ثبت نام سامانه ها, سامانه ها, همه مطالب

نحوه ورود به سامانه تامین اجتماعی با کد ملی

حل مشکلات با کمک رایانه               

کاربران عزیز چنانچه سوال راجب نحوه ورود به سامانه تامین اجتماعی با کد ملی داشتید، می توانید با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ بدون کد و پیش شماره (تماس از طریق موبایل امکان پذیر نیست) فقط با تلفن ثابت تماس بگیرید. کارشناسان همراه رایانه به صورت شبانه روز و حتی در روز ها تعطیل پاسخگوی تماس شما هستند.

کاربرانی که به تلفن ثابت دسترسی ندارند می توانند با کلیک روی کلمه تماس با مشاورین همراه رایانه، با مطالعه مطلب خیلی راحت از طریق موبایل با کارشناسان همراه رایانه در ارتباط بوده و جواب سوالات متنوع خود در مورد نحوه ورود به سامانه تامین اجتماعی با کد ملی را دریافت کنید.

سامانه تامین اجتماعی بزرگترین سازمان درمانی غیر دولتی در ایران است که در سال ۱۳۰۱ ایجاد شد. همانطور که می دانید سامانه تامین اجتماعی یکی از نهاد های مهم هر کشوری است که با ارائه خدمات درمانی و حمایت از حقوق افراد در برابر خطرات اجتماعی و اقتصادی به وجود آمده است.

سامانه تامین اجتماعی سامانه است که می توانید با مراجعه به ادرس account.tamin.ir همه خدمات بیمه خود را به صورت آنلاین در سایت ثبت یا بررسی کنید.برای اطلاعات بیشتر و ارتباط با پشتیبانی سامانه تامین اجتماعی، کافیست به صفحه پشتیبانی تامین اجتماعی مراجعه کنید.

اکنون در این مطلب همراه رایانه قصد دارد که نحوه ورود به سامانه تامین اجتماعی با کد ملی را به ما عزیزان آموزش دهد. برای آموزش بیشتر تا انتها ما را دنبال کنید.

حل مشکلات با کمک رایانه

 

آموزش ورود به سامانه تامین اجتماعی با کد ملی

برای اینکه بتوانید از خدمات سامانه تامین اجتماعی بهرمند شوید، ابتدا باید در سامانه ثبت نام کنید. چنانچه در ثبت نام سامانه با مشکل مواجه شدید می توانید با کلیک روی کلمه آموزش ثبت نام تامین اجتماعی، مراحل ثبت نام را به راحتی طی کنید.

آموزش ورود به سامانه تامین اجتماعی با کد ملی

آموزش ورود به سامانه تامین اجتماعی با کد ملی

حال بعد از ثبت نام برای ورود مجدد به سامانه دیگر لازم نیست مراحل ثبت نام را طی کنید، می توانید با استفاده از کد ملی به سایت تامین اجتماعی وارد بشوید.

برای ورود به سامانه از طریق کد ملی باید مراحلی را طی کنید، اکنون در این مطلب به این موضوع می پردازیم، پس تا انتها مطالب را مطالعه کنید.

 

مراحل نحوه ورود به سامانه تامین اجتماعی با کد ملی

ابتدا وارد سایت تامین اجتماعی شوید، با وارد شدن به صفحه تامین اجتماعی کادر اطلاعات براتون نمایش داده می شود؛ در بالا صفحه دوتا گزینه مشاهده می کنید، با زدن روی گزینه «ورود با کدملی» کلیک می کنید.

کلیک بر روی ورود با کد ملی

کلیک بر روی ورود با کد ملی

اکنون در این صفحه نام کربری و نام گذرواژه را وارد می کنید. بعد از کلیک روی گزینه ورود صفحه ای نمایش داده می شود و با انتخاب یکی از گزینه ها «بیمه شده»، «مستمری بگیر»، «کارفرما» وارد صفحه خدمات تامین اجتماعی می شوید.

می توانید طبق نیاز خود یکی از خدماتی که تامین اجتماعی در اختیار شما قرار داده است را انتخاب کنید.

نکته: چنانچه به هر دلیلی نتوانستید از طریق کدملی وارد سامانه تامین اجتماعی شوید، می توانید با کلیک روی «ورود با درگاه دولت» از طریق شماره همراه می توانید وارد سایت تامین اجتماعی شوید.

 

 

درپایان

ما در این مطلب به شما نحوه ورود به سامانه تامین اجتماعی با کد ملی آموزش داده ایم. این مطلب برای کسانی که هنگام ورود به سامانه با مشکل مواجه شده اند الزامیست، پس مطالب را مرحله به مرحله دنبال کنید.

کاربران عزیز چنانچه با مطالعه مطلب با مشکل مواجه شدید می توانید با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ بدون کد و پیش شماره فقط با تلفن ثابت تماس بگیرید تا کارشناسان همراه رایانه شمارا راهنمایی کنند.

حل مشکلات با کمک رایانه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *