آیفون, اینترنت و شبکه, دسته‌بندی نشده, موبایل, نرم افزار, همه مطالب, ویندوز

مشکل هنگ کردن گوشی آیفون

حل مشکلات با کمک رایانه               

اگر با مشکل هنگ کردن گوشی آیفون مواجه شدید ، میتوانید شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ رو بدون کد و با تلفن ثابت شماره گیری کنید (تماس با موبایل ممکن نیست)تا کارشناس های همراه رایانه مشکل شما رو برطرف کنند .

در صورتی که خط ثابت ندارید مطلب ( تماس با مشاورین همراه رایانه) رو مطالعه کنید.

گوشی های آیفون هم مانند دیگر برند موبایل ها ممکن است با مشکل هنگ کردن مواجه شوند ، ممکن است دلیل هنگ‌ کردن گوشی آیفون شما نرم افزاری یا برخی دیگر سخت افزاری باشد ، که با کندی  عملکرد و و هنگ کردن مواجه می شود .

 

۴علت اصلی مشکل هنگ کردن گوشی آیفون

 

حل مشکلات با کمک رایانه

 

۴علت اصلی مشکل هنگ کردن گوشی آیفون

۴علت اصلی مشکل هنگ کردن گوشی آیفون

 

مشکل هنگ کردن گوشی آیفون ممکن است ناشی از علت های مختلف باشد که در ادامه به آنها اشاره کرده ، و راهکار هایی برای آنها ذکر می شود .

۱_ پر شدن رم

همانطور که میدانید گوشی های هوشمند جدید دارای رم هستند که اطلاعات مختلفی  می تواند وارد آن شود .

رم موجود در آیفون ممکن است باعث افزایش عملکرد این گوشی شود  و پر شدن رم باعث بروز مشکل هنگ کردن گوشی آیفون شود .

به عنوان مثال اگر حجم رم گوشی ۲ گیگابایت است و برنامه مختلفی در پیش زمینه گوشی آیفون وجود داشته باشد ، باعث پر شدن ۸۰ در صد حجم آن شده ، که این موضوع باعث میشود گوشی از عملکرد خود باز بماند و منجر به مشکل هنگ کردن گوشی آیفون شود .

 

۲_باگ نرم افزاری

ممکن است به تازگی برنامه ای را نصب کرده باشید و از امنیت آن اطمینان نداشته باشید  ، احتمالا باگ های این برنامه میتواند باعث مشکل هنگ کردن گوشی آیفون شما شود ، بهتر است برنامه های خود را از منابع امن دانلود نمایید ‌.

۳_ پردازش های سنگین

پر بودن حافظه ممکن است گوشی شما را سنگین کرده و باعث بروز مشکل هنگ کردن گوشی آیفون شود .
اگر برنامه هایی که نصب کرده اید اطلاعاتی زیادی در خود دارند بهتر است چند وقت یکبار از اطلاعات برنامه ، نسخه پشتیبان تهیه کنید و حجم گوشی خودرا کاهش دهید ، زیرا که پر بودن حافظه عملکرد گوشی را مختل می‌کند و در اثر پردازش سنگین با مشکل مواجه می‌شود .

۴_ ویروسی شدن گوشی

یکی دیگر از دلایل بروز مشکل هنگ کردن گوشی آیفون ، ویروسی شدن دستگاه است ، که میتوانید با نصب آنتی ویروس ها این مشکل را حل کنید .

 

۸ راهکار رفع مشکل هنگ کردن گوشی آیفون

 

 

۸ راهکار رفع مشکل هنگ کردن گوشی آیفون

۸ راهکار رفع مشکل هنگ کردن گوشی آیفون

 

همانطور که گفته شد ، مشکل هنگ کردن گوشی آیفون ، امری عادی است . برای حل کردن این مشکل راه حل های مختلفی وجود دارد که برای شما ذکر میکنیم .

۱_ خاموش کردن تلفن همراه

شاید جالب باشد گاهی اوقات با یک خاموش و روشن کردن ساده میتوانید مشکل هنگ کردن گوشی آیفون  را حل کنید ، برای خاموش کردن گوشی آیفون با استفاده از دکمه پاور آن را خاموش می کنید .

زمانیکه گوشی خودرا پس از خاموش کردن روشن می‌کنید باید بررسی کنید که آیا هنوز مشکل هنگ کردن را گوشی دارد یا خیر ، در صورت ادامه دار بودن از راهکار های دیگر استفاده کنید .

۲_ متصل کردن گوشی آیفون به شارژر

روش دیگر برای رفع مشکل هنگ کردن گوشی آیفون وجود دارد ، اتصال آن به شارژر است .

گاهی اوقات شارژ گوشی کم میشود و خود شخص متوجه این موضوع نمیشود ، بنابراین با چک کردن شارژ گوشی در صورت کمبود شارژ آن را به شارژر متصل کنید .

۳_ری استارت کردن تلفن همراه

روشی دیگر برای رفع مشکل هنگ کردن گوشی آیفون این است که در صورتی که گوشی به حدی هنگ کرده که شما نمی توانید آن را خاموش کنید ، ریستارت کنید .

۴_ حذف برنامه های سنگین

در مواقعی پیش میاید که افراد برنامه هایی را در گوشی خود نصب می نمایند که حجم زیادی دارد و نامعتبر است ، این برنامه باعث میشوند گوشی دچار مشکلات مختلفی از جمله مشکل هنگ کردن گوشی شود . برای حل مشکل باید :
—به تنظیمات گوشی خود بروید .
—برنامه های حجیم و آسیب رسان را شناسایی کنید ‌.
— آن هارا غیر فعال یا حذف نمایید .

۵_ پاک‌ کردن حافظه داخلی

از دلایل دیگری که میتوان برای رفع مشکل هنگ کردن گوشی آیفون نام برد ، این است که ممکن است گوشی آیفون حافظه پری داشته باشد ، زیرا افراد در طول استفاده از گوشی خود عکس ، ویدیو ، اسناد و فایل های زیادی را دانلود یا ذخیره می‌کنند ، که همه آن ها باعث پر شدن حافظه داخلی گوشی می شود .

این دلیل منجر به هنگ کردن گوشی آیفون می شود در مواقع بهتر است برنامه یا اسناد ، فایل و ..‌. که نیاز ندارید را پاک یا آن هارا به جای دیگر انتقال دهید تا ظرفیت حافظه داخلی گوشی افزایش پیدا کند ، و قدمی درراستای رفع مشکل هنگ کردن گوشی آیفون برداشته باشید .

۶ _ ریست فکتوری گوشی

ممکن است گاهی اوقات با انجام تمام مراحل باز هم گوشی شما با مشکل هنگ کردن گوشی آیفون مواجه باشد ، بنابر این این آخرین راه حلی که پیش رو دارید ریست فکتوری تلفن همراه است ‌.

قبل از انجام این کار از اطلاعات گوشی خود بک آپ بگیرید تا بعد از انجام عمل ریست فکتوری اطلاعات گوشی ذخیره شوند ، دلیل این کار این است .

۷_ آپدیت کردن ios

علت آپدیت کردن ios این است که ، استفاده از ورژن قدیمی سیستم عامل گوشی باعث کاهش عملکرد آن و درنهایت منجر به بروز مشکل هنگ کردن گوشی آیفون می شود ‌. برای آپدیت کردن گوشی آیفون مراحل زیر را انجام دهید :

—به تنظیمات گوشی بروید .

—قسمت general را انتخاب کنید .

—گزینه software update را لمس کنید .

—رمز عبور خود را وارد نمایید ‌.

پس از عبور این مراحل گوشی شما عملیات بروزرسانی را آغاز میکند .

۸_ جلوگیری از داغ شدن گوشی

استفاده از تلفن همراه و بازی کردن به مدت طولانی باعث داغ شدن گوشی و همچنین هنگ کردن گوشی میشود ، یکی راه های جلوگیری از داغ شدن و هنگ کردن گوشی استفاده نکردن از برنامه های سنگین است .

کلام پایانی …

همراه رایانه در این مقاله علت و راهکار های مشکل هنگ کردن گوشی آیفون را بازگو‌ کردیم ، اگر راهکارها را انجام دادید و شما هنوز مشکل دارید میتوانید با کارشناسان همراه رایانه در صورت هرگونه مشکل بصورت ۲۴ ساعته به شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ ارتباط برقرار کنید .

حل مشکلات با کمک رایانه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *