اندروید, اینترنت و شبکه, موبایل, نرم افزار, همه مطالب

مشکل عدم نصب برنامه اندروید

حل مشکلات با کمک رایانه               

برای حل مشکل عدم نصب برنامه اندروید کافیست شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ را بدون کد و تنها با خط ثابت ( تماس از طریق موبایل امکان پذیر نمی باشد ) شماره گیری نمایید و با کارشناسان همراه رایانه در ارتباط باشد .

کاربرانی که خط ثابت دسترسی ندارند می توانند با مطالعه مطلب تماس با مشاورین همراه رایانه از طریق موبایل در جهت رفع مشکل عدم نصب برنامه اندروید با مشاوران در ارتباط باشند .

 

گوشی های اندروید پر کاربرد ترین دستگاه در کشور ایران است و به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب ، گوشی های اندروید از محبوبیت خاصی بین کاربران برخوردارند و افراد زیادی هستند که در جامعه که از آنها استفاده می کنند .

همانطور که می دانید هیچ برندو دستگاهی بدون عیب و نقص نیست و ممکن است در روند استفاده از آنها مشکلاتی برایتان پیش بیاید که باعث نارضایتی برای کاربران می شود . برای حل شدن مشکل باید آن را شناسایی کرده و از ریشه بررسی و حل کنید .

حل مشکلات با کمک رایانه

برای حل این مسکل تا پایان این وبلاگ آموسی با همراه رایانه همراه باشید .

حتما برایتان این سوال پیش میاید که چرا برنامه مورد نظرم روی گوشی نصب نمی شود ؟… علت های مختلفی وجود دارد که این مشکل برای موبایلتان پیش بیاید که در ادامه شما با علت ها و راه حل های مختلف آن آشنا می شوید ، پس با همراه ایانه همراه باشید .

 

۵ علت مشکل عدم نصب برنامه اندروید

۵ علت های عمده ای می تواند باعث بروز مشکل عدم نصب برنامه اندروید شود که تیم تولید محتوای همراه رایانه ۳ عامل اصلی را در ادامه مطلب برای شما شهر می دهد .

 

5 علت مشکل عدم نصب برنامه اندروید

۵ علت مشکل عدم نصب برنامه اندروید

 

۱ – فایل های مخرب :

بعضی مواقع فایل هایی وجود دارد که ناسالم هستند که شما از مخرب بودن آن اطلاع ندارید ولی موبایلتان می تواند تشخیص دهد که این فایل مخرب و ناسالم است .

وقتی می خواهید آن فایل یا برنامه را نصب کنید . با نصب آن موبایلتان ارور خواهد داد که این برنامه برای گوشی شما مضر است و امکان هنگ و کند شدن موبایلتان وجود دارد و بعضی مواقع ممکن است گوشیتان آن برنامه یا فایل را نصب نکند .

 

۲ – پر بودن حافظه داخلی گوشی :

دقت داشته باشید وقتی فضای موبایلتان پر باشد باعث هنگ و کند شدن موبایلتان می شود و با پر بودن فضا نمی توانید برنامه مورد نظر را نصب کنید . وقتی حافظه پر باشد باعث اخطار موبایلتان می شود ، پس حتما قبل از نصب برنامه فضا را خالی کنید .

اگر Application not installed برایتان آمد و حافظه خالی نداشته باشید می توانید آن را داخل رمی که داخل گوشی وجود دارد نصب کنید ، برنامه های سنگین را در رم انتقال دهید و بعد از آن برنامه مورد نظر را نصب کنید .

 

۳ – ناسازگاری برنامه :

بعضی برنامه ها هستند که ممکن است در سیستم عامل اندروید به مشکل بربخورد و ناسازگار باشد ، باعث شود خیلی مشکل ها برای گوشیتان به وجود اورد .

 

۴ – غیر فعال بودن UNKNOWN SOURCES:

گوشی های اندروید متشکل از سیستم عامل اندروید هستند که همه آن ها بخش امنیتی را دارند .

هر بخش وظیفه مخصوص خود را دارد ، وظیفه این بخش هم این است که برنامه های ناشناخته را نصب نمی کند و اجازه دسترسی به آن را نمی دهد ، یه موقع هایی ممکن است برنامه مورد نظر شما برایتان خیلی مهم باشد و حتما باید آن را نصب کنید ، ما مراحلی را به شما آموزش می دهیم که بتوانید برنامه مورد نظرتان را نصب کنید پس با همراه رایانه همراه باشید .

گزینه (UNKNOWN SOURCES) را کلیک کنید .

 در قسمت(Settings) موبایلتان شوید .

 دقت داشته باشید از بین گزینه ها (Unknown Sources) فعال باشد در صورت فعال نبودن آن را فعال کنید .

 

۵ – عدم شناسایی کارت SD:

یک دلیل ثابت برای نصب نشدن برنامه خراب بودن sd کارت است باید برای شناسایی مشکل مموری کارت را (mount) کنید .

اکثرا در بعضی گوشی ها مخصوصا گوشی های جدید این مرحله به صورت اتوماتیک خود به خود انجام می شود ولی بعضی مواقع ممکن است به صورت اتوماتیک انجام نشود، نگران نباشید به شما تمام مراحل را آموزش می دهیم .

اول – وارد تنظیمات (Settings) می شوید .

دوم – بخش (Storage) بشوید .

سوم – بخش (SD Card) را لمس کنید .

چهارم – بخش SD کارت را تب mount کنید .

پنجم – در آخر برنامه مورد نظر را دوباره نصب کنید .

 

۲ روش حل مشکل عدم نصب برنامه اندروید 

اگر مطالب بالا را مطالعه کرده باشید متوجه می شوید که چه علت هایی وجود دارد که باعث می شود برنامه در موبایلتان نصب نشده باشد و حالا شما باید به دنبال پیدا کردن راه حل برای این مشکل باشید .

 

2 روش حل مشکل عدم نصب نشدن برنامه اندروید

۲ روش حل مشکل عدم نصب نشدن برنامه اندروید

در قسمت پایین راه حل ها را به شما توضیح داده ایم پس با همراه رایانه همراه باشید .

 

۱ – خالی کردن حافظه داخلی گوشی :

اول وارد تنظیمات می شوید . قسمت (Battery and Derice Care) کلیک کرده ، بعد صفحه جدید برایتان باز می شود ، گزینه ای تحت عنوان (Storage) وجود دارد آن را انتخاب کنید ، صفحه جدیدی برایتان باز شود که به شما نشان می دهد چند درصد از حافظه شما پر است و هر قسمت چقدر و چند درصد پر است و با اینکار به شما راهنمایی می کند که به راحتی هر قسمت را دوست دارین و مورد نیازتان نیست را پاک کنید .

یک مورد دیگر هم وجود دارد که می توانید (Cache) برنامه را بزنید ، یا برنامه های اضافه و فایل های بلا استفاده را پاک کنید ؛ با این روش هایی که در بالا به شما توضیح داده ایم به راحتی حافظه داخلی را سبک کنید . 

 

۲ – بروزرسانی به موقع گوشی :

هروقت که پیام بروزرسانی میاید موبایلتان را سریع آپدیت کنید تا بتوانید با بروزرسانی جلوگیری از مشکلات جدید و مشکلات قبل را کمتر کنید . برای این کار باید اول(Softwara) و بعد (Update) در گوشی علامت بزنید .

 

کلام آخر

اگر با مطالعه مطالب بالا هنوز مشکل شما پابرجاست و حل نشده بود می توانید با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ تماس گرفته فقط دقت داشته باشید که شماره را فقط باید با خط ثابت و بدون تنها بدون هیچ کد شماره گیری نمایید و مشکلتان را با کارشناسان ۲۴ ساعته همراه رایانه حل کنید .

 

 

حل مشکلات با کمک رایانه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *