  • فیلم های سینمایی

 

کپی رایت به بیان ساده درواقع یعنی اینکه شما اجازه ندارید از آثار و محتوای دیگران بدون اجازه آن ها استفاده کنید و تمام ارزش و اعتبار آن محتوا به خود شخص صاحب محتوا و تولید کننده تعلق دارد . به طور مثال شما اجازه ندارید که از یک فیلم سینمایی یا موزیک و ویدیو بدون اجازه صاحب اثر استفاده کنید .

کپی رایت در اینستاگرام

کپی رایت در اینستاگرام

تا اینجای مطلب با کپی رایت آشنا شده اید . در ادامه مطلب قوانین کپی رایت اینستاگرام را شرح می دهیم و می گوییم که در این شبکه اجتماعی پر مخاطب چه مواردی شامل کپی رایت می شود :

 

  • به اشتراک گذاری یک موزیک ، حتی اگر آن را خریداری کرده باشید .
  • به اشتراک گذاشتن یک ویدیو با پخش صدای یک موزیک کپی رایت در پس زمینه
  • به اشتراک گذاشتن پستی از یک هنرمند بدون تخصیص حق کپی رایت به صاحب محتوا
  • کپی از یک محتوا و استفاده از آن در راستای تبلیغات
  • ویرایش کردن محتوای شخص دیگری
  • محتوایی را از یک شبکه اجتماعی دیگر دانلود کرده باشید و یا آن را از گوگل دانلود کرده باشید .

 

ممکن است بعد از اینکه کپی رایت کردید و تعداد دفعات کپی کردن شما زیاد شود اکانت اینستاگرام شما نیز ریپورت شود در صورت ریپورت شدن سری به مطلب مشکل ریپورت شدن اینستاگرام را مطالعه کنید .

کپی رایت در اینستاگرام

پیش گیری از مشکل حق کپی رایت در اینستاگرام

در این قسمت از مطلب قصد داریم تا راهکار های جلوگیری از مشکل حق کپی رایت در اینستاگرام را با هم مرور کنیم ، راهکار هایی که به شما کمک می کند تا بتوانید پست مورد نظر خود را در این شبکه اجتماعی پر مخاطب به اشتراک بگذارید .

 

  • از پست کردن محتوایی که صاحب آن نیستید خود داری کنید .
  • از صاحب اثر اجازه بگیرید .
  • نوشتن نام صاحب اثر در کپشن .
  • برای اینستاگرام توضیح نوشته و ارسال کنید .

 

حل مشکل حق کپی رایت در اینستاگرام

برای حل مشکل کپی رایت در اینستاگرام همراه رایانه در تصویر زیر مراحل را برایتان ذکر کرده است شما کاربران گرامی اینستاگرا می توانید با انجام مراحل نمایش داده شده در تصویر مشکل حق کپی رایت در اینستاگرام را به سادگی رفع کنید . کافی است به عکس توجه کنید .

 

  • ابتدا بر روی خطای حق کپی رایت اینستاگرام که در صفحه اعلان ها برایتان نمایش داده شده است کلیک کنید .
حذف پست توسط اینستاگرام به دلیل کپی رایت

حذف پست توسط اینستاگرام به دلیل کپی رایت

  • صفحه جدیدی برایتان باز می شود و به شما می گوید که اگر از صاحب  اثر اجازه گرفته اید و نمی خواهید که پست شما حذف شود بر روی کادر آبی کلیک کنید .
حذف پست توسط اینستاگرام به دلیل کپی رایت

حذف پست توسط اینستاگرام به دلیل کپی رایت

  • حال در این صفحه که انتهای صفحه قبل می باشد گزینه I agree  ( موافق هستم ) را می بایست تیک بزنید .  
  • در ادامه در کادر زیرین Electronic Signature ( امضای الکترونیک ) یک متن کوتاه به عنوان امضا یادداشت می کنید . پست برگردد .
حذف پست توسط اینستاگرام به دلیل کپی رایت

حذف پست توسط اینستاگرام به دلیل کپی رایت

  • بعد از انجام مراحل بالا اینستاگرام  پیغامی برای باز گشت پست حذف شده به دلیل کپی رایت نمایش می دهد .
بازگشت پست حذف شده به دلیل کپی رایت

بازگشت پست حذف شده به دلیل کپی رایت

بعد از انجام مراحل بالا و پیغام بازگشت پست حذف شده به دلیل کپی رایت ، پست یا استوری که به اشتراک گذاشته بودید و توسط اینستاگرام حذف شده بود به صفحه اصلی شما  باز می گردد و می توانید از به اشتراک گذاری آن لذت ببرید . 

برای حل مشکل حق کپی رایت در اینستاگرام همراه رایانه در تصویر فوق راه حل مناسب را برایتان نشان داده است چنانچه با دیدن تصاویر ، انجام راه حل و مطالعه مطلب مشکل حق کپی رایت در اینستاگرام قادر به حل مشکل حق کپی رایت در اینستاگرام نشدید کافی است تا با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ بدون کد و پیش شماره و با تلفن ثابت تماس بگیرید تا کارشناسان مجرب و باتجربه همراه رایانه شما کاربران عزیز را راهنمایی کنند .

 

حل مشکلات با کمک رایانه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *