اندروید, بازی, دانلود, دانلود اندروید, دانلود نرم افزار ویندوز, سخت افزار, موبایل, نرم افزار

مشکل داغ شدن گوشی هوآوی

حل مشکلات با کمک رایانه               

برای رفع مشکل داغ شدن گوشی هوآوی کافیست با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ را بدون کد و تنها با خط ثابت ( تماس از طریق موبایل امکان پذیر نمی باشد ) شماره گیری نمایید و با کارشناسان همراه رایانه در ارتباط باشید َ.

کاربرانی که به خط ثابت دسترسی ندارند می توانند با مطالعه مطلب از طریق موبایل تماس با مشاورین همراه رایانه جهت رفع مشکل داغ شدن گوشی هوآوی با مشاوران در ارتباط باشند .

 

دلایل زیاد و مختلفی وجود دارد که باعث داغ شدن موبایلتان می شود ، برای مثال : استفاده بیش از حد شما از گوشیتان هم بی تاثیر نیست و یک دلیل بزرگ داغ شدن موبایلتان می شود ، کار کردن با گوشی در زیر نور مستقیم آفتاب ، کار کردن پیش از حد از برنامه ها و اپلیکیشن ها ، آسیب های داخلی و مشکلات بد افزاری یا موبایل هایی با سخت افزار قدیمی و … اگر این موارد را رعایت کنید باعث جلوگیری از داغ شدن موبایلتان می شود .

روش هایی در این مطالب بازگو کرده ایم برای آگاه شدن از مشکلتان و حل آن می توانید ، با همراه رایانه تماس گرفته و از کاربران پشتیبانی مشاوره گرفته و آن راه حل کنید ، تا پایان این وبلاگ آموزشی با همراه رایانه همراه باشید .

حل مشکلات با کمک رایانه

۶ علت مشکل داغ شدن گوشی هوآوی

علت هایی وحود دارد که باعث داغ شدن موبایلتان می شود .برایتان ۶ علت اوردیم و شما با رعایت آن می توانید از داغ شدن گوشیتان جلوگیری کنید .

 

 

۶ علت مشکل داغ شدن گوشی هوآوی

۶ علت مشکل داغ شدن گوشی هوآوی

۱ – مسدود شدن تهویه :

موبایل ها در هنگام شارژ شدن به طور خودکار از تهویه استفاده می کند ، ممکن است این تهویه مسدود شده باشد و همین علت اصلی باعث داغ شدن  گوشی می شود .

حتی در بعضی مواقع ها ممکن است شما در زیر نور افتاب یا خورشید باشید ، ممکن است به دلیل مسدود بودن تهویه موبایلتان باعث داغ شدن بیش از حد موبایلتان می شود .

برای اینکه بتوانید تهویه خود را از مسدود بودن دربیاورید باید جای شارژ موبایلتان را با یک خلال دندان ، سواب پنبه ای یا استفاده از شیء مثل خلال دندان یا سوزن ؛ به سر آن پنبه و پارچه و … ؛ متصل کرده و به آرامی و با احتیاط کامل آن را تمیز کنید .

 

۲ – آسیب داخلی گوشی :

ممکن است موبایلتان آسیب داخلی داشته باشد و یکی از این آسیب ها ممکن است باتری گوشیتان باشد ، همین  موارد هایی که به آن توجه نمی کنید باعث داغ شدن موبایلتان می شود .

افتادن گوشی هم یکی از این دلایل است ، ممکن است به طور اتفاقی و ناخواگاه موبایل از دستتان بیوفته با این اتفاق و ضربه ای که به موبایلتان میاید ، باعث می شود قطعات داخلی موبایلتان  به مشکل بربخورد هم گوشیتان داغ می شود .

 

۳ – خمیر حراتی :

در موبایل ها یک ماده ای به نام خمیر حرارتی وجود دارد ، که هرچی مدل گوشی شما پایین تر باشد ، باعث می شود این خمیر حرارتی فرسوده و پاره شود .

در اثر پاره شدن خمیر حراتی این دلیل باعث می شود ، موبایلتان در سریع ترین حالت ممکن داغ شود ، برای جلوگیری از داغ شدن موبایلتان می توانید در حین کار کردن از موبایلتان از برنامه هایی مثل : بلوتوث ، چرخش صفحه و … که نیازی به آن ندارید را خاموش کنید با انجام اینکار باعث استراحت و  جلوگیری از داغ شدن موبایلتان می شود .

در ادامه با مطالعه مطالب با همراه رایانه همراه باشید .

 

۴ – باتری ، شارژر :

ممکن است شارژر یا کابل موبایلتان آسیب دیده و قطع و وصلی داشته باشد ، اگر موبایلتان را به آن متصل کنید باعث داغ شدن شدید موبایلتان شود ، ممکن است بسیار خطرناک باشد .

اگر در هنگام شارژ شدن موبایلتان بوی سوختی به مشامتان خورد یا متوجه بوی سوختی شده اید باید فورا اتصال موبایلتان را از شارژ قطع کنید و آداپتور را از پریز برق بکشید و حتما دقت داشته باشید هنگام جدا کردن برایتان اتفاقی صورت نگیرد .

همیشه بهتر است که از کابل شارژ و لوازم جانبی شارژر با کیفیت استفاده کنید مخصوصا حتما از لوازم جانبی اصلی موبایلتان استفاده بفرمایید  .

 

۵ – بدافزار موبایل :

 علت هایی وجود دارد که مرتبط با بد افزار موبایلتان و داغ شدن گوشیتان می شود ، حتما دقت داشته باشید موبایلتان را در جای گرم قرار نداده باشید و حتی با استفاده بیش از حد از برنامه ها و بازی هم یکی از این موارد می شود ،

۶ – استفاده بیش از حد پردازنده :

اگر به طور مداوم از موبایلتان استفاده می کنید ، برای شما ۵ موارد مثال زده ایم ک باعث می شود گوشیتان بیش از حد داغ و کند شود .

۱_ بیش از حد بازی کردن و استفاده از اپلیکیشن ها .

۲_ پس زمینه های متحرک ، تصاویر  و …

۳_ زمان های استفاده روشنایی موبایل خود را بالا ببرید .

۴_ استفاده همزمان از برنامه های مختلف .

۵_ اسکرین ریکورد از موسیقی ، فیلم و …

 

در اخر

درمطلب فوق  علت های مشکل داغ شدن گوشی هوآوی را بازگو کردیم . اگر با مطالعه مطالب گفته شده هنوز مشکل داغ شدن گوشی هوآوی شما حل نشده می توانید با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ تماس بگیرید و دقت داشته باشید حتما با تلفن ثابت و بدون هیچ کد شماره گیری نمایید و با کارشناسان همراه رایانه صحبت کنید .

حل مشکلات با کمک رایانه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *