اندروید, موبایل, نرم افزار

مشکل وصل نشدن ایرپاد به گوشی سامسونگ

حل مشکلات با کمک رایانه               

برای رفع مشکل وصل نشدن ایرپاد به گوشی سامسونگ کافیست با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ را بدون کد و تنها با خط ثابت ( تماس از طریق موبایل امکان پذیر نمی باشد ) شماره گیری نمایید با کارشناسان همراه رایانه در ارتباط باشید َ، مشاوره بگیرید .

کاربرانی که به خط ثابت دسترسی ندارند می توانند با مطالعه مطالب مشکلشان حل نشده بود تماس با مشاورین همراه رایانه از طریق موبایل در جهت رفع مشکل وصل نشدن ایرپاد به گوشی سامسونگ با کارشناسان در ارتباط باشند .

برای اینکه مشکل ایرپاد را حل کنید ، اول از همه امتحان کنید ایرپاد به موبایلتان متصل می شود ، اگر ایرپاد متصل نشد و صدایی در آن پخش نشد ، می توانید ایرپاد مورد نظر را با موبایل دیگر ، لپ تاپ ، تبلت و … امتحان کنید که با این کار می توان متوجه شوید ،  ایرپاد شما مشکل دارد یا سالم است .

روش هایی در این مطالب بازگو کرده ایم برای آگاه شدن از مشکلتان و حل آن می توانید با همراه رایانه تماس گرفته و از کاربران پشتیبانی مشاوره گرفته و آن راه حل کنید ، تا پایان این وبلاگ آموزشی با همراه رایانه همراه باشید .

۵ مشکل وصل نشدن ایرپاد به گوشی سامسونگ

روش های زیادی وجود دارد که می‌تواند مشکل شما را حل کند و شما متوجه شوید که چرا ایرپاد به گوشی شما وصل نمی شود ، ۵  راهکار برای حل مشکل وصل نشدن ایرپاد به گوشی شما برایتان در مطالب  پایین توضیح داده ایم .

حل مشکلات با کمک رایانه

 

5 مشکل وصل نشدن ایرپاد به گوشی سامسونگ

۵ مشکل وصل نشدن ایرپاد به گوشی سامسونگ

مواردی مثل : نداشتن باتری ایرپاد ، نرم افزاری ، کثیف بودن اتصال شارژر به کیس و اتصال ایرپاد به داخل جایی ، بهم ریختن تنظیمات صوتی هم می توان وصل نشدن ایرپاد به گوشی اندروید باشد . تا پایان این پست از وبلاگ آموزشی با همراه رایانه همراه باشید .

 

۱ – اطمینان داشتن از قطع بودن بلوتوث موبایلتان

شاید برای شما این سوال پیش بیاید این مورد ربطی به کار نکردن و خراب بودن ایرپاد شما دارد یا خیر .

در مواقع ممکن است صدای مورد نظرتان از ایرپاد پخش نشود و امکان دارد موبایل شما به باند ، بلوتوث ماشین ، هدفون و … که در اطرافتان وجود دارد وصل شده باشد ، شما فکر می کنید که که مشکل از ایرپاداست  و خراب شده .

 

۲ – بررسی تنظیمات صوت گوشی

بعضی مواقع می‌ توان گفت که این مشکل از ایرپاد شما نیست و ممکن است این مشکل از تنظیمات موبایل باشد .

هرموقع این مشکل برای شما پیش آمد حتما به تنظیمات موبایلتان بروید و بعد از آن به بخش صوتی بروید و آن را چک کنید .

 

۳ – بازشانی تنظیمات ایرپاد

بهترین راه حل مناسب برای رفع مشکلتان ریست کردن تنظیمات ایرپاد شماست ، با این روش می توانید تا حدودی مشکل را حل کنید .

برای ریست کردن و برگرداندن تنظیمات کارخانه ایرپاد ، شما باید حتما از دفترچه مخصوص ایرپاد کمک گرفته و استفاده نماید ، چرا تاکید داریم که حتما از طریق دفترچه مخصوص کمک بگیریم ؟ چون دستور عمل هر ایرپاد مخصوص به خودش است و روش های مختلف وجود دارد برای رفع مشکل ایرپاد است .

ایرپاد را داخل کیس مخصوص خود قرار داده و درب کیس را باز نگه دارید ، انگشت خود را روی دکمه کیس قرار داده  و آن را ۱۵ ثانیه فشار داده .

زمانی که چراغ مربوط به کیس از رنگ نارنجی به سفید تغییر کرد ، این تغییر حالت نشان دهنده این است که ایرپاد شما ریست شده است و در آخر می توانید درب کیس را ببندید .

 

۴ – بازنشانی تنظیمات بلوتوث

یک راه حل کلی برای حل تمام مشکلات ریست فکتوری است .

شاید برایتان این سوال پیش بیاید که ریست فکتوری ایرپاد و تنظیمات بلوتوث چگونه است ؟

۴-۱ وارد تنظیمات بلوتوث شوید .

۴-۲ اسم ایرپاد را پیدا کنید .

۴-۳ گزینه Forget Device را انتخاب کنید .

۴-۴ بلوتوث ایرپاد مورد نظررا روشن کرده و مجدد آن را به گوشیFari  کنید .

۵ – بررسی باتری ایرپاد

در این مرحله شما باید ازسالم بودن باتری ایرپاد اطلاع داشته باشید . ممکن است مشکل وصل نشدن ایرپاد به گوشی سامسونگ به دلیل نداشتن شارژ باتری ایرپاد است برای اینکه موضوع را حل کنید شما ای پاد خود را به شارژ متصل کرده و صبر داشته باشید تا ۱۰۰ در۱۰۰ شارژ شود .

 

درآخر

درمطلب فوق  را بازگو کردیم . اگر با مطالعه مطالب گفته شده همچنان مشکل وصل نشدن ایرپاد به گوشی سامسونگ شماحل نشده می توانید باشماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ تماس بگیرید و با کارشناسان همراه رایانه صحبت کنید و مشاوره بگیرید .

حل مشکلات با کمک رایانه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *