اینترنت و شبکه, اینستاگرام, شبکه های اجتماعی, همه مطالب

مشکل در دسترس نبودن پیج اینستاگرام

حل مشکلات با کمک رایانه               

با مشکل در دسترس نبودن پیج اینستاگرام روبه رو شدی و نمیدونی باید چیکار کنی ؟ نگران نباش کافی است با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ بدون وارد کردن هیچ گونه کد و پیش شماره و با تلفن ثابت ( تماس با موبایل امکان پذیر نیست ) تماس بگیرید تا کارشناسان مجرب و با تجربه همراه رایانه شما کاربران عزیز را راهنمایی کنند .

در صورتی که نتوانستید با شماره فوق تماس بگیرید از پست شماره تماس مشاوران همراه رایانه استفاده نمایید و از این طریق با کارشناسان همراه رایانه در ارتباط باشید .

 

اگر دارید این مطلب را مطالعه می کنید حتما جزو کاربران پر طرفدار اینستاگرام هستید که با مشکل در دسترس نبودن پیح اینستاگرام رو به رو شده اید و به دنبال حل این مشکل هستید . برای حل  لازم است تا اخر این مقاله همراه رایانه را همراهی کنید ما قصد داریم در این مطلب به بررسی و حل مشکل در دسترس نبودن پیح اینستاگرام بپردازیم و تمام نکات و مراحل لازم را برای تان شرح دهیم .

یکی از دلایلی که ممکن است به مشکل در دسترس نبودن پیج اینستاگرام برخورد کنید دی اکتیو کردن است که یا دی اکتیو کرده اید به حالت قبل نمی توانید برگردانید یا اینکه پیج تان را دی اکتیو کرده اید و با این حال دسترس به پیج اینستاگرام ندارید . در این صورت می توانید مطلب مشکل دی اکتیو نشدن اینستاگرام را مطالعه کنید .

حل مشکلات با کمک رایانه

برای ارتباط با پشتیبانی نیاز است تا نکات و ۸ راه ارتباط با پشتیبانی را بدانید و برای حل ۱۰ مشکل رایج اینستاگرام  مطلبی که همراه رایانه پستی با عنوان پشتیبانی اینستاگرام انتشار داده است تا کار شما کاربران گرامی را ساده تر کند .

 

مشکل در دسترس نبودن پیج اینستاگرام

مشکل در دسترس نبودن پیج اینستاگرام

بررسی مشکل در دسترس نبودن پیج اینستاگرام

مشکل در دسترس نبودن پیج اینستاگرام به عواملی بستگی دارد ، بارگیری ناقص ، بروز نبودن برنامه و کش آی پی … . قبل از اقدام هر گونه عملی لازم است تا به بررسی تمام این مشکلات بپردازیم همچنین ممکن است که پیج شما را اینستاگرام به دلیل نقض هر گونه سیاست اینستاگرام موقتاَ محدود شده باشد . در صورت ریپورت بودن لازم است تا مطلب مشکل ریپورت شدن اینستاگرام را مطالعه کنید .

 

  • تغییر آی پی

از یک وی پی ان قوی و پر سرعت جدید استفاده کنید ممکن است آی پی که در حال استفاده می کنید دچا اختلال شده باشد .

 

  • حذف و نصب اپلیکیشن

اپلیکیشن اینستاگرام را حذف و نصب کنید ؛ البته قبل از حذف و نصب به یاد داشته باشید که باید ایمیل و رمز را داشته باشید در غیر این صورت به هیچ عنوان به حسابتان دسترسی نخواهید داشت . چنانچه برای ورود با مشکل دریافت نکردن کد اینستاگرام وبا انجام کار هایی که به ذهن تان می رسد ولی همچنان قادر به حل مشکل نمی شوید روی لینک کلیک کنید . چنانچه بعد از دریافت کد با  مشکل لاگین اینستاگرام روبه رو شدید لازم تا روی مشکل مورد نظر خود کلیک کنید تا مطلب را مطالعه کنید مشکل را حل کنید .

 

  • بروز رسانی برنامه

اپلیکیشن را بروز رسانی کنید و از صفحه اصلی اپلیکیشن اینستاگرام ، دانلود اینستاگرام را انجام دهید .

 

  • استفاده از اینستاگرام لایت

این راهکار برای اکثریت جواب داده است و شما هم برای حداقل مدتی از اینستاگرام لایت استفاده کنید .

 

  • تنظیم تاریخ و ساعت گوشی

ممکن است به دلایلی ساعت و تاریخ شما بهم ریخته باشد شما از قسمت تنظیمات گوشی ، تاریخ و ساعت گوشی خود را ترجیحاَ تنظیم به صورت خودکار را انتخاب کنید .

 

  • دانلود نسخه قدیمی اپلیکیشن

یکی از راه هایی که می تواند بسیار به شما کمک کند این است از نسخه قدیمی اپلیکیشن استفاده کنید . البته به یاد داشته باشید ابتدا می بایست برنامه روی صفحه گوشی خود را حذف نموده و سپس به دنبال نصب نسخه قدیمی تر باشید .

 

  • بروز رسانی اینستاگرام

در برنامه گوگل پلی برنامه اینستاگرام را سرچ کرده و روی گزینه بروز رسانی کلیک کنید .

 

  • پاک کردن حافظه دیتا و کش

لازم است تا وارد تنظیمات تلفن همراه خود شوید ، گزینه برنامه ها را انتخاب کنید و اپلیکیشن اینستاگرام را انتخاب کرده و حافظه کش و داده محلی برنامه را حذف کنید .

 

  • صبر کنید

چنانچه اینستاگرام تازه از کار افتاده است پیشنهاد می کنم که چند ساعتی صبر کنید ممکن است خطا از سرور اینستاگرام باشد .

 

  • اختلال اینترنت

در استفاده از اینترنت خود تغییر ایجاد کنید یعنی اگر از سیم کارت ها مختلف اینترنت را فعال کنید یا به مودم وصل شوید یا به اینترنت دیگران متصل شوید .

 

  • استفاده از برنامه شبیه ساز

از برنامه شبیه ساز استفاده کنید ممکن است با نصب برنامه شبیه ساز مشکل تان حل شود .

 

امید واریم که توانسته باشیم مطلبی مفید را برای شما کاربران عزیز به اشتراک گذاشته باشیم . چنانچه با مطالعه مقاله مشکل در دسترس نبودن پیج اینستاگرام قادر حل مشکل خود نشدید نگران نباشید با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ بدون هیچ گونه کد و پیش شماره تماس بگیرید تا کارشناسان همراه رایانه شما کاربران عزیز را راهنمایی کنند .

حل مشکلات با کمک رایانه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *