دسته‌بندی نشده

مشکل دیر شارژ شدن باتری گوشی شیائومی

حل مشکلات با کمک رایانه               

اگر با مشکل دیر شارژ شدن باتری گوشی شیائومی ، میتوانید شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ رو بدون کد و با تلفن ثابت شماره گیری کنید (تماس با موبایل ممکن نیست) تا کارشناس های همراه رایانه مشکل شما رو برطرف کنند .در صورتی که خط ثابت ندارید مطلب ( تماس با مشاورین همراه رایانه) رو مطالعه کنید .

 

دیر شارژ شدن باتری گوشی شیائومی یکی از مشکلاتی است که که کاربران این گوشی با آن درگیر هستند، اما این مشکل خیلی حاد نیست ، و چند روش سریع برای مواقعی که گوشی شما شارژ نمی شود ، وجود دارد.

 

۸_ علت دیر شارژ شدن باتری گوشی شیائومی

مشکل دیر شارژ شدن باتری گوشی شیائومی

علت دیر شارژ شدن باتری گوشی شیائومی

 

حل مشکلات با کمک رایانه

در این مقاله به بررسی علت دیر شارژ شدن باتری گوشی شیائومی می پردازیم ، و راهکار های رفع این مشکل را برای شما ذکر می کنیم.

 

۱_کابل یا آداپتور

کابل یا آداپتور اولین چیزهایی هستند ، که وقتی گوشی شما دیر شارژ می‌شود باید آنها را بررسی کنید و اطمینان داشته باشید ، برق شما آمپر کافی برای شارژ گوشی شما دارد ، زیرا هرچه آمپر کمتر به شارژر گوشی برسد ، گوشی مدت زمان زیادی میخواد تا شارژ شود .

۲_ پورت شارژ

یکی دلایل که در دیر شارژ شدن باتری گوشی شیائومی بسیار موثر است گرفتی و گرد و غبار بر روی پورت گوشی شیائومی است ، کثیفی بر روی پورت شارژ می‌تواند مانع از اتصال صحیح کابل شارژ به کنتاکت‌های شارژ داخل پورت شود ، که در پایین تر نحوه تمیز کردن آن را ذکر کردیم.

۳_ خرابی باطری گوشی

دیگر از دلایلی که می‌تواند منجر به دیر شارژ شدن باتری گوشی شیائومی شود خرابی باطری موبایل است .

باطری یک عمر مفیدی دارند و طی استفاده طولانی مدت از گوشی عمر باتری آن نیز به مرور کاهش پیدا می‌کند.

باتری بعد از استفاده مکرر از آن مخصوصا زمانی که حین شارژ از آن استفاده شود ضعیف شده زیرا هر باتری یک چرخه شارژ مشخصی دارد و نمیتوان آن را با روز اول مقایسه کرد .

۴_ شارژر بی سیم

یکی از شگفتی های تکنولوژی شارژر بی‌سیم است ، اما یک عیبی که دارد که محدودیت شارژ آن پایین است ، پد شارژ گوشی شما را کند تر از کابل شارژ می کنید ، و یک دلیل دیگر وقتی گوشی شما با قاب بر روی پد شارژ می‌گذارید دیر تر شارژ می شود.

بنابراین قبل از قراردادن موبایل خود بر روی پد شارژ قاب خودرا بردارید.

۵_ خرابی سوکت شارژ

یکی از دلایل دیر شارژ شدن باتری گوشی شیائومی خرابی سوکت است.

دلیل خرابی سوکت شارژ زمان استفاده گوشی هنگامی که متصل به شارژ است .

و همچنین وقتی سوکت شارژ صدمه می‌بیند و از فرم اصلی خارج می‌شود و کانکتور شارژ شارژ به آن متصل نمیشود .

۶_ برنامه های پس زمینه گوشی

اجرا بیش از حد برنامه ها در پس‌زمینه باعث می شود که شارژ گوشی شما زودتر خالی شود ، و اگر در حال شارژ باشید باعث می‌شود دیر تر شارژ شود ، زیرا شارژ هم‌زمان باتری و برنامه های پس زمینه گوشی شما را شارژ می کند ، این کار باعث می‌شود که شارژ ورودی شما دیرتر پر شود .

 

۳راهکار اصلی برای رفع مشکل دیر شارژ شدن باتری گوشی شیائومی

 

 

۳راهکار اصلی برای رفع دیر شارژ شدن باتری گوشی شیائومی

۳راهکار اصلی برای رفع دیر شارژ شدن باتری گوشی شیائومی

 

 

 

۱_آداپتور

 

اول اطمینان حاصل شوید که درگاه شارژ گوشی شما تمیز از هرگونه زباله است ، همچنین، بررسی کنید که آیا کابل شارژ به درستی به تلفن متصل است .

اگر از آداپتوری که با گوشی شما بوده استفاده نمیکنید و خودتان دوباره تهیه کردید، ممکن است آداپتور با گوشی شما سازگار نباشد و باعث ایجاد مشکل شود .

برای رفع مشکل دیر شارژ شدن باتری گوشی شیائومی از آداپتور اصلی استفاده کنید و ببینید آیا این مشکل را حل می‌کند.

۲_ تمیز کردن پورت شارژ

همانطور که چندی پیش گفته شداگر گرد و غبار یا کثیفی روی درگاه شارژ پیدا کردید، به خصوص روی کنتاکت‌های فلزی شارژ، درگاه شارژ باید تمیز شود ، کثیفی بر روی پورت شارژ گوشی را میتوانید با یک خلال دندان تمیز کنید زیرا خلال دندان نرم‌ و نارسانا است و به پورت آسیب نمی‌رساند.

۳_ غیر فعال کردن برنامه های پس زمینه

برای غیر فعال کردن برنامه های پس زمینه به تنظیمات مصرف باتری گوشی رفته و برنامه هایی که از آن گاهی اوقات استفاده کرده را غیر فعال کنید .

در گوشی های اندروید شیائومی در قسمت تنظیمات

_ گزینه باتری را انتخاب کرده

_روی مصرف باتری فشار دهید

_برنامه های کم مصرف را پیدا کنید

_برنامه را انتخاب کنید

_گزینه محدود کردن پس زمینه را انتخاب کنید تا مصرف پیش زمینه متوقف شود .

 

سخن پایانی …

 

همراه رایانه در این مقاله علت و راهکار های مشکل دیر شارژ شدن باتری گوشی شیائومی را با شما در میان گذاشت ، اگر راهکارها را انجام دادید و شما هنوز مشکل دارید میتوانید با کارشناسان همراه رایانه در صورت هرگونه مشکل بصورت ۲۴ ساعته به شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ ارتباط برقرار کنید .

حل مشکلات با کمک رایانه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *