اینترنت و شبکه, اینستاگرام, شبکه های اجتماعی, همه مطالب

مشکل دریافت نکردن کد اینستاگرام

حل مشکلات با کمک رایانه               

چنانچه شما هم جزو کاربرانی هستید که با مشکل دریافت نکردن کد اینستاگرام روبه رو شدید با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ بدون وارد کردن هیچ گونه کد و پیش شماره و با تلفن ثابت ( تماس با موبایل امکان پذیر نیست ) تماس بگیرید تا کارشناسان مجرب و با تجربه همراه رایانه شما کاربران عزیز را راهنمایی کنند . در صورتی که نتوانستید با شماره فوق تماس بگیرید از پست شماره تماس مشاوران همراه رایانه استفاده نمایید .

گاهی برای ورود به حساب کاربری اینستاگرام برای احراز هویت کد ۶ رقمی ارسال می کنند . اکثراَ این حالت در مواقعی اتفاق می افتد که رمز خود را فراموش کرده ایم و یا اینکه اینستاگرام به هر دلیلی قصد دارد تا از هویت کاربرای قبل از ورود به حساب کاربری مطمئن شود .

اما متاسفانه گاهی ممکن است که این کد برای ما فرستاده نشود و به همین دلیل قادر به ورود به اینستاگرام نمی شویم . در این مطلب قصد داریم تا به حل مشکل ارسال نشدن سکوریتی کد یا کد امنیتی شش رقمی اینستاگرام بپردازیم .

برای ارتباط با پشتیبانی اینستاگرام و پیدا کردن ۸ راه پشتیبانی لازم است تا مطلب پشتیبانی اینستاگرام را مطالعه کنید در این مطلب ۱۰ مشکل رایج اینستاگرام نیز ذکر شده است .

 

حل مشکلات با کمک رایانه

دلایلی که اکثر کاربرانی که با این مشکل مواجه شدند و برای رفع این مشکل با ما تماس گرفتند یک یا چند مورد از دلایل زیر می باشد :

  • استفاده از نرم افزار غیر اصلی و غیر رسمی اینستاگرام
  • استفاده از نرم افزار های مربوط به ذخیره عکس و کلیپ
  • استفاده از نرم افزارهای جذب فالوور، لایک و ویوو
  • وارد کردن اطلاعات ورود به صفحه اینستاگرام در سایت های مربوط به ربات جذب فالوور ، لایک و ویوو
  • لایک و آنلایک کردن به تعداد زیاد در بازه زمانی کوتاه ( به طور مثال یک روز )
  • فالو و آنفالو کردن به عداد زیاد در یک بازه زمانی کوتاه ( مثل یک روز )
  • ریپورت شدن توسط افراد مختلف

 

توجه کنید هر یک از مواردی که در بالا ذکرده ایم باعث می شود تا توسط اینستاگرام فعالیت شما به صورت اسپم شناخته شود و به همین جهت صفحه شما در اینستا گرام مسدود می شود . به همین دلیل از شما در اولین ورود از شما Security code درخواست می کند . زمانی که صفحه شما مسدود شده باشد ممکن است که پیامک حاوی کد شش رقمی را دریافت نکنید و این ممکن است چند روز و یا حتی چند ماه به طول بی انجامد .

یکی دیگر از علت ها هم می تواند قدیمی بودن نسخه باشد که شما در این صورت می توانید قبل از دانلود به مطالعه مطلب دانلود نسخه جدید اینستاگرام بپردازید و سپس در سایت رسمی اینستاگرام و یا گوگل پلی مراجعه کرده و ان را دانلود کنید .

یکی دیگه از دلایل ارسال نشدن کد به ایمیل یا شماره موبایل این است که ممکن است که ایمیل خود را با غلط املایی ثبت کرده باشید و به همین دلیل تاکید شده تا ایمیل خود را در اینستاگرام confirm  کنید .

چنانچه شماره موبایلی را دراکانت خود اضافه کرده اید اما به آن دسترسی ندارید حتما قبل از خروج از حساب شماره جدیدی را اضافه کنید . زیرا اکثر کابرانی که تماس میگیرند سوالشان این است : چرا کد نمیاد ؟ مواردی که در مطلب فوق ذکر کردیم از دلایلی می باشد که باعث می شود کد را دریافت نکنند در واقع کد ارسال می شود ولی نه به آن ایمیل و شماره .

مواقعی هم هست که شما شماره و ایمیل خود را به صورت صحیح وارد کرده اید ولی در اینجا مشکل از برنامه اینستاگرام می باشد . برای دریافت کد امنیتی کافی است چند ساعت بعد دوباره امتحان کنید . البته ناگفته نماند که بیشترین مشکل بخاطر شماره تماس ها می باشد پس حتما ایمیل معتبری را در اکانت خود ثبت کنید .

رفع مشکل دریافت نکردن کد اینستاگرام

  • به پروفایل خود رفته و روی چند خط عمودی را لمس کنید .
  • به settings  بروید .
  • در اینجا ابتدا   Privacy and security  و سپس   Two-Factor Authenticationرا انتخاب نمایید .
  •  را انتخاب کنید .  Recovery Codes
  • برای لغو کدهای بازیابی کنونی و دریافت کدهای جدید نیز در این صفحه می توانید گزینه  Get New Codesرا انتخاب کنید .
رفع مشکل دریافت نکردن کد در اینستاگرام

رفع مشکل دریافت نکردن کد در اینستاگرام

به خاطر داشته باشید که برای دسترسی به این کدهای بازیابی باید اول از همه وارد حساب کاربری خود در اینستاگرام شده باشید. سپس این کدها را کپی کرده یا از آن ها عکس بگیرید. با انجام این کار به احتمال زیاد مشکل شما حل خواهد شد. ولی در صورت حل نشدن آن می توانید با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ بدون کد و پیش شماره با همراه رایانه تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند .

 

 

چنانچه با مشکل دریافت نکردن کد اینستاگرام روبه رو شدید  کافی است ، تا مطلب ذکر شد را مطالعه نمونده و در صورت حل نشدن مشکل با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ بدون کد و پیش شماره با تلفن ثابت تماس بگیرید .

 

 

 

 

 

 

 

 

حل مشکلات با کمک رایانه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *