اندروید, اینترنت و شبکه, روبیکا, شبکه های اجتماعی, موبایل, نرم افزار, همه مطالب

مشکل دانلود فیلم و عکس روبیکا

حل مشکلات با کمک رایانه               

 

اگر با مشکل دانلود فیلم و عکس روبیکا رو به رو شدید این مطلب را تا آخر مطالعه کنید و یا اینکه با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ بدون کد و پیش شماره و با تلفن ثابت ( تماس از طریق موبایل امکان پذیر نیست ) تماس بگیرید .

چنانچه از طریق تلفن ثابت قادر به تماس با مرکز مشاوره همراه رایانه نشدید لازم است تا با کلیک بر روی لینک ( تماس با مشاورین همراه رایانه ) از طریق گوشی موبایل با کارشناسان همراه رایانه در ارتباط باشید .

اپلیکیشن روبیکا یک برنامه پر طرفدار ایرانی می باشد که با تقلید از شبکه اجتماعی اینستاگرام ساخته شده است که بعد از مسدودیت اینستاگرام در ایران مردم به سمت روبیکا هجوم آوردند و در حال حاضر کاربران زیادی در برنامه روبیکا فعالیت دارند .

اگربا مشکل دانلود نشدن فیلم در روبیکا روبه رو شدید نگران نباشید برای حل مشکل دانلود نشدن روبیکا بر روی لینک کلیک کنید و سپس به مطالعه مطلب بپردازید .

حل مشکلات با کمک رایانه

برای ارتباط با پشتیبانی روبیکا همراه رایانه مطلبی با عنوان پشتیبانی روبیکا تهیه کرده است کافی است برای ارتباط با پشتیبانی بر روی لینک پشتیبانی روبیکا کلیک کنید .

در این مطلب قصد داریم تا به حل و بررسی مشکل دانلود فیلم و عکس روبیکا بپردازیم . پس برای حل مشکل دانلود فیلم و عکس روبیکا تا آخر مطلب را مطالعه کنید .

 

بررسی مشکل دانلود فیلم و عکس روبیکا

بررسی مشکل دانلود فیلم و عکس روبیکا

بررسی مشکل دانلود فیلم و عکس روبیکا

یکی از چند مشکلی که اکثر کاربران روبیکا ممکن است با آن روبه رو شوند مشکل دانلود فیلم و عکس روبیکا است که دلایل خاص خودش را دارد که ابتدا می بایست دلایلی که باعث مشکل می شود را پیدا کرده و سپس از طریق راهکار هایی مشکل دانلود فیلم و عکس روبیکا را حل کنیم . دلایلی که باعث بروز مشکل می شود به شرح زیر می باشد :

  • پر بودن حافظه
  • بالا بودن حجم فیلم
  • فرمت ناخوانا
  • ضعیف بودن اینترنت
  • روشن بود ابزار تغییر آی پی
  • نسخه منقضی شده

 

حل مشکل دانلود فیلم و عکس روبیکا

حل مشکل دانلود فیلم و عکس روبیکا

حل مشکل دانلود فیلم و عکس روبیکا

در بند فوق تمام دلایلی که باعث بروز مشکل دانلود فیلم و عکس روبیکا می شود را برایتان شرح داده ایم حال لازم است تا راهکار های لازم را که با استفاده از آن ها می توانیم مشکل دانلود فیلم و عکس روبیکا را حل کنیم را مطالعه کنیم تا حل مشکل دانلود فیلم و عکس روبیکا ساده تر انجام شود راهکار های لازمه در ادامه مطلب ذکر می شود :

۱ – راهکار : ابتدا حافظه پنهان برنامه روبیکا را پاک سازی کنید سپس از خالی بود حافظه گوشی خود اطمینان خاطر داشته باشید .

۲ – راهکار : چنانچه حجم فیلم بالا باشد قادر به دانلود فیلم نخواهی بود . در این صورت می توانید به شخصی که فایل را برایتان ارسال کرده است اطلاع دهید که قبل از ارسال حجم فایل را کوتاه کند . این راهکار برای عکس صدق نمی کند .

۳ – راهکار : چنانچه فرمت فیلم یا عکس توسط روبیکا یا گوشی موبایل تان نا خوانا باشد شما قادر به دانلود قایل ، فیلم و عکس روبیکا نخواهید بود .

۴ – راهکار : چنانچه داده همراه شما اتصال ضعیف داشته باشد با مشکل دانلود فیلم و عکس روبیکا رو به رو می شوید . لازم است تا تنظیمات اینترنت خود را باز نشانی کنید . اپراتور داده همراه خود را تغییر دهید .

۵ – راهکار : برای استفاده از روبیکا و تمام برنامه های ایرانی می بایست ابزار تغییر آی پی خاموش باشد در غیر این صورت با مشکل دانلود فیلم و عکس روبیکا روبه رو خواهید شد .

۶ – راهکار : اگر برنامه مورد استفاده شما نسخه قدیمی باشد در این صورت حتماَ باید نسخه اصلی را از سایت رسمی روبیکا دانلود کنید . تا مشکل دانلود فیلم و عکس روبیکا برایتان حل شود .

 

و درآخر

برای حل هر مشکلی ابتدا باید دلایلی که باعث بروز مشکل برایتان در هر برنامه ای می شود را پیدا کنید . دلایلی مشکل دانلود فیلم و عکس روبیکا را برایتان شرح داده ایم . با مطالعه آن و در ادامه انجام راهکار های لازم می توانید به حل مشکل دانلود فیلم و عکس روبیکا بپردازید .

چنانچه با مطالعه مطلب فوق قادر به حل مشکل دانلود فیلم و عکس روبیکا نشدید نگران نباشید کافی است تا با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ بدون کد و پیش شماره و با تلفن ثابت تماس بگیرید تا کارشناسان همراه رایانه شما کاربران عزیز را راهنمایی کنند .

حل مشکلات با کمک رایانه

مطالب مرتبط

یک فکر در مورد “مشکل دانلود فیلم و عکس روبیکا

  1. حسین هزاریان گفت:

    سلام چرا روبیکا تعلیغ شده به چه دلیل

    1. زهرا سادات شیرازی گفت:

      قوانین روبیکا را رعایت نکردید

    1. زهرا سادات شیرازی گفت:

      چیشده ؟ مشکلتون و بگید تا راهنماییتون کنم

  2. صمر گفت:

    روبیکام فیلتر شده ب چگونه درس کنم

    1. رضا کیوانلو گفت:

      سلام دوست عزیز با تلفن ثابت بدون صفر و پیش شماره تماس بگیرید با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ کارشناسا راهنماییتون کنن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *