آیفون, اینترنت و شبکه, اینستاگرام, شبکه های اجتماعی, موبایل, نرم افزار, همه مطالب

مشکل دایرکت اینستاگرام در آیفون

حل مشکلات با کمک رایانه               

امروز قصد داریم در مورد مشکل دایرکت اینستاگرام در آیفون صحبت کنیم . اگر در هر جای مقاله سوالی ذهنتان را در گیر کرد می توانید با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ تماس بگیرید .

همانطور که می دانید اینستاگرام جزو محبوب ترین و شاید بهترین نرم افزار شبکه اجتماعی با قابلیت ارسال پیام ، اشتراک گذاری استوری ، بارگذاری کلیپ و عکس و … می باشد که با پشتیبانی از بیشتر سیستم عامل ها مثل اندروید و آی او اس و ویندوز و مک و … مخاطبان زیادی را در سراسر دنیا از آن خود کرده است .

یکی از عمده مشکلات اینستاگرام که کاربران گزارش داده اند مشکل دایرکت اینستاگرام در آیفون است که یعنی نه پیامی دریافت می شود و نه ارسال می شود  و یا هنگام ارسال پیام با پیغام قرمز رنگ مواجه می شویم .

بررسی مشکل دایرکت اینستاگرام در آیفون

 

بررسی مشکل دایرکت اینستاگرام در آیفون

بررسی مشکل دایرکت اینستاگرام در آیفون

برای متصل شدن به اینستاگرام در کشور عزیزمان می بایست از برنامه های رفع موانع استفاده کنید و از آنجایی که کارایی این نرم افزار ها به دلیل رایگان بودن کم شده است ، باید از نرم افزار های اشتراکی استفاده کنید تا اتصال شما را به سرور اینستاگرام بهتر کند.

حل مشکلات با کمک رایانه

اما با این حال باز هم کاربرانی که از این برنامه های اشتراکی استفاده می کنند با مشکل دایرکت اینستاگرام مواجه می شوند .

اینستاگرام در صورت سالم بودن سرور اصلی و باز شدن سایت باز هم اختلالاتی چه در آیفون و اندروید دارد .

برای رفع مشکل دایرکت اینستاگرام در آیفون روش هایی در این مقاله به شما گفته می شود که بسیار کاربردی هستند و می توانید با استفاده از این روش های کاربردی تا حدی مشکل خود را بر طرف کنید .

مطالبی که ارزش خواندن و یادگیری دارند را در همین سایت می توانید بخوانید : مشکل فنی اینستاگرام ، مشکل ریجن اینستاگرام و مشکل ریجن اینستاگرام

روش ها حل مشکل دایرکت اینستاگرام در آیفون

یک شبکه اجتماعی با کاربرد های زیاد مثل اینستاگرام که هر روز تعداد زیادی از مردم جهان به آن وابسته اند به هرحال دچار مشکل می شود و ربطی به سیستم عامل ندارد که اندروید باشد یا آی او اس ، بنابراین راه حل هایی که گفته شده برای هر دو سیستم عامل کاربرد دارند و می توانید این روش ها را امتحان کنید .

  • اینستاگرام خود را آپدیت کنید

به روز بودن نسخه یک نرم افزار آن هم برنامه ای که به صورت آنلاین کار میکند و تعداد کاربران زیادی دارد  خیلی مهم است ، زیرا اختلالاتی که در نرم افزار وجود دارد را رفع میکند ، پس حتما مطمئن شوید آخرین نسخه برنامه اینستاگرام را نصب کرده اید .

  • استفاده از نسخه وب

اگر از نرم افزار اینستاگرام در آیفون استفاده می کنید و مشکل دایرکت دارید می توانید وارد سایت اینستاگرام شوید و با وارد کردن یوزر نیم و پسوورد پیج دایرکت خود را چک کنید .

  • تغییر آی پی

معمولا مهم ترین مشکل این است که برنامه شما به سرور اصلی اینستاگرام برای دریافت و ارسال اطلاعات متصل نیست ، نرم افزار تغییر آی پی خود را تغییر دهید یا سرور هایی که به آن متصل می شوید را تغییر دهید .

  • حذف و نصب دوباره برنامه

آخرین روشی که می تواند موثر باشد این است که برنامه را کامل از روی گوشی حذف و دوباره دانلود و نصب کنید و یا سری به پست های دیگر سایت مانند مشکل در دسترس نبودن پیج اینستاگرام و مشکل خطای فنی اینستاگرام بزنید تا شاید روش های دیگر جواب دهد .

معمولا این روش ها برای رفع مشکل دایرکت اینستاگرام در آیفون کاربرد دارد و مشکلتان را رفع خواهد کرد اما در صورتی که همچنان با مشکل مواجه شدید با کارشناسان همراه رایانه از طریق شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ تماس بگیرید تا به صورت حرفه ای تری بتوانند شخص شما را راهنمایی کنند .

حل مشکلات با کمک رایانه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *