اندروید, اینترنت و شبکه, دانلود, دانلود اندروید, موبایل, همه مطالب

مشکل سازگار نبودن برنامه با گوشی سامسونگ

حل مشکلات با کمک رایانه               

اگر مشکل سازگار نبودن برنامه با گوشی سامسونگ را دارید ، کافیست شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ را بدون کد و با تلفن ثابت ( تماس از طریق موبایل ممکن نیست ) شماره گیری کنید تا کارشناسان همراه رایانه در اسرع وقت مشکل شما را برطرف کنند .

در صورتی که خط ثابت ندارید مطلب تماس با مشاورین همراه رایانه را مطالعه کنید .

آیا تا به حال برایتان پیش آمده که می‌خواهید برنامه ای را روی گوشی اندروید خود نصب کنید اما با پیام” دستگاه شما با این نسخه سازگار نیست” ، مواجه می شوید ؟

ممکن است اطلاعات برنامه را در Google play store باز کنید ، ولی دکمه نصب پنهان می‌شود و پیام” دستگاه‌ شما با این نسخه سازگار نیست “را نشان می‌دهد .

این مشکل مانند عدم نصب برنامه در اندروید نیست بلکه نشان دهنده این است که گوشی شما با برنامه سازگاری ندارد .
در این مقاله می‌خواهیم ۵ راه حل عالی برای رفع مشکل سازگار نبودن برنامه با گوشی سامسونگ را بررسی کنیم با ما همراه باشید .

حل مشکلات با کمک رایانه

 

 

۵ روش رفع مشکل سازگار نبودن برنامه با گوشی سامسونگ

 

مشکل سازگار نبودن برنامه با گوشی سامسونگ

مشکل سازگار نبودن برنامه با گوشی سامسونگ

 

۱. بروزرسانی سیستم عامل اندروید:

اولین عاملی که بایستی انجام دهید هنگامی است که با پیام “دستگاه شما با این نسخه سازگار نیست “روبه‌رو می شوید . نسخه های بروز اندروید با آخرین API از هدف های سازندگان تلفن است .

شاید بروزرسانی اندروید مهیج نباشد اما باید آن را نصب کنید تا گوشی با سرویس های جدید و برنامه ها سازگار شود . برای این کار کافیست به تنظیمات گوشی مراجعه کنید و سپس به system بروید .

حال گزینه system updates را انتخاب کرده و روی گوشی خود آخرین بروزرسانی را نصب کنید . پس از اینکه آخرین آپدیت را دانلود و نصب کردید ، به play store مراجعه کنید و برنامه را مجددا دانلود کنید .

 

۲.ممکن است حافظه پنهان Google play store خراب شده باشد:

فروشگاه گوگل پلی حافظه پنهان را جمع می‌کند تا ورودی های جستجوی شما را ذخیره داشته باشد و صفحاتی که بیشتر می‌بینید را برای شما به سرعت باز کند . وقتی Google play store داده های حافظه پنهان را جمع میکند ، امکان دارد در دانلود برنامه ها با مشکلاتی روبرو شوید و یا ممکن است خطاهای سازگاری ایجاد شود .

برای رفع این مشکل ابتدا وارد منوی گوشی خود شوید و گوگل پلی استور را از منو پیدا کنید و روی آن به مدت طولانی نگه دارید . سپس آیکون “i” را انتخاب نموده تا اطلاعات برنامه باز شود . حال روی گزینه Storage & Cache را بزنید و clear cache را انتخاب کنید.

در ابتدا شاید Google play store به آهستگی پیش برود چون همه چیز را از اول دانلود می‌کند . برای اینکه خیالتان راحت شود به اطلاعات برنامه بروید و نگاه کنید آیا دکمه نصب آن جا هست یا خیر.

 

۳. آپدیت گوگل پلی استور را پاک کنید:

به روزرسانی آخرین نسخه Google play store امکان دارد در گوشی اندروید شما اختلال ایجاد کند پس وقت آن رسیده که بروزرسانی های اخیر این برنامه را پاک کرده و به نسخه پایدار برگردانید .

برای این کار وارد اطلاعات گوگل پلی شوید و نماد سه نقطه که در گوشه بالا سمت راست است ، انتخاب کنید . سپس روی گزینه Unistall updates ضربه بزنید و در نهایت تایید را بزنید ‌.

 

۴. یک برنامه را از وب دانلود کنید:

اگر چنانچه با خطای “دستگاه شما با این نسخه سازگار نیست” روبرو شدید ، بایستی یک فایل APK را از وب دانلود کنید اما قبل از بارگذاری و نصب آن باید مجوز مربوطه را در گوشی خود روشن کنید .

برای این کار روی برنامه Google Chrome به مدت طولانی نگه دارید تا اطلاعات آن باز شود . سپس گزینه install unknown apps را انتخاب کنید و بعد دکمه Allow from this source را روشن کنید .
حالا یک فایل APK را از وب بارگذاری کنید و روی آن ضربه بزنید تا در گوشی نصب شود .

توجه داشته باشید که موقع دانلود فایل های APK از وب ، باید نام های شناخته شده ای مانند APK Mirror را انتخاب کنید .

اگر آخرین APK Android با نسخه اندروید موبایل شما سازگاری ندارد ، بهتر است نسخه قدیمی APK را از منبع دلخواهتان بارگذاری کنید.

 

۵. یک کاستوم رام نصب کنید:

قبل از اینکه کاستوم رام روی گوشی اندروید خود نصب کنید، بهتر است مراقب باشید .لازمه نصب کاستوم رام، روت کردن گوشی اندروید است.این عمل امکان دارد گارانتی را باطل کند و یک خطای کوچک ممکن است مشکلات زیادی به وجود بیاورد.
احتمالا CPU گوشی اندروید شما با آخرین نسخه اندروید سازگار است، اما OEM تصمیم گرفت پشتیبانی را کمتر کند .بعد از اینکه کاستوم رام روی گوشی خود نصب کردید ، به Google play store بروید و برنامه ها را بدون اینکه مشکل سازگاری داشته باشد ، نصب کنید .

 

 

متن پایانی

از اینکه مارا همراهی کردید سپاسگذاریم . در این مقاله سعی کردیم ۵ راه حل رفع مشکل سازگار نبودن برنامه با گوشی سامسونگ را برای شما عزیزان ارائه دهیم و به طور کامل مراحل انجام هر روش را بازگو کردیم .

چنانچه پس از خواندن مطلب باز هم سوال و یا مشکلی برایتان پیش آمد با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ تماس بگیرید تا کارشناسان همراه رایانه که به صورت شبانه روزی پاسخگو می‌باشند ، به رفع مشکل شما بپردازند .

ضمنا شماره فوق را باید از طریق تلفن ثابت و بدون کد شماره گیری کنید .
امیدوارم این مقاله برایتان مفید بوده باشد و مشکل سازگار نبودن برنامه با گوشی سامسونگ شما برطرف شده باشد .

حل مشکلات با کمک رایانه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *