اندروید, ایمیل, اینترنت و شبکه, جیمیل, موبایل, نرم افزار, همه مطالب

مشکل سینک نشدن جیمیل در اندروید

حل مشکلات با کمک رایانه               

اگر با مشکل سینک نشدن جیمیل در اندروید مواجه شدید کافیه شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ از تلفن ثابت بدون کد(تماس از طریق موبایل امکان پذیر نیست )تماس بگیرید تا کارشناسهای همراه رایانه خیلی سریع مشکل شمارو برطرف کنند.
درصورتی که یک خط ثابت ندارید مطلب تماس بامشاورین همراه رایانه رو مطالعه کنید.

ما تصمیم گرفتیم قبل از پرداختن به موضوع اصلی این مقاله کمی درمورد جیمیل و کاربردهای آن درگوشی صحبت کنیم و اطلاعاتمان را در این زمینه در اختیار شما کاربران گرامی قرار دهیم امیدوارم از این آموزش لذت ببرید .

جیمیل چیست؟

جیمیل یک سرویس رایانامه رایگان است که توسط گوگل ساخته شده است . نسخه آزمایشی گوگل در ۱ آوریل ۲۰۰۴ ارائه شد . به این صورت که هرکاربر می توانست با دریافت دعوت نامه از کاربر دیگر که دارای حساب جیمیل بود دارای حساب رایانه شود و از خدمات آن استفاده کند .

این سرویس اولین سرویس ایمیلی در دنیا بود که یک گیگابایت فضا به کاربرانش می داد . همچنین اولین سرویسی بود که همه نامه هایی که بین دوشخص رد و بدل میشد را به صورت قطاری و پشت سرهم نشان می داد .

حل مشکلات با کمک رایانه

 

۹راه حل مشکل سینک نشدن جیمیل دراندروید

راه حل مشکل سینک نشدن جیمیل اندروید

راه حل مشکل سینک نشدن جیمیل اندروید

دراین مطلب قصد داریم به مشکل وصل نشدن جیمیل بپردازیم و روش های رفع مشکل سینک نشدن جیمیل را به شما آموزش دهیم.

۱. ریستارت کردن دستگاه

 

یکی از راحت ترین راههایی که میتوانید برای رفع مشکل وصل نشدن جیمیل انجام دهید ریستارت کردن گوشی می باشد . به این منظور با راه اندازی مجدد موبایل اشکالات جزیی برطرف میشود و ودستگاه بحالت عادی بر میگردد .

 

۲ . بروزرسانی جیمیل

اگر با راه اندازی گوشی مشکل سینک نشدن جیمیل برطرف نشد بهتر است که برنامه جیمیل خود را بروزرسانی کنید  ، معمولا با بروزرسانی خطاها و اشتباهات نرم افزاری برطرف شده و بسیاری از مشکلات حل میشود .

 

۳‌‌ . بررسی اینترنت 

در بسیاری از موارد مشکلات و عدم اتصال اینترنت باعث میشود که جیمیل سینک نشود ، اگر وای فای استفاده میکنید دقت داشته باشید که اپرتوار اینترنت شما مشکلی نداشته باشد و مودم مشکلی نداشته باشد و اگر از اینترنت همراه استفاده میکنید بسته اینترنتی خود را چک کنید و دقت داشته باشید که گوشی شما درحالت پرواز نباشد .

 

۴ . بررسی پسورد

اگر با روش های ذکر شده مشکل وصل شدن جیمیل برطرف نشد باید وارد حساب کاربری خود شوید و از صحیح بودن رمز عبور مطمئن شوید.

 

۵ . بررسی تنظیمات همگام سازی جیمیل

در این روش برای رفع مشکل سینک نشدن اکانت گوگل جیمیل خود را باز کنید . سپس ازبالای صفحه سمت چپ سه خط افقی را انتخاب کنید . با این کار یک منو درسمت چپ برایتان نمایش داده میشود . به سمت پایین صفحه بروید و گزینه setting را انتخاب کنید .

دراین مرحله گزینه sync gamil را پیدا کرده و تیک روبروی آنرا فعال کنید .

 

۶ . بررسی تنظیمات همگام سازی گوشی 

در این مرحله می توانید تنظیمات همگام سازی گوشی خود را بررسی کنید . برای این کار وارد تنظیمات گوشی شوید و گزینه Cloud and accounts را انتخاب کنید . و بعد Accounts را انتخاب کنید و سه نقطه بالا صفحه را بزنید و سپس گزینه Turn on auto sync را انتخاب کرده تا همگام سازی خودکار گوشی فعال شود .

اگر این گزینه ازقبل فعال بود یکبار ازاول خاموش و روشن کنید .

 

۷ . خالی کردن حافظه گوشی 

پرشدن گوشی مشکلات زیادی را بوجود میاورد و میتواند در عملکرد آن تاثیر بگذارد . پیشنهاد میکنیم با حذف برنامه ها و فایل های اضافی حجم آن را کم کنید و فضای خالی آن را زیاد کنید با اینکار میتوانید مشکل همگام سازی نشدن جیمیل را برطرف کنید .

 

۸ . حذف دیتای جیمیل

یکی از روش های رفع مشکل سینک نشدن جیمیل پاک کردن فایل های اضافه این برنامه میباشد . برای اینکار باید وارد تنظیمات گوشی شده و Apps را انتخاب کنید .

درصفحه بعد اپلیکیشن جیمیل را پیدا کرده و روی آن اشاره کنید . در قسمت بعد گزینه Storage را انتخاب کنید و در صفحه نمایش داده شده clear dataرا انتخاب کنید در اخر هم بررسی کنید تا مشکل همگام سازی جیمیل برطرف شده یا خیر .

 

۹. استفاده از مرورگر

اگر ایمیل خود را بغیر از گوگل درسایت دیگری ساخته اید به طور مثال درسایت یاهو ایمیلیتان را ساخته اید توصیه میکنیم به سایت یاهو رفته و ایمیل خودرا چک کنید و ببینید همگام سازی شده یا خیر.

 

نتیجه گیری

دراین پست از همراه رایانه درباره مشکل وصل نشدن جیمیل در اندروید توضیح دادیم یکی از دلایل این مشکلات قطع اینترنت ، کمبود حافظه ، عدم بروزرسانی اپلیکیشن ، و اشکال درتنظیمات سینک گوشی است . برای حل این مشکلات راه حل های متنوعی ارائه داده شد ازجمله برطرف کردن مشکل عدم همگام سازی با برنامه جیمیل ، ریستارت کردن دستگاه ، بروز رسانی جیمیل ، بررسی اینترنت ، بررسی پسورد ،  بررسی تنظیمات همگام سازی جیمیل ، تنظیمات همگام سازی گوشی ، استفاده از مرورگر و خالی کردن گوشی است .
برای ارتباط با کارشناسان همراه رایانه و حل مشکل سینک نشدن جیمیل در اندروید با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ از تلفن ثابت بدون کد و پیش شماره تماس بگیرید تا تیم پاسخگویی همراه رایانه شما را راهنمایی کنند .

حل مشکلات با کمک رایانه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *