اینترنت و شبکه, اینستاگرام, شبکه های اجتماعی, همه مطالب

نصب اینستاگرام قبلی خودم

حل مشکلات با کمک رایانه               

در مطالعه نصب اینستاگرم قبلی خودم دچار مشکل شده اید ؟ ! پس با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ فقط از طریق خط ثابت ( تماس با موبایل امکان پذیر نیست ) ارتباط حاصل فرمایید .

چنانچه نتوانستید تماس بگیرید ، از لینک ( شماره تماس مشاورین همراه رایانه  ) استفاده کنید تا کارشناسان خبره ی ما شما را در موضوع نصب اینستاگرام قبلی خودم راهنمایی کنند .

نصب اینستاگرام قبلی خودم همیشه برای کاربران جزء یکی از معضلات همیشگی می باشد . گاهی شده به هر علتی مانند تعویض تلفن همراه ، پاک شدن اینستا از روی موبایل ، خارج شدن از حساب برای مدتی موقتی و …  پیج از دسترسمان خارج شود .

قبلا اینستاگرام برای وارد شدن به حساب کاربری فقط از طریق نام کاربری امکان پذیر بود ؛ اما در حال حاضر این برنامه این امکان را به ما داده تا از شماره موبایل و ایمیلی که در این اکانت ثبت کرده بودیم استفاده کنیم تا بتوانیم اینستاگرام قبلی خودمان را نصب کنیم . علاوه بر این در صورتی که حسابمان به فیس بوک متصل باشد به راحتی می توانیم آن را برگردانیم .

دقت کنید در تمامی موارد بالا به یاد داشتن رمز عبور یا پسورد الزامی ست در صورتی که رمز خود را به خاطر نمی آورید . با همراه رایانه همراه باشید .

حل مشکلات با کمک رایانه

رمز عبورتان را فراموش کردین ؟ ! از این می ترسید که بعدا نتوانید پیج خود را برگردانید ؟ ! مشکل ریست پسورد اینستاگرام را به شما پیشنهاد می کنیم .

پسوردی که گذاشتید را می خواهید عوض کنید ؟ ! مطلب مشکل چنج پسورد اینستاگرام به این مشکل اشاره دارد . لازم به ذکر است برای کسب هرگونه اطلاعات در زمینه اینستاگرام و رفع مشکلات خود در روند استفاده از این برنامه ، حتما مطلب پشتیبانی اینستاگرام را لمس و مطالعه نمایید .

با ما همراه باشید .

 

 

 ۴ راهکار نصب اینستاگرام قبلی خودم

 

4 راهکار نصب اینستاگرام قبلی خودم

۴ راهکار نصب اینستاگرام قبلی خودم

در ادامه ۴ راه برای نصب اینستاگرام قبلی خودم به شما عزیزان معرفی می کنیم .

 

نصب اینستاگرام  قبلی خودم از طریق نام کاربری

همانطور که مشاهده کردین اولین روشی که این اپلیکیشن برای نصب اینستاگرام قبلی خودم به ما ارائه داده بود استفاده از نام کاربری بود . در صورت به یاد داشتن آیدی و پسورد خود ، نصب اینستاگرام قبلی خودم بسیار کار ساده ای می باشد !

شما با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور خود به راحتی وارد اکانت خود شده اید .

 

۲ راه برای پیدا کردن نام کاربری خود

چنانچه نام کاربری خود را دقیقا به خاطر نمی آورید ، می توانید از دو راه برای حل این مشکل استفاده کنید . توجه داشته باشید برای استفاده از هر دو روش باید یک حساب کاربری جدید ایجاد کنید .

 

پیدا کردن آیدی از طریق سرچ کردن

برای این کار لازم است تا آیدی خود را تا حدودی بلد باشید و در موارد جزئی ای مانند املای آن کلمه ، نقطه ، آندرلاین و … مشکل دارید .

شما با سرچ کردن قسمتی از نام کاربری خود که از آن مطمئن هستید احتمال دارد بتوانید از بین اکانت هایی که بالا آمده ، حساب خود را پیدا کنید . این روش با استفاده از حدس و گمان هست ! به همین سبب ممکن است به نتیجه ای نرسیم .

 

پیدا کردن آیدی از طریق فالور ها

شما در این روش از طریق کسانی که شما را دنبال می کردند را با جستجو در فالور ها و فالووینگ های این افراد ، شانس این را دارید که پیج خود را پیدا کنید .

 

نصب اینستاگرام قبلی خودم از طریق ایمیل

 ایمیل یکی از مواردی هست که از همان ابتدا که قصد ایجاد حساب را دارید می توانید آن را وارد کنید . یکی از راه های مطمئن برای نصب اینستاگرام قبلی خودم استفاده از ایمیل است .  در حالتی که ایمیل خود را دقیقا به یاد می آورید به سادگی هرچه تمام تر مانند بالا با وارد کردن ایمیل و پسورد و زدن گزینه ی Log In به حساب کاربری خود وارد می شوید .

اگر نمی دانید ایمیل متصل به این حساب کدام یک می باشد ، شما می توانید با چک کردن تمامی ایمیل ها متوجه شوید آن اکانت به کدام حساب متصل است . یا اینکه می توانید با استفاده از گزینه بازیابی رمز عبور متوجه شوید که این پیام به کدام ایمیلتان ارسال خواهد شد ! .

چنانچه نمی توانید ایمیل خود را پیدا کنید کافی ست با شماره تماس ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ بدون پیش شماره با همراه رایانه تماس بگیرید .

 

نصب اینستاگرام قبلی خودم از طریق  شماره تلفن همراه

شماره موبایل مانند ایمیل از اطلاعاتی ست که می شود هر زمان ک بخواهیم به اکانتمان اضافه کنیم و در مواقع لازم از آن ها استفاده کنیم . استفاده از شماره تلفن همراه دقیقا مانند روش های بالا می باشد . حال شما با وارد کردن این اطلاعات به اکانت خود دسترسی دارید .

 

نصب اینستاگرام قبلی خودم از طریق فیس بوک

اینستاگرام تان را به فیس بوک لینک کردین ؟ ! در صورتی که این دو برنامه را به یکدیگر متصل کرده باشید می توانید از طریق برنامه ی فیس بوک خود به حساب کاربری ای که در اینستاگرام داشتید وارد شوید .

شما با استفاده از ۴ روش بالا به راحتی می توانید حسابتان را برگردانید .

اگر پسورد خود را فراموش کرده اید ، جای نگرانی نیست ؛ در ادامه آموزشی برای این مشکل برای شما همراهان گرامی قرار داده ایم .

 

 

امکان نصب اینستاگرام قبلی خودم بدون داشتن پسورد

 

امکان نصب اینستاگرام قبلی خودم بدون داشتن پسورد

امکان نصب اینستاگرام قبلی خودم بدون داشتن پسورد

  1. در صورتی که یکی از موارد بالا یعنی شماره تلفن ، نام کاربری ، ایمیل حساب کاربری خود را داشته باشید ؛ قادر هستید تا پسورد فراموش شده ی خود را به آسانی بازیابی کنید . برای این کار مراحل زیر را گام به گام انجام دهید .
  2. در همان صفحه ای که لاگین به برنامه انجام می شود ( ورود به اکانت ) ، گزینه ای در پایین این صفحه به نام Get help logging in وجود دارد ؛ این گزینه را انتخاب کنید .
  3. حال شماره تلفن ، آیدی و یا ایمیل خود را کادر مورد نظر وارد کرده و بر روی Next کلیک کنید .
  4. سپس این برنامه سه راه برقراری ارتباط برای ارسال کد یا لینک را به شما معرفی می کند . شما با توجه به این که در مرحله ی قبل از کدام روش پیش رفته اید گزینه ی مورد نظر خود را انتخاب می کنید تا یک مرحله به نصب اینستاگرام قبلی خودم نزدیک تر شوید .
  5. در این زمان یک لینک یا کدی شش رقمی از ۳ راهی که در بالا به شما معرفی کرده بود با توجه به انتخاب خودتان ارسال خواهد شد . حال با اضافه کردن این کد در کادر مخصوص خود شما توانسته اید به حساب کاربری خود وارد شوید .

توجه داشته باشید شما می توانید با استفاده از همان لینک ارسال شده رمزتان را بازیابی کنید .

اگر در دریافت لینک برای بازیابی پسوردتان دچار مشکل شدید ، پست مشکل لینک ریست پسورد اینستاگرام را مطالعه فرمایید .

 

نصب اینستاگرام قبلی خودم در دستگاهی دیگر

 

نصب اینستاگرام قبلی خودم در دستگاهی دیگر

نصب اینستاگرام قبلی خودم در دستگاهی دیگر

شما اکانت کاربری خود را می توانید در دستگاه دلخواهتان نصب کنید ؛ فقط قبل از این کار حتما از گذاشتن یک ایمیل و شماره تماسی معتبر از طریق قسمت تنظیمات اطمینان حاصل فرمایید و سپس اقدام کنید .

 

سخن پایانی

چنانچه در مورد مطلب نصب اینستاگرام قبلی خودم نظر و انتقادی دارید حتما همراه رایانه را از آن مطلع بفرمایید .  در صورتی که در هر یک از مراحلی که در بالا بیان کردیم مانند نصب اینستاگرام قبلی خودم ، بازیابی رمز عبور و … شما می توانید با کارشناسان همراه رایانه با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵  بدون کد و پیش شماره ارتباط برقرار کنید .

 

حل مشکلات با کمک رایانه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *