اینترنت و شبکه, بله, دسته‌بندی نشده, شبکه های اجتماعی, همه مطالب

مشکل همگام سازی پیام رسان بله

حل مشکلات با کمک رایانه               

ممکن است شما هم برای همگام سازی در برنامه بله با مشکلاتی مواجه شده باشید کافی است با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ بدون وارد کردن هیچ گونه کد و پیش شماره و با تلفن ثابت ( تماس با موبایل امکان پذیر نیست ) تماس بگیرید تا کارشناسان مجرب و با تجربه همراه رایانه شما کاربران عزیز را راهنمایی کنند . در صورتی که نتوانستید با شماره فوق تماس بگیرید از پست شماره تماس مشاوران همراه رایانه استفاده نمایید .

اپلیکیشن بله یک پیام رسان ایرانی است که با اکانات جذابی که دارد کاربران زیادی را به خود جذب کرده است یک نمونه از این امکانات قابلیت های بانکی و کارت به کارت است در صورت مشکل با کارت به کارت بله مطلب مشکل کارت به کارت بله را مطالعه کنید . در مطلب امکانات بله و خدمات پیام رسان بله توضیحات کامل تری درباره ی قابلیت های پلیکیشن بله داده ایم .

در اکثر پست ها همیشه گفته ایم که برای استفاده از شبکه های اجتماعی حتما باید از آخین نسخه بروز رسانی استفاده کنید ، برای دانلود آخرین نسخه بله اینجا را کلیک کنید .

برای نصب این اپلیکیشن نیاز به آموزش هایی دارید و یا اگر قصد دارید برنامه را بر روی کامپیوتر ، گوشی اندروید ، گوشی آی او اس و تحت وب استفاده کنید همراه رایانه مطالب لازم را برای شما ارائه داده است این مطالب به شرح زیر می باشد :

آموزش نصب بله

حل مشکلات با کمک رایانه

نصب اپلیکیشن بله ب روی گوشی اندروید

نصب اپلیکیشن بله به روی کامپیوتر

اپلیکیشن بله تحت وب

در صورت استفاده از نسخه تحت وب با مشکلاتی مواجه شدید می توانید مطلب مشکل پیام رسان بله وب را مطالعه کنید .

برای اتصال بله به پیام رسان ایتا و سایر پیام رسان ها مطلب نحوه اتصال بله به ایتا را مطالعه کنید .

بیشتر افراد علاقه مند به همگام سازی پیام رسان ها باهم هستند و یا می خواهند تا مخاطبین تلفن همراهشان با برنامه بله همگام سازی شود ولی ممکن است گاهی با مشکلاتی مواجه شوند اگر شما هم جزء این افراد هستید پس تا پایان این مقاله ما را همراهی کنید .

همگام سازی بله با سایر پیام رسان ها

یکی از خصوصیات خیلی خوب جدید پیام رسان های ایرانی اتصال آن ها با هم هستند . فرض کنید ، هر پیام رسان اینترتی ، یک اپراتور مخابراتی باشد مثل همراه اول ، ایرانسل و رایتل ! فارغ از اینکه شما از چه سیم کارتی برای ارتباطات خود استفاده کنید ، به راحتی میتوانید با سیم کارت هر اپراتور ، به تمام خطوط اپراتور های دیگر پیام بدهید و زنگ بزنید .

دیگر برای ارتباط با سایر اپراتور ها نیازی نیست شما حتما تمام سیم کارت های دیگر اپراتور های تلفن همراه را خریداری و استفاده نمایید .

یعنی شما با توجه به نیاز ، کیفیت خدمات و.. خود یک سیم کارت انتخاب می کنید و بدون داشتن دیگر سیم کارت ها ، میتوانید با اونها ارتباط برقرار کنید ، بدلیل وجود بستر اتصال اپراتور های مخابراتی .

حالا در مورد پیام رسان ها هم مساله به همین صورت می باشد . یعنی شما هر پیام رسان را یک اپراتور در نظر بگیرید ، باید بستری فراهم شود که شما به راحتی بتوانید پیام رسان محبوب خود را انتخاب کنید اما در عین حال بتوانید با همان پیام رسان ، به مخاطبین پیام رسان های دیگر پیام ارسال کنید .

پیام رسان های قادر به اتصال

در حال حاضر ۴ عدد از پیام رسان های داخلی به هم متصل شده اند شما بانصب هر کدام از این اپلیکیشن ها می توانید که به راحتی با مخاطبینتون در ارتباط باشید و از طریق یک پیام رسان با بقیه پیام رسان ها اتصال برقرار کنید .

پیام رسان های ایتا ، بله ، گپ و آی گپ در حال حاضر به یکدیگر متصل شده اند . یعنی شما با نصب هر یک از این اپلیکیشن ها می توانید تا با مخاطبین خویش در سایر پلتفرم ها پیام ارسال کنید .

بررسی مشکل همگام سازی پیام رسان بله

 

بررسی مشکل همگام سازی پیام رسان بله

بررسی مشکل همگام سازی پیام رسان بله

نداشتن اپلیکیشن مورد نظر

روشن نبودن اتصال به سایر پیام رسان ها

راهکار – از شخص مقابل بپرسید که آیا یکی از پیام رسان های قابل اتصال را دار می باشد یا خیر .

راهکار – در تنظیمات برنامه بله خود گزینه اتصال به سایر پیام رسان ها را فعال کرده و همچنین به شخص مورد نظر بگویید تا این گزینه را فعال کند .

برنامه بله از امنیت بالایی برخورد دار است و حریم خصوصی کاربران ارزش بالایی نزد این پیام رسان دارد درصورت تمایل به اطلاعات بیشتر درمورد حریم خصوصی به مطلب حریم خصوصی پیام رسان بله مراجعه کنید .

و درآخر

در این پست و مقاله سعی کردیم تا مشکلات همگام سازی پیام رسان بله را مورد بررسی قرار دهیم و برای حل این مشکل شما را راهنمایی نماییم .

چنانچه بعد از مطالعه پست مقاله مشکل همگام سازی پیام رسان بله همچنان قادر به ارسال و یا دریافت پیام از طریق اتصال پیام رسان ها با یکدیگر نشدید کافی است با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ بدون کد و پیش شماره ، با خط ثابت تماس بگیرید تا کارشناسان مجرب ما در همراه رایانه شما را راهنمایی کنند ؛ اگر سوالاتی درباره ی شبکه های اجتماعی ، نرم افزار ، سخت افزار موبایل و کامپیوتر داشتید می تانید در همراه رایانه با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ بدون کد تماس بگیرید .

 

 

 

حل مشکلات با کمک رایانه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *