اندروید, اینترنت و شبکه, دسته‌بندی نشده, موبایل, نرم افزار, همه مطالب

مشکل رجیستر نشدن گوشی هواوی

حل مشکلات با کمک رایانه               

اگر با مشکل رجیستر نشدن گوشی هواوی مواجه شدید ، کافیه شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ رو بدون کد و با تلفن ثابت شماره گیری کنید ( تماس با موبایل ممکن نیست )  تا کارشناسهای همراه رایانه خیلی سریع مشکل شما رو برطرف کنند .

در صورتی که خط ثابت ندارید مطلب ( تماس با مشاورین همراه رایانه  ) رو مطالعه کنید .

 

حتماً برای شما هم پیش آمده که بعد از خرید تلفن همراه به دنبال این بودید که از اصالت گوشیتون مطمئن بشید و بعد اون رو فعال کنید یکی از راه‌هایی که میشه از اصالت کالای خریداری شده مطمئن شد رجیستری موبایل هست . به طور خلاصه طرح رجیستری گوشی یعنی تنها محصولاتی که توی سامانه همتا ثبت شدند قابل استفاده هستند و همه اون موبایل‌هایی که به صورت قاچاقی فروخته شدن از کار میفتن و قابلیت فعال سازی ندارن !! توی این مقاله تصمیم گرفتیم در مورد مشکل رجیستر نشدن گوشی هواوی با شما مطالبی رو به اشتراک بگذاریم پس ما رو تا انتها همراهی کنید .

 

حل مشکلات با کمک رایانه

بررسی مشکل رجیستر نشدن گوشی هواوی

بررسی مشکل رجیستر نشدن گوشی هواوی

بررسی مشکل رجیستر نشدن گوشی هواوی

 

به محض اینکه طرح رجیستری گوشی در کشور ما فعال شد تمام مدل‌ها و محصولات هواوی هم شامل این طرح شدن و بعد از خرید موبایل باید کد فعال سازی رو داخل دستگاه وارد می کردیم .
در ابتدا مواردی که لازم هست برای رجیستر کردن گوشی هواوی بدونید رو عنوان می‌کنیم و بعد در مورد مشکل رجیستر نشدن گوشی هواوی مطالبی رو بیان خواهیم کرد .

 

۳ راه برای مشکل رجیستر نشدن گوشی هواوی

3 راه برای مشکل رجیستر نشدن گوشی هواوی

۳ راه برای مشکل رجیستر نشدن گوشی هواوی

 

۱. شماره گیری کد USSD :

کد #۷۷۷۷* رو شماره‌گیری کنید . بعد از این گزینه فعال کردن یا عدد ۲ رو انتخاب کنید .
حالا از شما کد می‌خواد که بهش میگن کد IMEI این شناسه رو وارد کنید و گزینه ارسال رو بزنید .
در مرحله بعد از شما خواسته میشه شماره تلفنی که در این گوشی می‌خواهید استفاده کنید رو بنویسید
مرحله بعدی باید اون کدی که از فروشنده گوشی دریافت کرده بودید و اسمش کد فعال‌سازی بوده رو داخل کادر وارد کنید . خب دوستان تا اینجا که خوب پیش رفتیم ، بریم سراغ مرحله آخر که تایید نهایی هست و باید عدد یک رو انتخاب کنیم تا رجیستری گوشی فعال بشه !

 

۲. سامانه همتا :

در صفحه‌ای که باز میشه شماره سیم کارتی که قراره گوشی به اون متصل بشه رو وارد کنید در قسمت کد همون کد IMEI گوشی رو در کادر مربوط به خودش اضافه کنید و کد فعال سازی که فروشنده گرفتید رو هم در جای خودش وارد کنید و دکمه فعال سازی رو بزنید .

 

۳. استفاده کردن از اپلیکیشن همتا برای رجیستری گوشی هواوی :

در اپلیکیشن همتا به قسمت فعال سازی موبایل برید و در این قسمت همون کد IMEI رو وارد کنید تا فعال سازی گوشیتون انجام بشه .

 

 

دلایل مشکل رجیستر نشدن گوشی هواوی و راه حل آن

دلایل مشکل رجیستر نشدن گوشی هواوی و راه حل آن

دلایل مشکل رجیستر نشدن گوشی هواوی و راه حل آن

 

یکی از دلایل مهمی که باعث مشکل رجیستر نشدن گوشی هواوی میشه ، خطای استعلام شناسه IMEI هست که در ادامه چگونگی رفع این مشکل رو بررسی می‌کنیم و راه حل های مناسب رو ارائه میدیم. با ما همراه باشید .

 

 

۶ راه حل برای مشکل خطای IMEI 

6 راه حل برای مشکل خطای IMEI 

۶ راه حل برای مشکل خطای IMEI

 

۱- شناسه IMEI نامعتبر است :

ممکنه شناسه imei رو اشتباهی وارد کرده باشید پس یک بار دیگه شناسه رو بررسی کنید .

 

۲- شناسه IMEI دوم :

بعضی گوشی‌ها دو تا سیم کارت میخوره و برای هر کدوم از سیم کارت‌ها باید یک شناسه وارد سامانه بکنید تا اجازه ثبت دستگاه توی سامانه گمرک رو دریافت کنید .
پس برای ثبت شناسه دوم توی سامانه گمرک روی علامت به علاوه سبز رنگ بزنید و شناسه دوم یا حتی سوم رو وارد کنید اگر هم گوشی شما یه دونه سیم کارت می‌خوره و خطای استعلام دریافت کردید باید مرکز پاسخگویی همتا به شماره ۰۹۶۳۶۶ تماس بگیرید و برای حل شدن مشکلتون درخواست ثبت کنید .

 

۳- دستگاه قدیمی است :

اگر موبایل شما قدیمی هست دیگه نیازی به این نیست که داخل سامانه رجیستری اون رو فعال سازی کنید چرا که در این صورت به شما پیغام خطای نامعتبر بودن دستگاه رو میده .

 

۴- دسترسی نداشتن به شناسه IMEI :

اگر شناسه وی جعبه رو ندارید یا حتی شناسایی روی بدنه مخدوش شده می‌تونید کد ستاره ۰۶ مربع رو ماره‌گیری کنید تا شناسه گوشی شما براتون ارسال بشه .

 

۵- اطلاعات موجود نمی‌باشد :

اگر با این پیغام خطا روبرو شدید حتماً به نزدیک‌ترین دفتر گمرکی اطراف خودتون مراجعه کنید تا مشکل شما در سامانه همتا بررسی بشه .

 

۶- نام کاربری یا رمز عبور نامعتبر می‌باشد :

اگر با این پیغام مواجه شدین حتماً فرایند فعالسازی رو در ساعات دیگه یا از درگاه‌های مختلف که میشه به سامانه همتا دسترسی داشت ، پیگیری کنید .

 

کلام آخر

در آخر به این نکته توجه کنید که گوشی‌های هواوی از چهاردهم اسفند سال ۹۶ وارد طرح رجیستری شدن و همه گوشی‌هایی که قبل این تاریخ فعال شدن نیازی به رجیستر کردن ندارن و مشکلی براشون پیش نمیاد . پس فقط کسانی که بعد از این تاریخ گوشی نو خریدن باید طرح رجیستری رو فعال کنن چون اگر این کار انجام نشه فقط به مدت یه ماه می‌تونن از تلفنشون استفاده کنند بعد از اون دستگاه موبایل اون‌ها غیر فعال میشه . ما در این مطب سعی کردیم تمام مواردی که باعث مشکل رجیستر نشدن گوشی هواوی میشه رو با نکات مهمش برای شما بازگو کنیم.

امیدوارم تونسته باشیم به حل مشکل رجیستر نشدن گوشی هواوی شما کمک کرده باشیم. باز هم اگر همه نکاتی که گفته شد رو رعایت کردید و همچنان با مشکل رجیستر نشدن گوشی هواوی مواجه هستید، کارشناسان توانای تیم همراه رایانه به صورت ۲۴ ساعته ، آماده‌ی پاسخگویی به شما عزیزان هستند .

حل مشکلات با کمک رایانه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *