اینترنت و شبکه, ثبت نام سامانه ها, سامانه ها, موبایل, نرم افزار, همه مطالب

نحوه ثبت نام سامانه صدور مجوز کسب و کار

حل مشکلات با کمک رایانه               

برای یادگیری نحوه ثبت نام سامانه صدور مجوز کسب و کار ، قادر هستید شبانه روزی با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ فقط با استفاده از خط ثابت ( ارتباط با تلفن همراه امکان پذیر نیست ) تماس بگیرید .

اگر امکان دسترسی به تلفن های ثابت را ندارید نگران نباشید ! به مقاله ( شماره تماس مشاوران همراه رایانه ) سری بزنید و این مشکل خود را به سادگی حل نمایید ؛ همکاران ما جوابگوی سوالات شما در مورد نحوه ثبت نام سامانه صدور مجوز کسب و کار خواهند بود .

سامانه مجوز ها ، مرجع اصلی صادر کننده انواع مجوز های کسب و کار برای متقاضیان می باشد . شما با رفتن به این سامانه می توانید انواع مجوز ها مانند پروانه کسب و کار ( صنفی ) و مجوز کسب و کار های خانگی و صنعتی و غیره را دریافت نمایید . نحوه ثبت نام سامانه صدور مجوز کسب و کار ، یکی از پر اهمیت ترین مسائل در این سامانه می باشد . از این رو قصد داریم ، در این مقاله علاوه بر آموزش نحوه ثبت نام سامانه صدور مجوز کسب و کار ، علت اهمیت این عمل را به طور کامل شرح دهیم .

بسیاری از افراد روزانه به سامانه امتا وارد می شوند تا خودرو ی مد نظر خود را انتخاب نمایند اما با مشکل عدم ثبت نام مواجه می شوند ؛ برای آموزش ثبت نام سامانه امتا به لینک آن وارد شوید .

یکی از امکانات مهم سخا پلیس ، امکان درخواست سربازان برای خروج از کشور می باشد . چنان چه در این راستا با مسئله ای روبه رو شدید ، مقاله پشتیبانی سامانه سخا نظام وظیفه خارج از کشور را مطالعه فرمایید .

حل مشکلات با کمک رایانه

برای دریافت شماره پشتیبانی تلفنی سامانه صدور مجوز کسب و کار و ارتباط با ایشان ، می توانید از طریق پیوند فوق با آن ها در تماس باشید .

 

 

اهمیت یادگیری نحوه ثبت نام سامانه صدور مجوز کسب و کار

حتما برای شما هم این سوال پیش آمده که گرفتن مجوز چه ربطی به ثبت نام در این سامانه دارد ؟ ! نحوه ثبت نام سامانه صدور مجوز کسب و کار از این جهت برای کاربران حائز اهمیت می باشد که برای دریافت هر یک از مجوز ها ( صنفی ، خانگی و صنعتی ) ، لازم است در ابتدا در این سامانه ثبت نام کنید تا احراز هویت شما کامل شود .

 

اهمیت یادگیری نحوه ثبت نام سامانه صدور مجوز کسب و کار

اهمیت یادگیری نحوه ثبت نام سامانه صدور مجوز کسب و کار

در اصل پس از انتخاب نوع شغل خود و پس از آگاهی از شرایط دریافت مجوز آن ، برای رفتن به مراحل بعدی و ثبت درخواست مجوز خود ، ملزم به احراز هویت هستید .

کمی بعد تر نحوه ثبت نام سامانه صدور مجوز کسب و کار را به شما عزیزان آموزش خواهیم داد . با وب سایت همراه رایانه بمانید .

 

 

چگونگی ثبت نام سامانه صدور مجوز کسب و کار

 

چگونگی ثبت نام سامانه صدور مجوز کسب و کار

چگونگی ثبت نام سامانه صدور مجوز کسب و کار

در اولین مرحله از نحوه ثبت نام سامانه صدور مجوز کسب و کار ، از طریق یک مرورگر وارد این سامانه بشوید .

سپس با رفتن به گوشه سمت چپ بالای صفحه ، بر روی آیکون آدمک کلیک نمایید .

اکنون این وب سایت از شما درخواست دارد تا نوع شخصیت خود ( حقیقی ، حقوقی ) را انتخاب کنید تا وارد مرحله بعدی شوید . افراد حقیقی باید ثبت نام خود را از طریق درگاه خدمات دولت انجام دهند و افراد حقوقی با رفتن به درگاه ملی مجوز های کشور ، ثبت نام کنند . چنان چه شما اتباع می باشید ، باید مانند اشخاص حقوقی ثبت نام خود را به پایان برسانید .

اگر تفاوت شخصیت های حقیقی و حقوقی را نمی دانید و برای ثبت نام خود با ابهامی مواجه شده اید ، می توانید هر روزه از سراسر کشور با ما از طریق ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ تماس حاصل فرمایید .

 

ورود به سامانه صدور مجوز کسب و کار اشخاص حقیقی و حقوقی

ورود به سامانه صدور مجوز کسب و کار اشخاص حقیقی و حقوقی

سپس در این مرحله در صورتی که از پنجره خدمات دولت استفاده می کنید ، شماره موبایل خود را همراه با کد امنیتی داخل صفحه به درستی وارد نمایید و منتظر کد یک بار مصرف توسط این درگاه بمانید . با وارد کردن این کد ثبت نام شما به اتمام خواهد رسید ؛ اما چنان چه جزو اشخاص حقوقی هستید ، باید شماره تلفن همراه بالاترین عضو شرکت خود را وارد نمایید و منتظر کد فعال سازی آن بمانید .

خب ! شما با انجام دقیق گام های بالا برای نحوه ثبت نام سامانه صدور مجوز کسب و کار ، موفق به ورود به این سامانه خواهید شد .

 

کلام پایانی

شما با مطالعه پست نحوه ثبت نام سامانه صدور مجوز کسب و کار ، قادر هستید از این پس به راحتی برای انواع کسب و کار های خود بدون هیچ مشکلی ، درخواست صدور مجوز و یا ثبت شکایت های خود را انجام دهید . چنان چه برای کار با این سامانه سوالی ذهنتان را به خود مشغول کرده است ، می توانید با استفاده از شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ بدون پیش شماره با کارشناسان مجموعه همراه رایانه در این خصوص صحبت نمایید .

حل مشکلات با کمک رایانه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *