اینترنت و شبکه, سروش, شبکه های اجتماعی, همه مطالب

نسخه های سروش پلاس

حل مشکلات با کمک رایانه               

همراه رایانه در این پست شما را با نسخه های سروش پلاس آشنا می کند ، پس آن را با دقت مطالعه نمایید  و در صورت نیاز با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ تماس بگیرید تا اطلاعات بیشتری راجع به آن نسخه های مختلف سروش پلاس کسب کنید . با همراه رایانه در ارتباط باشید .

لازم به ذکر است برای حل بسیاری از مشکلات خود می توانید مطلب پشتیبانی سروش پلاس را مطالعه نمایید .

پیام رسان سروش پلاس تنها از سه نسخه پیروی می کند .

نسخه وب سروش پلاس

نسخه وب سروش پلاس

۱ . نسخه اندروید سروش

نسخه اندروید ، تنها به روی تلفن های هوشمندی قابل استفاده است که سیستم عامل آن اندروید باشد . نکته قابل توجه وجود دارد ، اینکه نصب سروش پلاس در هر دو سیستم عامل یکسان است و تنها محیط کاربری ان نیز فرق می کند . بنابراین اگر شما نصب سروش در سیستم عامل اندروید را بلد باشید ، می توانید به ایجاد اکانت کاربری در تلفن های هوشمند آیفون نیز بپردازید .

همچنین برای ساخت حساب کاربری سروش می توانید از پست آموزش نصب سروش پلاس استفاده کنید . اگر برای ایجاد اکانت کاربری موفق به دریافت کد ورود نشدید ، مطلب چرا سروش کد نمیده را مطالعه کنید .

حل مشکلات با کمک رایانه

 

۲ . نسخه IOS سروش

نسخه ای او اس تنها در تلفن های هوشمند آیفون در دسترس است . بنابراین تنها کافیست به سابت اصلی سروش پلاس رفته و نسخه مورد نظر خود را دانلود و نصب کنید .

 

۳ . نسخه وب سروش پلاس

آخرین نسخه ارائه شده سروش پلاس ، نسخه وب سروش است . با این نسخه فرقی ندارد که از چه سیستم عاملی وارد شوید ، شما تنها به یک مرورگر و متصل بودن اینترنت نیازمندید . کافی ست وارد مرورگر دستگاه هوشمند خود شده و عبارت نسخه تحت وب سروش پلاس را درج و جستجو کنید .

شما می توانید جهت دانلود تمامی نسخه های سروش پلاس ، به پست دانلود سروش مراجعه نمایید .

نکته : اگر در حین استفاده از پیام رسان با مشکل بروزرسانی رو به شدید ، مطابق روش های ذکر شده در مطلب بروز رسانی سروش پلاس عمل کنید و چنانچه با مشکل نصب سروش در رایانه مواجه شدید ، به مطلب مشکل نصب سروش در کامپیوتر مراجعه کنید .

 

 

حل مشکلات با کمک رایانه

مطالب مرتبط

یک فکر در مورد “نسخه های سروش پلاس

  1. رضا گفت:

    با عرض سلام و احترام
    پیج بنده توسط برنامه فیلتر شده است که بنده هیچ مستهجنی و یا هیچ خلاف قانون در این پیج انجام نداده ام به همین دلیل تقاضای رفع فیلتر دارم
    شمارم جهت برسی
    ۰۹۰۲****۷۳۰

    1. زهرا سادات شیرازی گفت:

      سلام دوست عزیز
      فیلترتون اگر دائمی باشه کاری نمیشه کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *