اینترنت و شبکه, اینستاگرام, شبکه های اجتماعی, همه مطالب

مشکل کانکت نشدن اینستاگرام

حل مشکلات با کمک رایانه               

دوستانی که با مشکل کانکت نشدن اینستاگرام روبرو شده اند ، این مطلب را مطالعه نمایند و در صورت نیاز به مشاوره ، با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ تماس بگیرند و از با کارشناسان همراه رایانه ارتباط کلامی برقرار کنند . همانطور که می دانید شماره هوشمند ذکر شده را بایستی بدون کد و تنها با خط ثابت شماره گیری نمایید .

برنامه پر طرفدار و بین المللی اینستاگرام نیز مانند تمامی پلتفرم ها دچار مشکل بوده و کاربران را گاها به چالش دعوت می کند . گاهی ممکن است به دلایل مختلف نیاز پیدا کنید پسورد اینستاگرام خود را تغییر دهید ولی نمی توانید . اگر با مشکل عوض نشدن پسورد اینستاگرام خود مواجه شدید مطلب هایلایت شده را لمس و مطالعه نمایید .

در صورت لزوم می توانید از وبلاگ مشکل صدا در لایو اینستاگرام را نیز بازدید کنید ، قطعا مفید و کاربردی می باشد . برای اطلاع از راه های ارتباط با پشتیبانی اینستاگرام نیز ،بر روی آن ضربه بزنید و وارد سایت همراه رایانه شوید و از مطالعه آن لذت ببرید .

با توجه به تماس های مکرری که با مرکز مشاوره ما گرفته می شود ، متوجه شدیم که متاسفانه برخی از کاربران با مشکل کانکت نشدن اینستاگرام دست و پنجه نرم می کنند وبه دنبال راه چاره هستند . ما تصمیم گرفتیم راه حل های این مشکل را برای شما عزیزان بازگو نماییم . با ما همراه باشید .

بررسی مشکل کانکت نشدن اینستاگرام

 

حل مشکلات با کمک رایانه
بررسی مشکل کانکت نشدن اینستاگرام

بررسی مشکل کانکت نشدن اینستاگرام

گاهی ممکن است در روند استفاده از اپلیکیشن اینستاگرام با مشکل عدم اتصال روبرو شوید و نتوانید از برنامه استفاده نمایید . دلایل مختلفی می تواند باعث بروز این مشکل شود . یکی از دلایل ساده ای که ممکن است به آن توجه نشود ، عدم اتصال دستگاه شما به اینترنت می باشد . یا اینکه اختلال به صورت سراسری بوده و سرور های برنامه دچار مشکل شده است . علاوه بر این دو مورد قدیمی بودن نسخه نیز می تواند باعث باز نشدن اینستاگرام شود . شما با مطالعه مطلب چرا اینستاگرام وصل نمیشه می توانید از دلایل وصل نشدن آن مطلع شوید.

اگر موارد ذکر شده را بررسی نمودید اما مشکل حل نشد ، راه حل های پیشنهادی ما را مطالعه نمایید .

حل مشکل کانکت نشدن اینستاگرام

 

حل مشکل کانکت نشدن اینستاگرام

حل مشکل کانکت نشدن اینستاگرام

اگر اینترنت خود را بررسی نمودید و از اتصال آن مطمئن شدید ، اینستاگرام خود را به روز رسانی کنید تا عملکرد آن رضایتمند شود ، همچنین از اتصال خودکار سرور های آن نیز اطمینان حاصل نمایید . چنانچه مشکل حل نشد ؛ موراد زیر را با دقت مطالعه نمایید ؛

حذف اینستاگرام و نصب آخرین نسخه

گاهی اوقات اختلالات برنامه با یک حذف و نصب ساده و یا خروج از حساب و ورود مجدد حل و فصل می شود . فقط در جریان باشید برای ورود دوباره بایستی گذرواژه خود را در خاطر داشته باید وگرنه ممکن است دچار مشکل شوید .

پاکسازی حافظه کش و دیتای اینستاگرام

بله درست متوجه شدید ، پربودن حافظه برنامه نیز می تواند باعث بروز این مشکل شود . حافظه پنهان آن و داده های ذخیره شده را پاک کنید تا برنامه به راحتی برای شما باز شود . لازم به ذکر است  کاربرانی که از گوشی های آیفون استفاده می کنند نمی توانند حافظه کش اینستاگرام خود را پاک کنند . پیشنهاد می کنیم برنامه را حذف و نصب کنید تا کمی از فضای آن آزاد شود .

بررسی ابزار های تغییر آی پی

همانطور که می دانید برای استفاه از پلتفرم اینستاگرام بایستی از ابزار های تغییر آی پی استفاده کنید . آن را بررسی نمایید و از اتصال آن مطمئن شوید و یا آی پی آن را تغییر داده و بر روی یک کشور دیگر تنظیم کنید .

استفاده از نسخه وب

درست است که این روش مشکل باز نشدن اینستاگرام را حل نمی کند ، ولی می توانند به طور موقت مورد استفاده قرار گیرد . برای استفاده از نسخه وب اینستاگرام بهتر است از کامپیوتر استفاده کنید . کافی ست وارد سایت اینستاگرام شوید و با وارد نمودن نام کاربری و گذرواژه از برنامه اینستاگرام خود تحت وب لذن کافی را ببرید .

غیر فعال کردن موقت اینستاگرام

در برخی از مواقع که اینستاگرام شما از کار افتاده است ، کافی ست یک بار آن را دی اکتیو یا همان غیرفعال کنید و بعد از چند ساعت مجدد برنامه را به حالت فعال در آورید . با همین کار ساده ممکن است مشکل کانکت نشدن حل شود . توجه داشته باشید دلیل دی اکتیو کردن را ، just need a break انتخاب نمایید .

اگر با مشکل دی اکتیو نشدن اینستاگرام مواجه شدید ، لطفا مطلب ذکر شده را لمس کنید .

ریست فکتوری گوشی

چنانچه تحت هیچ شرایطی با انجام مراحل فوق موفق نشدید در اینستاگرام کانکت شوید ، لازم است یک بار گوشی خود را به تنظیمات کارخانه برگردانید ومجدد برنامه های خود از جمله اینستاگرام را نصب نمایید . این آخرین روش برای حل این مشکل می باشد زیرا تمامی اطلاعات تلفن همراه شما پاک می شود .

سخن پایانی

ما در این مطلب مشکل کانکت نشدن اینستاگرام را مورد بررسی قرار داده و راه حل های رفع این مشکل را شرح دادیم ، کاربران با انجام یکی دو مورد از موارد ذکر شده به راحتی می توانند مشکل خود را حل کنند . البته لازم به ذکر است در این مطلب فقط راه حل های مشکل بیان شده و طریقه انجام آن ها به طور مختصر گفته شده است . چنانچه برای انجام مراحل ذکر شده نیاز به آموزش بیشتر داشتید ، تلفن منزل یا محل کار خود را بردارید و شماره هوشمند کشوری ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ را بدون کد شماره گیری نمایید و با کارناسان در ارتباط باشید .

در ضمن با خواندن مطالب مشکل قطعی اینستاگرام و مشکل محدود شدن در اینستاگرام می توانید از اطلاعات مفید تیم تولید محتوای همراه رایانه بهره مند شوید .

حل مشکلات با کمک رایانه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *