سروش, شبکه های اجتماعی, همه مطالب

مشکل نوتیفیکیشن سروش پلاس

حل مشکلات با کمک رایانه               

شما می توانید برای حل مشکل نوتیفیکیشن سروش پلاس با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ از طریق تلفن ثابت ، بدون گرفتن کد و پیش شماره با مرکز مشاوره تلفنی همراه رایانه تماس بگیرید تا کارشناسان همراه رایانه به بررسی و حل مشکلات شما بپردازند .

کارشناسان همراه رایانه به صورت شبانه روزی در تلاش اند تا شما را با برنامه های مختلف و ویژگی های متفاوت آن آشنا کنند به این دلیل که شما همراهان عزیز بتوانید به راحتی پیام رسان مناسب خودتان را انتخاب کنید . برای نحوه ارتباط با پشتیبانی سروش از مطلب شماره پشتیبانی سروش پلاس دیدن کنید .

یکی از امکانات مهم و ویژه سروش پلاس ، پخش زنده سروش است . در این بخش از برنامه شما می توانید به صورت زنده و برخط همه شبکه های تلوزیونی را تماشا کنید . برای اطلاعات بیشتر از پخش زنده پیام رسان سروش ،  پخش زنده سروش پلاس را مطالعه کنید .

همراه رایانه برای شما مطلبی جهت تنظیمات سروش ارائه داده است که تمامی نکات و تنظیمات این برنامه را به شما آموزش می دهد . برای یادگیری و استفاده از این اطلاعات به مطلب تنظیمات سروش پلاس مراجعه کنید .

 

حل مشکلات با کمک رایانه

 

سروش پلاس

موضوع اصلی این پست وبلاگ مشکل نوتیفیکیشن سروش پلاس است . در این مقاله سعی داریم نحوه رفع این مشکل را آموزش داده و مشکل نوتیفیکیشن سروش پلاس شما را حل کنیم .

سروش پلاس

سروش پلاس

در ابتدا لازم است که برنامه سروش پلاس را به روی تلفن هوشمند خود نصب کنید . برای دانلود سروش پلاس به پست دانلود سروش پلاس مراجعه کنید . اگر در حین نصب برنامه با خطا مواجه شدید ، حتما مطلب چرا سروش نصب نمیشه را مطالعه کنید .

 پس از دانلود فایل نصبی سروش پلاس و نصب آن ، لازم است یک اکانت حرفه ای برای خود بسازید ؛ برای ساخت یک حساب کاربری درست و اصولی مطابق راهکار های ارائه شده به پست آموزش ساخت اکانت سروش پلاس عمل کنید .

چنانچه موفق به نصب و ساخت حساب کاربری سروش نیستید ، لازم است با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ از طریق تلفن ثابت و بدون پیش شماره و کد تماس بگیرید .

یکی از مشکلاتی که اکثر کاربران سروش روزانه با آن سروکار دارند ، ناهماهنگ بودن اعلان های برنامه است . این ناهماهنگ بودن و نیامدن اعلان ها و صدا ها موجب ناراحتی بسیاری از کاربران سروش پلاس شده است . برای رفع این مشکل اول لازم است دلایل آن را پیدا کنیم .

 

 

رفع مشکل نوتیفیکیشن سروش پلاس

دریافت نشدن اعلان های صدا ، عوامل خاص خودش را دارد که در ادامه به شرح هر یک از آن ها و ارائه راهکار جهت بهبود و رفع مشکل آن می پردازیم .

رفع مشکل نوتیفیکیشن سروش پلاس

رفع مشکل نوتیفیکیشن سروش پلاس

  • فعال نبودن اعلان های گفتگو ها

راهکار : وارد قسمت تنظیمات برنامه شده و از بخش اعلان ها و صدا تیک اعلان های گفتگو را فعال کنید .

 

  • فعال نبودن اعلان های تلفن هوشمند

راهکار : اعلان های تلفن همراه خود را چک کنید و از روشن بودن و کار کردن آن مطمئن شوید . حتما به اعلان های تلفن هوشمند مجوز دسترسی دهید .

 

  • قدیمی بودن نسخه مورد استفاده

راهکار : برنامه سروش را از گوشی حذف کنید و سپس از طریق سایت رسمی سروش نسخه جدید و به روز آن را دانلود و نصب کنید .

 

  • ضعیف بودن اتصال اینترنت

ابتدا اینترنت خود را چک کنید ؛ اگر اینترنت ضعیف است و به سختی بالا می آید یکبار تلفن خود را به روی حالت پرواز گذاشته و پس از یک دقیقه از آن حالت خارجش کنید . اینترنت را خاموش روشن کرده و تلفن خود را ری استارت کنید .

 

 

کلام آخر

در این پست وبلاگ دلایل مشکل نوتیفیکیشن سروش و راهکار هایی برای رفع آن را توضیح دادیم . همچنین ما برای شما مطالبی آماده کردیم که شما می توانید با مطالعه آن و انجام روش های گفته شده ، مشکلات سروش خود را حل کنید .

مطالب مهم سروش پلاس :

  • اگر قصد دیلیت اکانت سروش را دارید ، می توانید از مطلب آموزش حذف اکانت سروش پلاس کمک بگیرید .
  • قبل از بروزرسانی کردن سروش ، حتما از پست آموزش بروزرسانی سروش دیدن کنید .
  • همانطور که می دانید پیام رسان سروش به دلیل نداشتن نسخه دسکتاپ به روی رایانه قابل نصب نیست ، بنابراین تنها نسخه وب به کارمان می آید . برای آموزش و نحوه استفاده از نسخه تحت وب سروش ، بهتر است به پست نسخه تحت وب سروش مراجعه کنید .

اگر همچنان با مطالعه مطلب مشکل نوتیفیکیشن سروش پلاس قادر به حل مشکل خود نبودید ، با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ از طریق تلفن ثابت ، بدون کد و پیش شماره تماس بگیرید .

 

حل مشکلات با کمک رایانه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *