اندروید, موبایل, همه مطالب

مشکل چرخش صفحه گوشی شیائومی

حل مشکلات با کمک رایانه               

برای اطلاعات بیشتر درباره ی مشکل چرخش صفحه گوشی شیائومی ، باشماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ ،بدون کد و پیش شماره از طریق تلفن ثابت ( تماس از طریق موبایل امکان پذیر نمی باشد ) تماس بگیرید و با کارشناسانه  به صورت شبانه روزی در همراه رایانه حضور دارند ، در ارتباط باشید .

کاربران اگر که به تلفن ثابت دسترسی ندارند با لمس و مطالعه مطلب تماس با مشاورین همراه رایانه ، به راحتی از طریق موبایل با کارشناسان همراه رایانه در ارتباط بوده و جواب سوالات متنوع  در مورد مشکل چرخش صفحه گوشی شیائومی خود را دریافت کنند .

چنانچه گوشی شیائومی با مشکل اینترنت مواجه شد می توانید برای جویا شدن از این مشکل به صفحه مشکل کار نکردن اینترنت گوشی شیائومی مراجعه کنید .

گاهی اوقات در حین بازی کردن یا فیلم و عکس دیدن در گالری به مشکل چرخش صفحه گوشی شیائومی مواجه میشوید و بعد از تلاش های شما این مشکل حل نمیشود و علت آن را نمیدانید . تعدادی از کاربران دستگاه شیائومی ممکن است به این مشکل روبه رو شده باشند .  نگران نباشید همراه رایانه اینجاست تا شما را راهنمایی کند .

در ادامه با ما همراه باشید تا راه حل این مشکل چرخش صفحه گوشی شیائومی را برای شما کامل توضیح دهیم .

حل مشکلات با کمک رایانه

 

حل مشکل چرخش صفحه گوشی شیائومی

 

حل مشکل چرخش صفحه گوشی شیائومی

حل مشکل چرخش صفحه گوشی شیائومی

مشکل چرخش صفحه گوشی شیائومی یکی از مشکلاتی است که برخی از کاربران با آن روبه رو شده اند . ما در این پست علت و راه حل های این مشکل را برای شما مطرح می کنیم .توجه داشته باشید برای حل مشکل چرخش صفحه گوشی شیائومی خود تا در انتها با ما همراه باشید .

  • تنظیمات چرخش خودکار

یکی از راه حل های مشکل چرخش صفحه گوشی تنظیمات چرخش خودکار است . سپس برای رفع مشکل چرخش صفحه گوشی شیائومی شما اول از فعال بودن تنظیمات چرخش خودکارخود اطمینان حاصل فرمایید . برای فعال کردن تنظیمات چرخش خودکار کافیست وارد settings دستگاه شوید رو گزینه Display کلیک کنید ، سپس در پایین صفحه گزینه Auto-rotate screen را فعال کنید . قابل توجه کسانی که اندروید ۹ به بالا دارند زمانی که گوشی خود را به حالت افقی قرار می دهید در گوشه سمت چپ صفحه آیکون موبایل نمایش داده می شود با زدن روی آیکون صفحه گوشی به همان حالتی که هست تغییر می کند . سازنده گوشی شیائومی این قابلیت آسان را برای کاربرانش فراهم کرده است .

 

  • راه اندازی مجدد

زمانی که چرخش خودکار شما فعال است اما همچنان به مشکل چرخش صفحه مواجه شدید ، یعنی ممکن است مشکل از برنامه باشد . یک بار راه اندازی مجدد برنامه انجام دهید تا مشکل شما حل شود .

  • ری استارت سیستم

اگه با انجام راه اندازی مجدد برنامه مشکل چرخش صفحه گوشی شیائومی رفع نشد ، باید گوشی خود را ری استارت کنید زیرا با انجام ریست دستگاه ، همه برنامه ها و پردازش های فعال بسته خواهند شد و دوباره شروع به کار خواهند کرد .

این کار باعث حل مشکل چرخش صفحه گوشی شیائومی شما می شود .

 

  • به روز رسانی سیستم

سازنده دستگاه شیائومی دائما به روز رسانی های نرم افزار را به کاربرانی که در حال استفاده از گوشی شیائومی هستند ارائه می دهد تا اشکالات و نقض های این دستگاه را برطرف کنند .

پس به شما توصیه میکنیم گوشی موبایل خود را به آخرین نسخه به روزرسانی کنید تا به مشکلاتی همچون چرخش صفحه گوشی دچار نشوید .

  • چرخش صفحه هوم اسکرین

گوشی شیائومی در بعضی از قسمت ها مثل صفحه تماس ، صفحه قفل و صفحه اصلی امکان چرخش خودکار را ندارد .

چرخش صفحه هوم اسکرین

چرخش صفحه هوم اسکرین

برای فعال کردن این گزینه سپس وارد تنظیمات گوشی شیائومی شوید و بعد از وارد شدن رو گزینه صفحه نمایش کلیک کنید.

چرخش صفحه هوم اسکرین

چرخش صفحه هوم اسکرین

در صفحه گزینه چرخش خودکار صفحه را مشاهده می کنید ، گزینه کنار آن را فعال کنید . با این روش شما می توانید در هر قسمت از نرم افزار ، صفحه گوشی شیائومی خود را به حالت افقی بچرخوانید .

 

در پایان

در این پست  مشکل چرخش صفحه گوشی شیائومی را آموختیم ، که زمانی به این مشکل روبه رو شدیم چه راه حل هایی را برای رفع آن انجام دهیم .

چنانچه مشکل شما همچنان رفع نشد می توانید با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ بدون کد و پیش شماره تماس بگیرید . کارشناسان همراه رایانه شبانه روز پاسخگوی شما هستنند .

 

 

حل مشکلات با کمک رایانه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *