اندروید, اینترنت و شبکه, موبایل, نرم افزار, همه مطالب

مشکل قطعی و یا کار نکردن اینترنت گوشی سامسونگ

حل مشکلات با کمک رایانه               

اگر با مشکل قطعی و یا کارنکردن اینترنت گوشی سامسونگ مواجه شده اید ، می توانید برای رفع آن با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ بدون کد و پیش شماره و با تلفن ثابت (تماس از طریق تلفن همراه امکان پذیر نمیباشد) تماس بر قرار نمایید تا به کمک تیم کارشناسان همراه رایانه مشکل خود را حل کنید . مشاورین همراه رایانه در هفت روز هفته و به صورت ۲۴ ساعت شبانه روز آماده پاسخگویی به سوالات نرم‌ افزاری و سخت افزاری شما می‌باشد .

اگر به تلفن ثابت دسترسی نداشتید ، از سامانه شارژی همراه رایانه استفاده کنید . برای انجام این کار میتوانید مطلب تماس با مشاورین همراه رایانه را مطالعه کنید . در این مطلب تمام راهکار‌های ارتباط با کارشناسان همراه رایانه برای شما بیان شده است .

قطعی و یا کار نکردن اینترنت برای بسیاری از کاربران موضوع آزاردهنده‌ ای است ؛ چرا که برای انجام دادن بیشتر کارهای روزمره به اینترنت نیاز داریم . گوشی‌ های سامسونگ امروزه به دلیل کارکرد ساده و فوق‌ العاده طرفداران زیادی دارند ؛ اما یکی از مشکلاتی که کاربران گوشی های سامسونگ با آن درگیر هستند ، قطعی و یا کارنکردن اینترنت است که می‌ تواند علت‌ های مختلفی داشته باشد .

کارشناسان همراه رایانه در این مقاله به بررسی علت قطعی و یا کارنکردن اینترنت گوشی سامسونگ می‌پردازند و دلایل و راهکار های رفع این مشکل را ارائه می دهند تا اگر شما نیز جزو آن دسته از افرادی هستید که از این مشکل رنج می برند ، به راحتی بتوانید مشکل خود را برطرف کنید .

 

حل مشکلات با کمک رایانه

 

۱۰ دلیل مشکل قطعی و یا کار نکردن اینترنت گوشی سامسونگ

عوامل زیادی می تواند منجر به مشکل قطعی و یا کار نکردن اینترنت گوشی سامسونگ شوند . در ادامه ۱۰ مورد از رایج ترین این علت ها را مورد بررسی قرار می دهیم .

 

۱۰ دلیل مشکل قطعی و یا کار نکردن اینترنت گوشی سامسونگ

۱۰ دلیل مشکل قطعی و یا کار نکردن اینترنت گوشی سامسونگ

۱ . سیگنال ضعیف

سیگنال ضعیف می‌ تواند باعث قطع شدن اینترنت گوشی سامسونگ شود . اگر در مناطقی قرار دارید که پوشش شبکه ضعیف است ، مانند نقاط دور افتاده یا زیر زمین ، ممکن است اتصال شما به شبکه اینترنت به مشکل بخورد . در این حالت ، گوشی شما سعی می‌ کند به نزدیک‌ترین برج مخابراتی متصل شود ، اما اگر سیگنال کافی نباشد ، ممکن است اتصال قطع شود .

 

۲ . تنظیمات APN نادرست

تنظیمات APN ( Access Point Name ) برای اتصال به اینترنت ضروری هستند . اگر این تنظیمات به درستی پیکربندی نشوند ، شما قادر به استفاده از اینترنت نخواهید بود . در این حالت باید مطمئن شوید که تنظیمات APN شما با اطلاعات ارائه‌ دهنده خدمات گوشی سامسونگ شما همخوانی دارد و در صورت نیاز آن‌ ها را بروزرسانی کنید.

 

۳ . مشکلات نرم‌ افزاری

نرم‌ افزار گوشی سامسونگ گاهی اوقات می‌ تواند باعث قطع شدن اینترنت شود . این مشکلات ممکن است به دلیل وجود باگ‌ ها یا نیاز به بروزرسانی سیستم عامل ایجاد شوند . با شروع مجدد گوشی یا بروزرسانی نرم‌افزار ، می‌ توان این مشکلات را برطرف کرد و عملکرد اینترنت گوشی سامسونگ را بهبود بخشید .

 

۴ . مصرف بالای داده

اگر شما به حداکثر مصرف حجم داده‌ تان برسید ، ارائه‌ دهنده خدمات اینترنت گوشی سامسونگ قادر به ارائه خدمات به شما نخواهد بود . در این حالت ، معمولا اینترنت شما محدود می‌شود یا به طور موقت قطع می‌ شود . برای جلوگیری از این مشکل ، بهتر است به برنامه مصرف داده خود و استفاده از برنامه‌ های پر مصرف و داده بر توجه کنید .

 

۵ . فعال نبودن داده‌ های موبایل

گاهی اوقات ممکن است شما فراموش کنید که داده‌ های موبایل را در گوشی سامسونگ خود فعال کنید . بررسی کنید که این گزینه روشن باشد . همچنین ، اگر حالت پرواز فعال شده باشد ، اتصال شما به اینترنت قطع خواهد شد .

 

۶ . مشکلات سیم کارت

سیم کارت نادرست یا آسیب‌ دیده نیز می‌ تواند باعث قطعی اینترنت شود . اگر سیم کارت به درستی در محل خود قرار نگیرد یا دچار آسیب شده باشد ، گوشی قادر به اتصال به شبکه نخواهد بود .

 

۷ . تداخل سیگنال

برخی از دستگاه‌های الکترونیکی ممکن است با سیگنال تلفن همراه تداخل کنند . دستگاه‌ هایی مانند مایکروویو یا روترهای وای‌ فای ممکن است باعث اختلال در سیگنال‌ های دریافتی گوشی شوند . در چنین مواقعی بهتر است گوشی را از این دستگاه‌ ها دور نگه دارید .

 

۸ . اپلیکیشن‌های مخرب

برخی از اپلیکیشن‌ های نصب‌ شده بر روی گوشی می‌ توانند اینترنت را مختل کنند . این اپلیکیشن‌ ها ممکن است باعث استفاده غیرمجاز از داده‌ ها یا از کار انداختن اتصال اینترنت شوند . حذف یا غیر فعال کردن این اپلیکیشن‌ ها می‌ تواند به بهبود عملکرد اینترنت گوشی سامسونگ شما کمک کند .

 

۹ . مشکلات سخت‌افزاری

در برخی مواقع ، مشکلات سخت‌افزاری مانند آسیب دیدن آنتن گوشی یا مشکلات داخلی دیگر می‌ تواند منجر به عدم دسترسی به اینترنت شود . در این صورت ، بررسی و تعمیر گوشی توسط یک تعمیرکار متخصص لازم خواهد بود .

 

۱۰ . تنظیمات فایروال و امنیتی

برخی از تنظیمات امنیتی ، از جمله فایروال‌ های نصب شده ، می‌ توانند دسترسی به اینترنت را محدود کنند . اگر تنظیمات فایروال شما سختگیرانه باشد ، ممکن است از دسترسی به برخی سایت‌ ها یا خدمات جلوگیری کند . بررسی و تغییر این تنظیمات می‌ تواند به حل مشکل کمک کند .

 

 

۷ راهکار رفع مسکل قطع شدن و یا کار نکردن اینترنت گوشی سامسونگ

قطع شدن و یا کار نکردن اینترنت گوشی‌ سامسونگ می‌ تواند بسیار آزاردهنده باشد . در ادامه تیم کارشناسان همراه رایانه ۷ راهکار برای رفع این مشکل را ارائه می‌ دهند .

 

۷ راهکار رفع مسکل قطع شدن و یا کار نکردن اینترنت گوشی سامسونگ


۷ راهکار رفع مسکل قطع شدن و یا کار نکردن اینترنت گوشی سامسونگ

۱ . بررسی حالت پرواز

ابتدا حالت پرواز را بررسی کنید . اگر حالت پرواز فعال باشد ، تمام اتصالات اینترنت قطع می‌ شوند . برای غیرفعال کردن آن به شیوه زیر عمل کنید :

۱ _ به تنظیمات سریع دسترسی پیدا کنید .
۲ _ روی آیکون حالت پرواز ضربه بزنید تا خاموش شود .

 

۲ . راه‌اندازی مجدد گوشی سامسونگ

یکی از ساده‌ترین راهکار ها ، راه‌ اندازی مجدد گوشی سامسونگ است . این عمل می‌ تواند بسیاری از مشکلات موقتی را حل کند . با خاموش و روشن کردن گوشی ، سیستم‌ عامل به حالت اولیه باز می‌ گردد و ممکن است اتصال اینترنت شما بازیابی شود .

 

۳ . خاموش و روشن کردن Wi-Fi

اگر از اینترنت Wi-Fi استفاده می‌کنید ، خاموش و روشن کردن Wi-Fi ممکن است مؤثر باشد . گاهی اوقات ، مشکل به دلیل اختلال در ارتباط با روتر است و با این کار ، به سرعت دوباره متصل خواهید شد .

 

۴ . بروزرسانی سیستم‌ عامل

نسخه‌ های قدیمی سیستم‌ عامل ممکن است با مشکلاتی مواجه شوند . به بخش تنظیمات بروید و بروزرسانی‌های موجود را چک کنید . نصب آخرین نسخه می‌ تواند مشکلات مربوط به شبکه را رفع کند.

 

۵ . تنظیم مجدد شبکه

تنظیمات شبکه را می‌ توانید به حالت پیش‌فرض برگردانید . برای این کار به شیوه زیر عمل کنید :

۱ _ به تنظیمات گوشی بروید .
۲ _ گزینه تنظیمات عمومی را انتخاب کنید .
۳ _ سپس روی گزینه تنظیم مجدد ضربه بزنید .
۴ _ تنظیمات شبکه را انتخاب کنید .
تمامی تنظیمات شبکه به حالت اولیه برمی‌ گردند .

 

۶ . خاموش کردن برنامه‌ های پس‌ زمینه

برخی از برنامه‌ ها ممکن است باعث اختلال در اتصال اینترنت شوند . به بخش مدیریت برنامه‌ ها رفته و برنامه‌ های غیرضروری را غیرفعال کنید . این کار می‌ تواند کارایی اینترنت شما را بهبود بخشد .

 

۷ . تنظیم مجدد تنظیمات شبکه موبایل

گاهی اوقات ممکن است نیاز به تنظیم مجدد تنظیمات شبکه موبایل باشد . به تنظیمات گوشی بروید و در بخش شبکه موبایل ، گزینه‌ های مربوط به تنظیمات شبکه را بازنشانی کنید .

 

سخن پایانی

در این مطلب با برخی از روش‌های رفع مشکل قطعی و یا کارنکردن اینترنت گوشی سامسونگ آشنا شدید . اگر تمام راهکار های ذکر شده را مورد بررسی قرار دادید و به نتیجه نرسیدید با کارشناسان همراه رایانه به شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ تماس حاصل فرمایید .
همراه رایانه سایتی برای رفع مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری شما است برای حل مشکلات دیگر ، کافی است در سایت همراه رایانه مشکل خود را جستجو کنید .

حل مشکلات با کمک رایانه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *