اینستاگرام, شبکه های اجتماعی, موبایل, نرم افزار, همه مطالب

نحوه کامنت گذاری استوری در اینستاگرام

حل مشکلات با کمک رایانه               

شما می توانید جهت آشنایی بیشتر با نحوه کامنت گذاری استوری در اینستاگرام با ما تا پایان این مطلب همراه باشید. اینستاگرام یک شبکه اجتماعی محبوب است که کاربران زیادی را به خود جذب کرده است. یکی از جدیدترین قابلیت هایی که اینستاگرام آن را انتشار داده گذاشتن کامنت در استوری است. شما می توانید در صورت مواجه شدن با مشکلی در این برنامه مطلب پشتیبانی اینستاگرام را مشاهده کنید.

 اینستاگرام در جدید ترین آپدیت خود قابلیت های فراوانی را به این پلتفرم اضافه کرده است، شما می توانید جهت آشنایی بیشتر با این قابلیت ها مطالب بستن کامنت استوری در اینستاگرام و چگونه کامنت استوری اینستاگرام را باز کنیم را مشاهده کنید.

قابلیت کامنت گذاری استوری اینستاگرام چیست

همانطور که پیش تر گفتیم یکی از جدید ترین قابلیت های این برنامه کامنت گذاری در استوری است.

قابلیت کامنت گذاری استوری اینستاگرام چیست

قابلیت کامنت گذاری استوری اینستاگرام چیست

ممکن است برای برخی افراد نیز این سوال پیش بیاید که یادگیری نحوه کامنت گذاری استوری در اینستاگرام چیست و چه کاربردی دارد؟ در جواب این سوال باید بگوییم که قبل از بوجود آمدن این قابلیت در اینستاگرام، هنگامی که افراد به استوری شما واکنش می دادند آن پیام یا ایموجی برای شما درون دایرکت ارسال می شد اما بعد از بوجود آمدن این امکان هنگامی که افراد قصد ارسال پیامی در رابطه با استوری شما را داشته باشند آن پیام یا ایموجی برای همه قابل مشاهده است.

در ادامه این مطلب ما قصد داریم برای شما نحوه کامنت گذاشتن زیر استوری را به شما آموزش دهیم پس تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

حل مشکلات با کمک رایانه

 

 

کلیپ نحوه کامنت گذاری استوری در اینستاگرام

شما می توانید جهت مشاهده آموزش نحوه کامنت گذاری استوری در اینستاگرام به صورت ویدئو، کلیپ زیر را مشاهده کنید.

 

 

آموزش تصویری نحوه کامنت گذاری استوری در اینستاگرام

برای استفاده از این قابلیت جدید اینستاگرام شما می توانید نحوه تصویری استفاده از آن را به این صورت انجام دهید.

آموزش تصویری نحوه کامنت گذاری استوری در اینستاگرام

آموزش تصویری نحوه کامنت گذاری استوری در اینستاگرام

ابتدا شما باید وارد اکانت اینستاگرام خود شوید سپس به استوری فرد مورد نظر رفته و در بخش بازشده بر روی آیکون پیام کلیک کنید.

لمس آیکون پیام

لمس آیکون پیام

سپس برای شما یک صفحه باز می شود که در آن بخش شما می توانید پیام مورد نظر خود را در رابطه با آن استوری تایپ کرده و آن را ارسال کنید تا برای تمامی افراد نمایش داده شود.

 

 

کلام آخر

در مطلب نحوه کامنت گذاری استوری در اینستاگرام، ما برای شما چگونگی استفاده از این قابلیت را شرح دادیم. شما می توانید در صورت مواجه شدن با مشکلی برای استفاده از این قابلیت با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ بدون کد و پیش شماره و با تلفن ثابت تماس بگیرید. کارشناسان همراه رایانه در هفت روز هفته و ۲۴ ساعت شبانه روز آماده پاسخگویی به سوالات شما در این باره هستند.

حل مشکلات با کمک رایانه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *