آیفون, امنیت, اینترنت و شبکه, موبایل, مودم adsl

مشکل عدم اتصال گوشی آیفون به وای فای مودم

حل مشکلات با کمک رایانه               

برای رفع مشکل عدم اتصال گوشی آیفون به وای فای مودم کافیست شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ را بدون کد و با تنها خط ثابت ( تماس از طریق موبایل امکان پذیر نمی باشد ) شماره گیری نمایید و با کارشناسان همراه رایانه در ارتباط باشید .

کاربرانی که خط ثابت دسترسی ندارند می توانند با مطالعه مطلب  تماس با مشاورین همراه رایانه  از طریق موبایل جهت رفع مشکل عدم اتصال گوشی آیفون به وای فای مودم با مشاوران در ارتباط باشید .

اکثرا این مشکل را کاربران دارند و نمی توانند به وای فای متصل شوند و به دنبال راه حل های مختلف می گردند که منشا این مشکل از کجا صورت میگیرد و از کجاست . دلایل زیاد و مختلفی وجود دارد ، پس تا پایان این پست از وبلاگ آموزشی با همراه رایانه همراه باشید .

 

چگونگی وصل نشدن مشکل عدم اتصال گوشی آیفون به وای فای مودم 

اگر دکمه وای فای شما روشن باشد وقتی که وارد منطقه ای شده اید ، که قبلا به وای فای آن منطقه متصل شده بودید ، به طور خودکار به وای فای متصل می شوید ، اما بعضی مواقع ممکن است دکمه وای فای گوشی شما روشن باشد و رمز را وارد کرده باشید ، ولی موبایلتان بهش وصل نشده به نظر شما باید چیکار کنیم ؟

حل مشکلات با کمک رایانه

 

چگونگی وصل نشدن مشکل عدم اتصال گوشی آیفون به وای فای مودم 

چگونگی وصل نشدن مشکل عدم اتصال گوشی آیفون به وای فای مودم

در قسمت پایین به علت مشکل عدم اتصال به گوشی آیفون به وای فای مودم می پردازیم ،  شما برای اینکه اشکالتان را متوجه شوید با همراه رایانه همراه باشید .

 

۶ دلیل برای مشکل عدم اتصال به گوشی آیفون به وای فای مودم

مشکل عدم اتصال گوشی آیفون به وای فای مودم ممکن است برایتان خیلی مشکل ساز باشد دلیل هایی وجود دارد باعث می شود اختلال هایی برایتان به وجود بیاید ، پس برای حل مشکل عدم اتصال به گوشی آیفون به وای فای مودم مطالب پایین را بررسی کنید .

6 دلیل برای مشکل عدم اتصال به گوشی آیفون به وای فای مودم

۶ دلیل برای مشکل عدم اتصال به گوشی آیفون به وای فای مودم

۱ – سیم یا کابل های مورد نظر 

وای فای ، مودم را بررسی کنید و از اتصال سیم ها و کابل ها اطلاع داشته باشید ، بعضی مواقع ممکن است سیم ها در جای درست متصل شده باشد ولی سیم های مورد نظر قطع وصلی داشته باشد یا خراب شده باشد . 

 

۲ – رمز عبور 

دقت داشته باشید که رمز عبور مناسب را وارد کنید و حتما رمز عبور مخصوص وای فای مورد نظرتان باشد و اعداد و ارقام را درست را وارد کرده باشید .

 

۳ – گوشی خود را سر موقع بروز کنید

اگر به موقع موبایلتان را بروز کنید پس از بروز شدن گوشیتان هنوزم مشکلتان ادامه دار بود باید بدانید که که تغییراتی برای تنظیمات وای فای رخ می دهد .

۴ – تنظیمات وای فای گوشی آیفونتان را بروز کنید

تغییراتی در تنظیمات وای فای وجود دارد که مشکل در اتصال گوشیتان به وای فای می شود ، مانند : نام کاربری ، رمز عبور و تنظیمات ایمنی .

 

۵ – مشکل تنظیمات ایمنی روتر

با راه اندازی مجدد گوشی ممکن است مشکل برطرف شود . برای اینکار لازم است ( روتر ) را خاموش کرده و صبر داشته باشید و بعد از چند دقیقه دوباره آن را روشن کرده و متوجه خواهید شد که آیا مشکل از روتر بوده یا خیر ؟ .  پس از آن اگر ادامه دار بود باید ریستارت کنید .

 

شاید برایتان این سوال پیش بیاید که مشکل روتر چیست ؟

این مشکل را اگر داشته باشید باعث می شود ، نتوانید به وای فای مورد نظر وصل شوید . این مشکل از کجا منشا می گیرد ؟ این مشکل از قسمت فنی یا تنظیمات ایمنی در روتر است .

۶ – مشکلات دیگری مثل تغییر دادن آی پی (IP)

به تنظیمات (Settings) موبایلتان می روید و گزینه ی Wi-Fi  انتخاب کنید .

اگر دقت داشته باشید وای فای وقتی متصل نباشد علامت تعجب (!)در بغل آن میاید و وقتی متصل باشید (دوتا فلاش) در بغل آن ظاهر می شود .

وقتی گزینه وای فای را انتخاب کردید قسمت (Renew Lease) را لمس کنید ، شما با این کار آی پی (IP) جدید برای موبایلتان اختصاص می دهید با این راهکار می توان مشکلتان را حل کنید .

تا پایان این پست از وبلاگ آموزشی با همراه رایانه همراه باشید .

 

 

 5 راه حل برای رفع مشکل عدم اتصال گوشی آیفون به وی فای مودم

۵ راه حل برای رفع مشکل عدم اتصال گوشی آیفون به وی فای مودم

در ادامه ما راه حل هایی را به شما نشان می دهیم شما با مطالعه مطالب می توان متوجه مشکلتان شده باشید و راحتی آن را حل کنید .

پس با همراه رایانه همراه باشید . 

 

۱ – اختلال در تنظیمات DNS

یک راه حل دیگری هم وجود دارد به نام DNS  که ممکن است موبایلتان و سرویس اینترنت شما با مشکل روبه رو شده باشد ، فقط دلیل خطا DNS این است که نمی توانید وب سایت مورد نظر را پیدا کنید و وارد آن شوید .

برای اینکه بتوانید وارد بشوید باید تنظیمات DNS را تغییر دهید با این کار مشکل شما حل می شود .

 

۲ : وی پی ان و آی پی را تغییر دهید 

دقت داشته باشید که وی پی ان شما قطع شده باشد چون باعث اختلال می شود . می توانید حتی به غیر از رفتن به برنامه وی پی ان خود آن را از تنظیمات موبایلتان خاموش یا قطع کنید :

{Setting}_{General}_{Vpn}_{Connect Demand}
تمام این مراحل را به ترتیب انجام دهید تا وی پی ان از طریق تنظیمات قطع شود .

 

۳ – تنظیمات گوشی را ریست کنید 

اول به تنظیمات موبایلتان بروید بعد قسمت {General} گزینه {Reset} را فشار دهید با اینکار اینترنت شما ریستارت می شود .

 

۴ – شبکه وای فای ، اتصال مجدد Forget 

وای فای مورد نظر را {Forget} را انتخاب کنید و برای اینکه به وای فای وصل شوید به {Setting} و بعد {WI-FI} را لمس کنید بعد از آن روی علامت وای فای بزنید و بعد دکمه {Forget this network} انتخاب کنید و در آخر گزینه {Forget} را بزنید با این کار تنظیمات وای فای پاک شده و دوباره وای فای مورد نظرا را انتخاب کنید و سپس رمز درست را وارد کنید .

اول قسمت های بالا را مطالعه کنید اگر بازم مشکلتان حل نشده بود مرحله آخر را انجام دهید .

 

۵ – ریست فکتوری 

اگر تمام مراحل بالا را انجام دادین و بازم مشکلتان پابرجا بود و حل نشده اخرین مرحله ریست فکتوری هست که تمام داده ها و برنامه هایتان را پاک می کند . فقط به این دقت داشته باشید قبل از اینکار حتما فایل هایتان و برنامه هایتان را یا در لپ تاپ ربخته یا به گوشی دیگری کپی کنید و انتقال دهید .

 

کلام آخر

اگر با مطالعه مطالب بالا هنوزم مشکل عدم اتصال گوشی آیفون به وای فای مودم شما ادامه دار بود و هنوز حل نشده بود و پا برجاست می توانید با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ دقت داشته باشید که بدون هیچ کد و پیش شماره فقط با خط ثابت تماس گرفته و با تلفن همراه پاسخگو نمی باشد و  کارشناسان همراه رایانه صبحت کنید مشاوره بگیرید و مشکلتان را حل کنید ، کاربران همراه رایانه در شبانه روز پاسخگو هستند .

 

 

حل مشکلات با کمک رایانه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *