واتس اپ, شبکه های اجتماعی, همه مطالب

نصب مجدد واتساپ با شماره قبلی

حل مشکلات با کمک رایانه               

در این راهنمای جامع، شما را با مراحل نصب مجدد واتساپ با شماره قبلی آشنا می‌کنیم. در هر مرحله ای که مشکل داشتید همراه رایانه بصورت شبانه روزی پاسخگوی مشکلات شما عزیزان می باشد . ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ تماس با تلفن ثابت و بدون کد با ما همراه باشید تا اطلاعاتی جامع در اختیارتان قرار دهیم.

یکی از روش های مربوط به نصب مجدد واتساپ با شماره قبلی، بدون پاک شدن اطلاعات است که شرکت همراه پی سی تصمیم گرفته در این مقاله به آن بپردازد. شرکت همراه پی سی، از برترین موسسات در این زمینه به شمار می رود.

پیشنهاد می کنیم از پست آموزش فعال سازی و غیر فعال سازی رمز تائید دو مرحله ایتا دیدن کنید.

عناوین مقاله:

خلاصه ای از مراحل نصب مجدد واتساپ با شماره قبلی

حل مشکلات با کمک رایانه

مراحل نصب مجدد واتساپ با شماره قبلی

چگونه اکانت واتس اپ خود را ایمن کنیم؟

سخن پایانی

 

خلاصه ای از مراحل نصب مجدد واتساپ با شماره قبلی

خلاصه ای از مراحل نصب مجدد واتساپ با شماره قبلی

خلاصه ای از مراحل نصب مجدد واتساپ با شماره قبلی

در زیر، جدولی ارائه شده که مراحل نصب مجدد واتساپ با شماره قبلی را نشان می دهد:

مراحلشرح
مرحله ۱: از سابقه چت خود نسخه پشتیبان تهیه کنید.از ویژگی پشتیبان گیری داخلی واتس اپ برای ذخیره پیام های خود استفاده کنید
مرحله ۲: واتس اپ را حذف نصب کنید. WhatsApp را از دستگاه خود حذف کنید.
مرحله ۳: واتس اپ را دوباره نصب کنید.WhatsApp  را از فروشگاه برنامه خود دانلود و نصب کنید.
مرحله ۴: شماره تلفن خود را تأیید کنید.شماره تلفن خود را وارد کنید و یک کد تأیید دریافت کنید.
مرحله ۵: سابقه چت خود را بازیابی کنید.پیام های خود را از پشتیبان گیری که در مرحله ۱ ایجاد کرده اید، بازیابی کنید.
مرحله ۶: پروفایل خود را تنظیم کنید.نام و تصویر نمایه خود را اضافه کنید و تنظیمات خود را سفارشی کنید.

پس از انجام این مراحل، باید بتوانید از نصب مجدد واتساپ با شماره قبلی خود استفاده کنید و به سابقه چت خود دسترسی داشته باشید.

مراحل نصب مجدد واتساپ با شماره قبلی

مراحل نصب مجدد واتساپ با شماره قبلی

مراحل نصب مجدد واتساپ با شماره قبلی

واتس اپ یک پلتفرم ارتباطی عالی است که سال هاست در سراسر جهان مورد استفاده قرار گرفته است. این امکان را به کاربران می دهد تا پیام ها را ارسال و دریافت کنند، تماس برقرار کنند و فایل های رسانه ای را بدون تحمیل هزینه اضافی به اشتراک بگذارند.

 

با این حال، غیرعادی نیست که به دلیل تغییر در دستگاه یا گم شدن سیم کارت، دسترسی به حساب WhatsApp خود را از دست بدهید. در چنین مواقعی، نصب مجدد واتس اپ با شماره قبلی ضروری می شود.

مرحله ۱: پشتیبان گیری از داده های واتس اپ

اولین گام برای نصب مجدد واتساپ با شماره قبلی، پشتیبان گیری از داده های واتس اپ است. این کار ضروری است زیرا سابقه چت قبلی، فایل های رسانه ای و تنظیمات شما با حذف نصب برنامه از بین می رود. برای تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات خود، به تنظیمات WhatsApp > Chats > Chat Backup > Backup now بروید.

پیشنهاد میگردد در صورت تمایل به برقراری ارتباط با پشتیبانی واتساپ بر روی آن کلیک کنید .

مرحله ۲: حذف نصب WhatsApp

پس از پشتیبان‌گیری از داده‌های WhatsApp خود، اکنون می‌توانید برنامه را از دستگاه خود حذف نصب کنید. برای انجام این کار، به تنظیمات دستگاه خود > Apps > WhatsApp > Uninstall  بروید.

مرحله ۳: واتس اپ را مجدداً نصب کنید

پس از حذف نصب برنامه، اکنون می توانید واتس اپ را از فروشگاه Google Play یا Apple App Store دوباره نصب کنید. هنگامی که برنامه را نصب کردید، آن را باز کنید و دستورالعمل های روی صفحه را دنبال کنید تا شماره تلفن خود را تأیید کنید.

در صورتی که هنگام نصب واتساپ با مشکل استاتوس واتساپ روبرو شدید بر روی لین مطلب آن کلیک کنید و آموزش آن را در سایت همراه رایانه مطالعه نمایید .

در صورتی که هنگام نصب مجدد یا انتقال واتساپ به یک گوشی دیگر ، نگران پاک شدن اطلاعات حساب واتساپ خود هستید ، مطلب انتقال واتساپ به گوشی جدید بدون حذف اطلاعات را بخوانید .

مرحله ۴: بازیابی داده های واتس اپ

زمانی که شماره تلفن خود را تأیید می کنید، واتس اپ از شما می پرسد که آیا می خواهید سابقه چت خود را از پشتیبان گیری که قبلا ایجاد کرده اید بازیابی کنید. برای بازیابی سابقه چت، فایل های رسانه ای و تنظیمات قبلی خود، “بازیابی” را انتخاب کنید.

مرحله ۵: حساب تجاری WhatsApp خود را تأیید کنید (در صورت وجود)

اگر صاحب کسب و کاری هستید که از WhatsApp Business استفاده می کنید، قبل از این که بتوانید سابقه چت خود را بازیابی کنید، باید حساب تجاری خود را تأیید کنید. برای تأیید حساب خود، به تنظیمات WhatsApp Business > Account > Verify your business account  بروید.

چگونه اکانت واتس اپ خود را ایمن کنیم؟

چگونه اکانت واتس اپ خود را ایمن کنیم؟

چگونه اکانت واتس اپ خود را ایمن کنیم؟

اکنون که با موفقیت، نصب مجدد واتساپ با شماره قبلی خود را انجام داده اید، مهم است که اقداماتی را برای ایمن سازی حساب خود انجام دهید تا اطمینان حاصل کنید که مکالمات و اطلاعات شخصی شما خصوصی باقی می مانند.

در اینجا چند نکته برای ایمن سازی حساب واتساپ شما آورده شده است:

در صورتی که احساس کردید واتساپ شما هک شده است ، حتما مطلب روش تشخیص هک واتساپ را مطالعه نمایید .

فعال کردن تأیید دو مرحله‌ای

تأیید دو مرحله‌ای یک لایه امنیتی اضافی است که از شما می‌خواهد هنگام ورود به واتس‌اپ، علاوه بر شماره تلفن و کد تأیید، یک کد پین وارد کنید. برای فعال کردن تأیید دو مرحله‌ای، به تنظیمات WhatsApp > حساب > تأیید دو مرحله‌ای بروید و دستورات را برای تنظیم آن دنبال کنید.

از یک رمز عبور قوی استفاده کنید

اگر تأیید دو مرحله‌ای را فعال کنید، حتماً از رمز عبور قوی استفاده کنید که حدس زدن آن دشوار باشد. از استفاده از اطلاعات شخصی مانند نام یا تاریخ تولد خودداری کنید و در مقابل، از ترکیبی از حروف، اعداد و نمادها استفاده کنید.

صاحبان گوشی های آیفون می توانند آموزش رمز گذاشتن برای واتساپ آیفون را از اینجا مطالعه کنید

اعلان‌های امنیتی را روشن کنید

واتس‌اپ به شما امکان می‌دهد اعلان‌های امنیتی را فعال کنید که در صورت تغییر کد امنیتی مخاطب به شما هشدار می‌دهند. این می تواند به شما کمک کند تشخیص دهید که آیا فردی بدون اجازه شما تلاش می کند به حساب شما دسترسی پیدا کند. برای روشن کردن اعلان‌های امنیتی، به تنظیمات WhatsApp > حساب > امنیت بروید و «نمایش اعلان‌های امنیتی» را فعال کنید.

مراقب پشتیبان‌گیری باشید

پشتیبان‌گیری واتس‌اپ می‌تواند راهی مناسب برای ذخیره چت‌ها و رسانه‌های شما باشد، اما در صورت افتادن به دست افراد نادرست نیز می‌تواند خطر امنیتی ایجاد کند. مطمئن شوید که از پشتیبان های خود با رمز عبور محافظت کرده و آنها را در مکانی امن ذخیره کنید.

با پیروی از این نکات، می توانید به محافظت از حساب WhatsApp خود کمک کنید و اطمینان حاصل کنید که مکالمات و اطلاعات شخصی شما خصوصی باقی می مانند.

برای مشاهده محل ذخیره تماس تصویری واتساپ کلیک کنید

سخن پایانی

سخن پایانی

سخن پایانی

در خاتمه، نصب مجدد واتس اپ با شماره قبلی، یک فرآیند ساده است که تنها در چند مرحله آسان تکمیل می شود. با انجام اقداماتی برای ایمن سازی حساب خود، می توانید اطمینان حاصل کنید که مکالمات و اطلاعات شخصی شما خصوصی باقی می مانند. امیدواریم این راهنما در نصب مجدد واتس اپ و ایمن سازی حسابتان به شما کمک کرده باشد.

در صورت داشتن هر گونه سوال درباره این موضوع، با شرکت همراه پی سی در ارتباط باشید.

حل مشکلات با کمک رایانه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *