آفیس, امنیت, ایمیل, اینترنت و شبکه, جیمیل, کامپیوتر, نرم افزار, همه مطالب, ویندوز

نجات ایران از فاجعه مایکروسافت به دلیل تحریم ها !

حل مشکلات با کمک رایانه               

ایران باری دیگر به دلیل تحریم ها جان سالم به در برد !

اکنون با خبری از نجات ایران از فاجعه مایکروسافت به دلیل تحریم ها ! با همراه رایانه همراه باشید ! در شبانه روز گذشته یک اختلال فوق العاده مهم با نام صفحه مرگ آبی یا اصطلاحا blue screen در بستر شبکه های جهانی رخ داد و موجب آسیب دیدن بسیاری از فعالیت های اینترنتی در جهان شد . 

طی ۲۴ ساعت گذشته خبری مبنی بر قطع شدن مایکروسافت در شبکه های اجتماعی منتشر شد که مثل یک بمب در ایران صدا کرد ! کی فکرش را می کرد که یک صفحه آبی بتواند تمامی برنامه ریزی ها و فعالیت های اینترنتی  یک روز دنیا رو مختل کند !

صفحه آبی مرگ هر صفحه ، پوشه و یا پرونده ای که به روی سیستم شما باز باشد را از بین می برد !

اختلال در سیستم امنیتی مایکروسافت حجم بسیاری از سیستم عامل های ویندوز را از کار انداخته و اختلال بسیاری از تلفن های هوشمند را نیز مختل کرده است . با ما همراه باشید تا با اختلال صفحه مرگ آشنا شوید و از دست رفتن اطلاعات حسابتان جلوگیری کنید . 

حل مشکلات با کمک رایانه

 

 

صفحه آبی مرگ یا blue screen چیست ؟

وجود امنیت یک نکته بسیار مهم و حائز اهمیت است که توقع می رود هر سیستم عامل و یا نرم افزار موجود در دنیای مجازی آن را رعایت کرده و به آن بها دهد . 

صفحه مرگ یا اختلال BSDD یک اختلال مخرب و آسیب زننده ست که با قطع یهویی سیستم عامل شما همراه است . این اختلال زمانی رخ می دهد که سیستم شما از طریق هسته مرکزی و سرور با قطعی کامل رو به رو شده باشد . رخ داردن این اختلال یک مشکل جهانی ست چرا که همه سیستم عامل های ویندوز را را از کار انداخته و مهم ترین نرم افزار های کاربردی همچون مجموعه آفیس و سرویس های گوگل را خاموش می سازد . 

وجود این مشکل دست شما برای انجام هر کاری می بندد و سیستم عامل ویندوز را قفل می کند ! با خطای صفحه آبی مرگ هر پرونده باز و اطلاعاتی که به روی سیستم باشد از بین رفته و کاربران را با مشکلات شدید رو به رو می کند .  نکته ای که باید به آن توجه کنید این است ، درست است که ممکن است همواره مشکل صفحه آبی مرگ  شما را تهدید کند اما برای اتفاق افتادن این اختلال احتمال بسیار کمی وجود دارد .

یکی از مواردی که امنیت سیستم شما را پایدار کرده و اجازه می دهد از همه قابلیت های ویندوز استفاده کنید اکتیو کردن آن است . برای اکتیو کردن و فعالسازی ویندوز کافی ست کلیک کنید تا از آموزش حرفه ای همراه رایانه برخوردار شوید . 

 

 

نجات ایران از صفحه مرگ مایکروسافت !

روز بدلیل اختلال در سیستم های امنیتی مایکروسافت در جهان ،حدود ۷۰ درصد لپتاپ ها و کامپیوترهای جهان ، از کار افتادند !
پیغام blue screen یا صفحه مرگ آبی ،ارمغان اختلال مایکروسافت برای کاربران ویندوز در جهان بود .

این مساله باعث از کارافتادن فرودگاه ها ، بنگاهای مالی و بورس ، بیمارستان ها. بسیاری از سازمان های دولتی جهان شد . از دست دادن اطلاعات بعد از رفع اشکال ، تبدیل به کابوس بسیاری از کاربران در این ساعت شده است .

گاهی وقت ها تحریم ها نیز مفید هستند ! 

خبر خوب این هست که در کشورهایی مثل ایران و روسیه به دلیل وجود تحریم های گسترده ایالات متحده و استفاده از نسخه های کرک شده که از دریافت بروزرسانی های مایکروسافت محرومند ! از این آسیب جدی دور ماندند .

در حال حاضر کلیه فرودگاه ها ، بانک ها ، سازمان ها و کاربران ایرانی ، به راحتی و بدون مشکل از ویندوز های خود استفاده می کنند و هیچ اختلال در انجام فعالیت های اینترنتی و وابسته به مایکروسافت در ایران گزارش نشده است  .

به دلیل تحریم ها استفاده از برنامه های مایکروسافت و دانلود آن ها تنها به صورت کرک شده در ایران امکان پذیر است . برای دانلود و نصب نسخه های کرک شده لازم است آنتی ویروس های خود را غیر فعال کنید . برای غیر فعال سازی دیواره آتش کافی ست مطلب غیر فعال سازی ویندوز دیفندر را مطالعه کنید . 

صفحه مرگ یا بلو اسکرین ، از جمله مشکلات ویندوز می باشد که هر لحظه میتواند سیستم شما را تهدید کند .

در صورتی که شما تمهیدات و تدابیر لازم را از قبل مهیا نکرده باشید، ممکن است هنگام رخداد این مساله، ویندوز و اطلاعات مهم رایانه خود را از دست بدهید ؛ کارشناسان همراه رایانه بصورت شبانه روزی آماده ارایه اموزش در مورد پیشگیری و حل مشکل صفحه مرگ ویندوز به شما می باشند .

برای کسب اطلاعات بیشتر از خطای صفحه آبی مرگ و یادگیری نکات امنیتی به کانال اطلاع رسانی همراه رایانه در پیام رسان ایتا مراجعه نمایید . 

https://eitaa.com/hamrahpc

 

 

همراه رایانه دستیار همیشگی شما 

شرکت معتبر همراه رایانه یک مرکز مشاوره تخصصی ست که علاوه بر حل مشکلات نرم افزاری و گاها سخت افزاری شما به ارائه آموزشات مختلف در زمینه تکونولوژی و فناوری ها می پردازد . کارشناسان خبره این مرکز با داشتن سال ها تجربه در زمینه فعالیت در حوزه های فناوری دستیار بسیار مناسبی برای حل مشکلات شما هستند . 

همچنین می توانید جهت ارتباط با کارشناسان مرکز مشاوره تخصصی ۲۴ ساعته همراه رایانه با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ از تلفن ثابت بدون کد و پیش شماره تماس بگیرید . اگر جزو افرادی هستید که به تلفن ثابت دسترسی ندارید و قصد حل مشکلات مویایل و کامپیوتر خود را دارید از پست شماره مشاورین همراه رایانه کمک بگیرید .

 

حل مشکلات با کمک رایانه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *