اینترنت و شبکه, اینستاگرام, شبکه های اجتماعی, همه مطالب

مشکل ریکوئست دایرکت اینستاگرام

حل مشکلات با کمک رایانه               

چنانچه شم هم جزو افرادی هستید که با مشکل ریکوئست دایرکت اینستاگرام روبه رو هستید لازم است تا برای ارتباط با کارشناسان همراه رایانه  با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ بدون وارد کردن هیچ گونه کد و پیش شماره و با تلفن ثابت ( تماس با موبایل امکان پذیر نیست ) تماس بگیرید تا کارشناسان مجرب و با تجربه همراه رایانه شما کاربران عزیز را راهنمایی کنند . در صورتی که نتوانستید با شماره فوق تماس بگیرید از پست شماره تماس مشاوران همراه رایانه استفاده نمایید .

اپلیکیشن اینستاگرام یکی ازشبکه های اجتماعی پر مخاطبی است که کاربران زیادی را به خود جذب کرده است . برای ارتباط با پشتیبانی و دریافت ۸ راه ارتباط با پشتیبانی و همچنین حل ۱۰ مشکل رایج  این پلتفرم لازم است تا ابتدا مطلب پشتیبانی اینستاگرام را مطالعه کنید .

این برنامه یکی از بهترین شبکه های اجتماعی برای سرگرمی و برقرار ارتباط است و می توان به سادگی از طریق دایرکت کامنت ریپلای استوری یا ارسال پست  با یکدیگر ارتباط برقرار کنند .

اکثر این ارتباط از طریق دایرکت انجام می شود  و در اینجا که یک صفحه خصوصی می باشد پیام ارسال می کنند گاهی مکن است پیام هایی را شما ارسال کنید و ببینید روزها و حتی هفته ها گذشته اون شخص درحالی که آنلاین هست پیام تان را نه سین کرده و نه پاسخی داده است یا بلعکس دوستانتان می گویند که به شما پیام هایی را ارسال کرده اند ولی متاسفانه در صفحه دایرکت اون پیام ها رو مشاهده نمی کنید مشکل کار کجاست ؟

به نظر شما چه اتفاقی افتاده است ؟

حل مشکلات با کمک رایانه

آیا مشکل از پیام شما یا مخاطبتان بوده است ؟

مشکل از برنامه است ؟

 

و دیگر سوالاتی که ممکن است در ذهن شما ایجاد شود ، نگران چیزی نباشید همراه رایانه اینجا هست تا به تمام سوالات شما عزیزان پاسخ درست و مناسبی دهد . در ادامه مطلب قصد داریم تا ریکوئست دایرکت را برای شما شرح و توضیح دهیم همراه رایانه را همراهی کنید تا نکته مورد نظر دست پیدا کنید .

ریکوئست دایرکت اینستاگرام

ریکوئست دایرکت اینستاگرام

ریکوئست دایرکت اینستاگرام

ریکوئست دایرکت یعنی چه ؟

ریکوئست در واقع به معنای درخواست دادن است ؛ ریکوئست اینستاگرام در صورتی است که می خواهید فرد فالو کنید یا به او در دایرکت پیام ارسال کنید .

چگونه ریکوئست دایرکت را قبول کنیم ؟

ابتدا وارد قسمت دایرکت های اینستاگرام خود شوید در اینجا بالای صفحه یک گزینه به رنگ آبی با اسم ( Request ) مشاهده می کنید و روبه روی آن تعداد ریکوئست ها را می بینید .

وقتی قصد دارید که ببینید که چه کسانی به شما ریکوئست دادن می توانید روی گزینه ( Request ) کلیک کنید وارد صفحه جدیدی می شوید .

در این صفحه تعداد افرادی را می بینید که به شما در خواست دایرکت داده را مشاهده می کنید و می توانید بدون اینکه شخص مقابل متوجه شود پیام های اون شخص را بخوانید

حالا در اینجا می توانید ریکوئست دایرکت خود را مدیریت کنید در اینجا سه تا گزینه با نام های (Accept) و (Delete) و (Block)  را مشاهده می کنید :

  • (Accept) – با انتخاب این گزینه می توانید پیغام های این مخاطب را دریافت کنید .
  • (Delete) – با کلیک کردن روی این گزینه می توانید به سادگی پیام ها و خود مخاطب را حذف کنید .
  • (Block)  – با یک ضربه روی این گزینه می توانید پیغام و مخاطب را مسدود کنید .

 

تا اینجای مطلب روش قبول کردن ، حذف کردن و مسدود کردن ریکوئست دایرکت را به شما آموزش دادیم حال ممکن است وقتی وارد صفحه دایرکت می شوید اصلا نتوانید افرادی را که به به شما درخواست دادن را مشاهده کنید .

چنانچه قادر به مشاهده افرادی که به شما ریکوئست دایرکت دادند نیستید نگران نباشید همراه رایانه در ادامه مطلب راهکار رفع آن را به شما شرح خواهد داد پس تا آخر این مقاله همراه رایانه را همراهی کنید .

 

رفع مشکل ریکوئست دایرکت اینستاگرام

اگر جزو افرادی هستید که با مشکل ریکوئست دایرکت اینستاگرام روبه رو شدید پس حتما راهکار هایی که قار است در ادامه برای شما باز گو کنیم را انجام دهید تا مشکلاتان حل بشود . این راهکار ها شامل موارد زیر می باشد .

  • بررسی اتصال اینترنت
  • دانلود نسخه جدید
  • بروز رسانی اینستاگرام
  • حذف و نصب دوباره اینستاگرام
  • بررسی سرور اینستاگرام
  • اطمینان از متصل بودن فیل . تر . شکن 

 

چنانچه با مطالعه مطلب فوق همچنان با مشکل ریکوئست دایرکت اینستاگرام مواجه شدید و واقعا دیگر نمی دانستید باید چه کاری را انجام دهید نگران نباشید کافی است تا با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ بدون کد و پیش شماره و با تلفن ثابت تماس بگیرید تا کارشناسان همراه رایانه شما کاربران عزیز را در این زمینه و همچنین اگر مشکلات دیگر برنامه های شبکه اجتماعی ، مشکلات سخت افزار ، نرم افزاری موبایل و کامپیوتر داشتید راهنمایی کنند .

حل مشکلات با کمک رایانه

مطالب مرتبط

یک فکر در مورد “مشکل ریکوئست دایرکت اینستاگرام

  1. ملیحه اعظمی گفت:

    سلام پیج کاری دارم کسانی که باراول میخان پیام بدن نمیتونن ریکسویتم قفل شده اجازه پیام دادن را نمیده یکبار بخاطر اینکه سن قانونی را وارد نکرده بودم این مشکل داشت برطرفش کردم با فرستادن عکس پاسپورت وتغییر تاریخ تولد درست شد الان بازچندوقته دوباره همین طور شده راه حلی داره

    1. رضا کیوانلو گفت:

      سلام راه حل های زیادی داره با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ تماس بگیرید

  2. ali گفت:

    سلام چندماهه ریکوئست هام اصلا کار نمیکنه یعنی نمیتونن پیام بدن اگرم بدن به من نمایش داده نمیشه اصلا یدونه پیام هم. چطور میشه حلش کرد؟

    1. رضا کیوانلو گفت:

      سلام به شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *