اینترنت و شبکه, اینستاگرام, شبکه های اجتماعی, همه مطالب

مشکل عدم نمایش استوری در اینستاگرام

حل مشکلات با کمک رایانه               

همراه رایانه برای حل مشکل عدم نمایش استوری در اینستاگرام در خدمت شماست ، برای ارتباط با مشاوران کافی ست با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ تماس بگیرید و یا به مطالعه این وبلاگ آموزشی بپردازید .

پلتفرم خارجی اینستاگرام ممکن است برای کاربران سوالاتی ایجاد کند و یا مشکلاتی بر سر راهشان قرار دهد که همراه رایانه برای حل آن ها شما را یاری می کند . مسائلی که پیش تر در سایت همراه رایانه مورد بررسی قرار گرفته است ، عبارت است از مشکل کانکت نشدن اینستاگرام و مشکل باز نشدن اینستاگرام در آیفون .

همانطور که می دانید اینستاگرام بستری امن برای کسب و کارمی باشد ، حال آن که برای کسب در آمد بیشتر بایستی پیج شما دیده شود . همراه رایانه می تواند در این مسیر شما را یاری کند . کافی ست مطالب افزایش فالوور اینستاگرام و افزایش بازدید پیج اینستاگرام واقعی با تبلیغ را لمس و مشاهده نمایید .

در ضمن پشتیبانی اینستاگرام نیز می تواند راهنمای خوبی برای شما کاربران عزیز باشد .

در ادامه مطلب به بررسی مشکل عدم نمایش استوری در اینستاگرام می پردازیم . همراه رایانه همراه شماست .

حل مشکلات با کمک رایانه

 

بررسی مشکل عدم نمایش استوری در اینستاگرام

 

بررسی مشکل عدم نمایش استوری در اینستاگرام

بررسی مشکل عدم نمایش استوری در اینستاگرام

ممکن است برای شما هم اتفاق بیفتد که از لود شدن استوری خود مطمئن هستید ولی متاسفانه برای شما نمایش داده نمی شود و یا اینکه قادربه مشاهده استوری دیگران نخواهید بود . این مشکلات ممکن است دلایل متعددی داشته باشد که ما سعی داریم این دلیل را مورد بررسی قرار دهیم . اگر با مشکل عدم نمایش استوری روبرو شده اید ، موارد زیر را بررسی کنید ؛

 

  1. ممکن است اینترنت دستگاه شما قطع و یا سرعت آن پایین باشد . در درجه اول اینترنت خود را چک کنید .
  2. از ابزارهای تغییر آی پی مناسب استفاده نمایید تا بتوانید به راحتی استوری بزارید و استوری های فالورای خود را مشاهده نمایید .
  3. اگرهنوز از نسخه قدیمی اینستاگرام استفاده می کنید ، همین الان آن را آپدیت نمایید تا مشکل عدم نمایش استوری حل شود .
  4. سیستم عامل تلفن هوشمند خود را ارتقا دهید ، تا نسخه های جدید با قابلیت های بیشتر و باگ های کمتر روی آن به راحتی نصب شود .
  5. با دستگاه های دیگری نیز امتحان نمایید زیرا ممکن است اختلال در سرور های خود اینستاگرام به وجود آمده باشد .
  6. یک بار برنامه را حذف و نصب نمایید و یا اینکه از برنامه خارج و مجدد وارد شوید ، این کار موجب حذف داده های اینستاگرام شده و برنامه با سرعت بیشتری عمل می کند .
  7. حافظه کش اینستاگرام خود را مرتب پاکسازی نمایید زیرا ممکن است حافظه آن پرشده باشد .
  8. فضای ذخیره سازی دستگاه خود را نیز چک کنید زیرا پربودن آن می تواند آپلود استوری را با مشکل مواجه کند .
  9. از طریق نسخه تحت وب عمل کنید و مشکل عدم نمایش استوری را حل و فصل نمایید .
  10. اگر قصد آپلود نمودن فیلم در استوری را دارید ، به فرمت و حجم آن توجه نمایید .
  11. لازم به ذکر است اگراینستاگرام شما را محدود کرده ، نمی توانید استوری بگذارید و فقط می توانید استوری بقیه را مشاهده نمایید .
  12. در جریان باشید گاهی ممکن است فالورو یا مخاطب مورد نظر شما ، بازدید استوری خود را به گونه ای تنظیم کرده باشد که شما قادر به دیدن آن نباشید .

آموزش درج استوری در اینستاگرام

ابتدا وارد اینستاگرام شوید ، همانطور که می بینید به صورت پیش فرض بخش خانه باز می شود . در کنار عکس پروفایل شما یک علامت پلاس وجود دارد . ب روی آن ضربه بزنید .

حالا عکس و فیلم مورد نظرتان را از گالری انتخاب نمایید و یا همان موقع به صورت آنلاین و با دوربین گوشی انجام دهید .

سپس با ستفاده از گزینه های ویرایش ، ادیت ، طراحی ، درج متن و لوکیشن و یا تگ نمودن پیج و…استوری خود را حرفه ای تر نموده و در نهایت بر روی گزینه داستان شما کلیلک کنید .

در ضمن آپشن بوم رنگ و نوشتن متن بدون تصویر و حتی چیدمان چندین عکس هم در استوری اینستا وجود دارد که در تصویر زیر مشاهده می کنید .

نکته

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید ، با کلیک بر روی آیکون تنظیمات می توانید طبق سلیقه خود ابزار های درج اینستاگرام را تغییر دهید .

همچنین شما می توانید استوری خود را از طریق کلیک بر روی علامت پلاس در پایین صفحه اینستاگرام بگذارید .

اگر می خواهید حرفه ای شوید و استوری های شما بازدید هر چه بیشتر داشته باشد ، تلفن خود را بردارید و شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ را شماره گیری کنید و با کارشناسان ما در ارتباط باشید .

 

و در پایان

ما سعی کردیم در این مطلب دلایلی که باعث عدم نمایش استوری در اینستاگرام می شود را به طور کامل بررسی نموده و راهکارهای آن را ارائه نمودیم . با خواندن مطلب بالا و امتحان نمودن حداقل چندین مورد به راحتی می توانید مشکل خود را حل کنید . اما اگر نیاز به مشاوره بیشتر داشتید ، با مرکز مشاوره کامپیوتر و موبایل همراه رایانه تماس بگیرید .

ما منتظر تماس شما عزیزان هستیم ( ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ ) بدون کد و تنها با خط ثابت

حل مشکلات با کمک رایانه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *